Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:19 
 
Hardtraxxer

Hahahaha, geweldig dit! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ik heb dr weer lekker bijgelopen zo te zien :')

We kwamen pas rond 5 uur aan, controle vond ik niet zo erg veel voorstellen eigenlijk. Wel ontzettend veel pliesie aanwezig wat achteraf helaas ook nodig bleek. Helaas, dat is Rotterdam, geen woorden maar daden dus d'r wordt eerst een vuist in je gezicht gedrukt voordat iemand in discussie gaat. 1 vechtpartij gezien, voor de rest alleen gezelligheid vooraan.

The Pitcher was z'n set aan het afmaken, draaide een paar erg vette platen waaronder Poltergeist en Fusion of Sound. Zo hoor ik het graag. Sowieso draait hij iedere keer als we bij hem komen vette platen, keep up the good work!

Geck-O en Thera: hier was ik het meest benieuwd naar want hun stijl lijkt me meer iets voor op een feest dan thuis (hier achter m'n pc vind ik de helft van hun tracks echt saai). Ik heb vervolgens een uur lang haast niet stil gestaan, wat een gruwelijke set. Ik kende meer dan de helft niet maar dat boeide totaal niet want er zat zoveel energie en drive in dat ik er gewoon van heb genoten. Feilloos mixwerk, fantastisch doormixen waardoor de stilstand-momentjes nog meer beperkt bleven en een oneindige energie van de 2 heren achter de draaitafels. Schitterend om te zien hoe Thera helemaal uit z'n dak ging. Wel grappig dat iedere keer als ik naar het podium keek Geck-O aan het mixen was en Thera alleen maar uit z'n dak ging terwijl ze gewoon om en om draaiden :P

Chris One: Je hebt wel eens van die momenten dat je denkt "wtf" en dat had ik toen de screech van Sleepwalker begon. Niet te geloven, en dan moest ie nog een uur. Zoveel harde shit werd er gedraaid, overheerlijk. Jammer dat ik ook hier weer de helft niet kon herkennen, het beukte wel. Na een tijdje was ik echter wel toe aan wat dingen die ik wel zou herkennen. Desondanks, hulde aan deze man en ik hoop dat ie het nog ver gaat schoppen met dit asociale gebeuk!

Activator en Francesco Zeta: vond ik wisselvallig draaien. Zaten een paar erg vette tracks in zoals Kicking Ass (daar opende ze mee :D ), A New Dimension, Seiv Mai Nait, Fuccio e Fiamme maar ook een paar ontzettende kutnummers, daar waar ik had gehoopt dat er wat hardere dingen gedraaid zouden worden maar dat bleef uit. Ook geen Welcome tt Record Shop :(. Het meest ergelijke was echter het onvoorstelbaar trage mixtempo, het duurde en duurde maar voordat de volgende plaat erin kwam. Ik hou daar absoluut niet van.

Zany & The Beholder: Was een goed opbouwende set, en er werd zeker op het einde smerig hard gedraaid. En al hun heldenproducties zoals Midnight, Annihilating, Euphoria, Do You Want Heavy en Who Wants This kwamen voorbij. Ze kunnen beter, maar het was een hele dikke voldoende.

Deepack: Als je niet beter had geweten had je wss gezegd dat Bioweapon achter de draaitafels stond. Ik vond het een misplaatste set, zoiets had leuk kunnen zijn voor het begin van de middag maar nadat Zany en Beholder net zo hard afsloten komen ze met dit soort standaard en mij verder totaal onbekende vrolijke meuk. Motherfuck, dat was wel ff leuk.

AVIO: Ben ik sowieso al geen fan van maar een uur alleen maar dit soort hardstyle was echt saai. Ik heb me vermaakt op hun platen die ik erg leuk vind en de rest heb ik mooi aan me voorbij laten gaan.

