Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
En iedereen van hier veilig terug thuis? Heb gehoord dat er serieus streng werd gecontroleerd. :huh:


bij de ingang werd ik echt te ziek gefouileerd en zat een mooie drugshond, heb me laten vertellen dat er aardig wat gasten met de politie mee moesten.
1 gram coke was 236 euro boete en mee naar bureau :D

ohjaa en op de terugweg met de auto dikke alcoholcontrole bij tankstation, maar ik was gelukkig met de bus
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond het maar een erg matig feestje, ik begrijp ook totaal niet hoe ze voor dit ooit 40 euro hadden kunnen vragen, 17,50 ofzo zou een betere prijs zijn.
Ik kwam binnen moest ik langs de hond lopen.. beesje ruikt een keer aan mn ballen moest ik meteen mee naar achter om mezelf te laten fouileren op drugs, moest letterlijk met de billen bloot terwijl ik nog nooit van mn leven drugs heb gebruikt;) was wel een ervaring en de politie gaf aan dat ze dit zo streng deden om een signaal af te geven.

Helaas was de oppermacht aan politie (stuk of 50 man aanwezig) niet in staat om het kleine aantal bezoekers in goede sfeer te houden, enkele flinke vechtpartijen gezien.. Rotterdam zeggen ze dan volgens mij ...

Setjes waren wel leuk, heb me vooral vermaakt op Chris One set! Opende met Sleepwalker, Recruit, Nucleic Acid, Sasha F mashup. Daarna ook nog zijn 2 nieuwe tracks Psycho en Kill Shot (hoe dik zijn die zeg), LMPSJK, Artificial Reality, Overcome, Drop 2 Ur Knees, Who Wants This, Creatures en een paar andere zwaar dikke platen!

Uiteindelijk heb ik mezelf nog wel goed vermaakt, zeker complimenten naar de Crew die gasten heel erg goed behandelde. Het geluidsysteem was ook erg goed, helaas werd het na een uur of 7 behoorlijk terug geschroeft.

+ Geluid
+ Crew
+ Chris One

- Grote aantal politie agenten en meer vechtpartijen die ik bij elkaar heb gezien op alle feesten tot nu toe
- Entreeprijs
- Kerel in groene shirt die halve tijd op het podium stond te springen/filmen en alle subtiele hints om er van af te gaan niet begreep tot ze hem tijdens Crypsis eindelijk er van af haalde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vond 45 euro ook flink overdreven,

Het was klein, rustig maar het ging Keihard los.
Heb me prima vermaakt gister

was ook mooi om een flink aantal hardtraxxers te ontmoeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
en zat een mooie drugshond

Denk je nou serieus dat ze drugshonden gebruiken voor feesten? :/

Die beesten zijn veeeeeeeel te duur voor zulke onbenullige dingen als hardstyle feestjes. In Nederland zijn er maar een stuk of 7 van die beesten en die staan allemaal op schiphol te blaffen.
Het zijn gewoon hondjes getrained om angst op te pikken, meer niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Oxbow schreef:
en zat een mooie drugshond

Denk je nou serieus dat ze drugshonden gebruiken voor feesten? :/

Die beesten zijn veeeeeeeel te duur voor zulke onbenullige dingen als hardstyle feestjes. In Nederland zijn er maar een stuk of 7 van die beesten en die staan allemaal op schiphol te blaffen.
Het zijn gewoon hondjes getrained om angst op te pikken, meer niet ;)

Op Hard Bass stond er ook een hond onder de trap waar jij op loopt om de Gelredome binnen te komen. Ik negeerde die hond volstrekt met het een en ander aan bagage op zak (letterlijk :') ) en ik kom hem zo passeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
zany & beholder :worship: dat was pas geil
en ohjaa ik heb geen 1x een nummer van heahunterz, the prophet of d-block & s-te-fan gehoord :lol:
ook dikke props voor thera & geck-o want dat setje was zeer nice, vooral de afsluiting

het was klein maar zeer fijn


Deepack draaide ANGER, haha!

FAIL was trouwens dat de organisatie niet zo goed wist dat Deepack met CK word gespeld maar op de schermen Deepak terecht kwam! Later werd dit hersteld!!

Ik heb erg genoten gisteren. Het was een topfeestje met eigenlijk alleen maar harde sets.
We waren er meteen vanaf het begin toen de hekken opengingen en daar stonden ze hoor, Rico en Donny!
Klote dat precies de CDJ bleef haken bij VP, had het ze niet gegund, maarja, toen Deeper Inside kwam na het vastlopen van de CDJ maakte het alles goed.

Wat Tita Tovenaar al zegt, poltitie/beveiliging was er genoeg. Ze staan er toch maar weer voor je eigen veiligheid! Vond dat ze het goed aanpakte tijdens het gevecht.