Crypsis: Maakte mijn avond toch nog ff helemaal goed. Zijn stijl knalt gruwelijk hard door en het was de ideale afsluiter. Toch jammer dat er 20 minuten voor het einde over werd geschakeld op hardcore, an sich vind ik dat niet erg want ik ben een hardcore-fan, maar ik had liever gehad dat hij had afgesloten met wat vieze harde hardstyle dan met Jieehaaaa en We Will Dominate. Denk dat hij daar ook veel beter in is.

Plus en minpunten:
+ Heerlijk klein feestje, genoeg mensen maar wel een uitstekende sfeer onderling. Erg veel leuke nieuwe mensen leren kennen.
+ Geluid :worship: Zo zuiver en hard tegelijk ben ik het zelden tegen gekomen.
+ Drinken halen was zowaar een feest an sich, snel aan de beurt en supergezellig volk achter de bar
+ Snoeihard kunnen stampen van begin tot einde

Minpunten:
- Karige aankleding... oh wacht aankleding was er niet eens :/
- Slechte oorspronkelijke prijs-kwaliteitsverhouding, hoewel ik het geld er wel voor over had om me zo goed te vermaken.
- Geen kaartcontrole? Ehm jongens, alsjeblieft zeg...

De organisatie heeft nog het eea te leren denk ik, maar de eerste test hebben ze met een dikke voldoende afgesloten. Hopen op nog meer feestjes van Digital Attack in de toekomst en dat er dan ook iets meer animo voor is.

En iedereen voor Hardtraxx weer bedankt voor de gezelligheid en het snoeiharde beuken. Tot fusion!
Foto's en filmpjes komen snel online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[

De misser van DAWASIKNIE op 0;30 als hoogte punt[/quote]


op q-base precies zelfde fout gemaakt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb ook nog een groot missertje van Geck-O, en dat zelfs op The Hard Way :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:43 
 
Artiest

Tel schreef:
Ik heb ook nog een groot missertje van Geck-O, en dat zelfs op The Hard Way :lol:

Haha die was lachen ja, gooiden ze een andere track erin ipv de outo van THW :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, klein verslagje dan maar van mijn kant.

Na ongeveer 2 uur in de auto gezeten te hebben kwam ik aan op het station van Den Bosch waar Max en Remco al op me aan het wachten waren, met een warm-upje in de auto zijn we naar het recreatiegebied gereden zonder al te veel problemen. Aangekomen was 't parkeren nog 10 euro (wat ik wel een beetje had verwacht). Eenmaal geparkeerd zag ik naast het terrein een leuke speeltuin waar kinderen tussen 0 en 12 aan het spelen waren onder 't genot van 155 BPMetjes per minuut :) Heel erg fraai :P

Eenmaal bij de controle verliep alles goed, veel beveiliging en ik was stom verbaasd dat ze de tickets niet eens scanden. Maargoed, na controle naar binnen en het viel me op dat het nog niet echt druk was en niet echt groot was. Jeroen (Mol) nog direct even gesprokon bij de Unity Stand.

Over de artiesten ga ik niet veel zeggen, want volgens mij heeft Dawasiknie hierboven al genoeg gezegd. Met Thera nog effe gesproken, Geck-O tijdje gesproken en ook Chris One heb ik nog een tijdje gesproken. Wat ook nog wel leuk was is dat ik tegen 't eind aan (onder AVIO) nog een backstagebandje kreeg haha! Hierdoor mooi op de foto geweest met Avio nog backstage en backstage ook nog effe met Chris One gepraat en wat video's gemaakt.

Al met al heb ik me prima vermaakt met Dawasiknie, Maximize, Remco, Mol, PNRMX, Kevin-Raw, Tel, Piaaa, een gast met een sikje en een staart en een cripsisfanaat (dat rijmt lol :P ).

plus punten
- Geluid (na tijdje wel zachter)
- De Line-Up
- De Organisatie
- Chris One (openen met Sleepwalker, hij is mijn held! (L) )
- Unity
- Natuurlijk Het ''Psychedelic Tripje'' moment!! :D
- Tel en Piaaa die los gaan, mooi om te zien :P

min punten
- Toch wel het aantal bezoekers, veel ruimte is prettig, maar er mochten van mij wel wat meer bezoekers komen!
- Deepack (afsluiten met die remix van Come As One, kom op zeg!)
- Eten, mocht wel wat meer keuze zijn

Verder was de terugreis echt kut, 150 KM (ongeveer) in je eentje nog helemaal terug rijden naar 't noorden is niet echt een pretje :P

Hoop met veel van deze gasten binnenkort weer net zo los te gaan bij Fusion!