THERACORDSS AFSLUITER!! RIBBEN GIERDEN DOOR M'N LIJF!!
Haha, sorry, moest ik even kwijt! Ben niet fan van alle Theracords producties maar die afsluiter, pfffffff! Eén van de hoogtepunten van het feest!!! Ook geweldig en respect hoe die Thera los staat te gaan achter de draaitafels!!!!

Het feest begon voor mij bij de set van Chris One. 17 jaar en dan openen met Sleepwalker. Zijn debuut in ons Hardstyle land was een groot succes. Activator en Fransesco maakten er ook een leuk feestje van, al had ik stiekem wel meer gehoopt op wat oudere tracks van één van mijn helden Acti!!

Zany en The Beholder vond ik een beetje tegenvallen als het ging om het draaien zelf. De tracks echter waren fantastisch. Afsluiten met Black, Do You Want Heavy en de remix van We Shall Arise! GEWELDIG!!

Deepack maakten er zoals altijd een groot feest van. Het was inmiddels donker en de show van Vision Impossible ging werken, ondanks het verkeerd schrijven van de naam Deepack!

AVIO Live! Kan ik weinig woorden over kwijt! Haha, was gewoon in 1 woord: ''Fantastisch''.

Na AVIO weer richting huis!

+ Harde sets en promo's!
+ Gezelligheid
+ Mol zijn voorlichting over Drugs bij Unity :thumbup:
+ Geluid en Show
+ Afsluiter Theracords!

- Ticketprijs (Alsnog + dat je met 2 man op 1 kaart naar binnen mocht. 20 euro p.p. vond ik het wel waard!
- Gary D (Heeft met smaak te maken denk ik)
- CDJ tijdens Vantage Point!
- Geen merchendise of gadgets!
- Draaikwaliteiten Beholder!

Eindbeoordeling: 7,5!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 12:01 
 
Hardtraxx Newbie

Oxbow schreef:
zany & beholder :worship: dat was pas geil
en ohjaa ik heb geen 1x een nummer van heahunterz, the prophet of d-block & s-te-fan gehoord :lol:
ook dikke props voor chris one want dat setje was zeer nice, vooral het begin

het was klein maar zeer fijn


zany & the beholder hebben counterfeit gedraait en ook heeft deepack anger gedraait,
deepack zette ook echt een slechte set weg.
helden van de avond zijn voor mij chris one en crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UberMensch schreef:
Oxbow schreef:
zany & beholder :worship: dat was pas geil
en ohjaa ik heb geen 1x een nummer van heahunterz, the prophet of d-block & s-te-fan gehoord :lol:
ook dikke props voor chris one want dat setje was zeer nice, vooral het begin

het was klein maar zeer fijn


zany & the beholder hebben counterfeit gedraait en ook heeft deepack anger gedraait,
deepack zette ook echt een slechte set weg.
helden van de avond zijn voor mij chris one en crypsis.


dan is mijn trackkennis misschien toch niet zo heel goed haha
maar ik wilde eigenlijk zeggen, dat er gewoon veel harde shit werd gedraaid en weinig soft gedoe :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net wakker van een lekker feestje.
Aangekomen op de Binnenmaas, wij naar binnen.
Kaarten werden niet gescand of gecontroleerd dus je had ze zo 100x kunnen kopieren.
Door de pootjes, streng gefouilleerd.. en indd een hond, of het een echte drugshond was kan ik niet zeggen
maar hij ging snel naar ballen toe van mensen, en lekker zitten kwispelen. Die werden gelijk naar politie meegenomen naar een tentje voor wat grondiger onderzoek.

Het was klein, podium was klein. Op het begin dacht ik dit gaat echt een baggerfeest worden. Als ze die actie niet hadden gehouden met die 2 op 1 ticket na dan het er echt zowat niemand geweeest.

Chris One , wat een set knalde hij ff neer! stond ik echt van te kijken. Hij opende volgens mij met Sleepwalker, nou dan zit je bij mij al goed!
Sta nog met een aantal dj's op de foto, en had me eersste kleine meeting met wat hardtraxx leden!
Me volgesteld aan Mol, Dawasiknie, PNRMX, G1LL, en nog een paar maar dat weet ik niet meer.

Nou het was me voor zoon klein feest met weinig mensnen nog wel een top feestje geworden :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo hallo wat een feest was dat! Echt superhard los gegaan. Het was klein maar fijn :P

Echt goed geluid, goed volume en geen last van mijn oren. Redelijke stage, voor mij goed genoeg. Bier vloeide rijkelijk :beer:
Tel, Piaa en PNRMX nog even gezien en natuurlijk Mol bij de unity stand :P Waar ik eigenlijk in totaal een uur ben geweest :D

Supertop! maar had het