Arboza & Solutio - The Cry


Het ''Psychedelic Tripje'' Sorry voor het veel bewegen, maar wat wil je bij zo'n track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL dat gaat zeker wel goed komen volgens mij op Fusion!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:

Arboza & Solutio - The Cry


Het ''Psychedelic Tripje'' Sorry voor het veel bewegen, maar wat wil je bij zo'n track!

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kippenvel bij Psychedelic Trip :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 20:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat ging het hard los :P Ik was bij de Unity stand, maar ben terug komen rennen toen ik 'm hoorde aankomen :D
Blij dat ik dat deed want tot het einde van het set was het knallen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 20:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws? ... Binnenmaas

Haha wat een gasten bij de mic:P

G1ll waar kom je vandaan uit het noorden?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 20:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De toon die dat wijf aanslaat van RTVR is zo vervelend. Zo van: iedere keer als er een feest is,
moet er perse geweld oid zijn. Gatver. Ook dat stukje erbij. Ten eerste de muziekstijl verkeerd,
ten tweede alleen maar HvH erbij halen. Jammerlijk.

Die kerel die een grammetje wiet mee had, heb ik ook aan de stand gehad. Hele relaxede kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 21:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha achja, sinds HvH is dat in regio Rijnmond het steeds weer terugkerende thema bij feesten. Het went helaas.

Afbeelding

van links naar rechts: iemand die er niet bij hoort, PNXRMX, Piaaa, Gill, ik, Lars55, Kevin-raw, Mol, Tel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een foto hahahahahahahahahahahahaha :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeker een superdikke foto!! :thumbsup: Dit zijn tenminste de gasten die weten wat echt los gaan is! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tering he ik trek een kop
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je bent niet de enige :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Je bent niet de enige :D

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2010%2Fseptember%2FHysteria+Outdoor+in+Binnenmaas

Haha wat een gasten bij de mic:P

G1ll waar kom je vandaan uit het noorden?:P


Zuidwolde, Drenthe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

01. B-Front - Sleepwalker
02. Chris One - Recruit
03. Kodex - Nucleic Acid
04. Sasha F - Hardstyle Matters / Second Chance (Sasha F Mash Up)
05. Chris One - Kill Shot
06. Noisecontrollers - Creatures
07. Slim shore & B-Front - Scary Noises
08. Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees
09. Sasha F - Artificial Reality
10. Donkey Rollers - Overcome
11. Chris One - Psycho
12. Donkey Rollers - LMPSJNK
13. Zany & Beholder - Who Wants This

Chris One's set
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
01. B-Front - Sleepwalker
02. Chris One - Recruit
03. Kodex - Nucleic Acid
04. Sasha F - Hardstyle Matters / Second Chance (Sasha F Mash Up)
05. Chris One - Kill Shot
06. Noisecontrollers - Creatures
07. Slim shore & B-Front - Scary Noises
08. Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees
09. Sasha F - Artificial Reality
10. Donkey Rollers - Overcome
11. Chris One - Psycho
12. Donkey Rollers - LMPSJNK
13. Zany & Beholder - Who Wants This

Chris One's set


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pia, held _O_ !


Jou en tel wil ik echt weer een x zien, net als toen op Ground zero :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 22:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat werd ik gek toen Who Wants This gedraaid werd. Nog nooit gehoord op een feest, gvd wat klapt die plaat erin :love: . En daarna draaiden Zany & Beholder hem zelf ook nog ff :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AVIO Live

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(Hoe bedoel je: ''k trek even mn beste babyface uit de kast'':

Afbeelding
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten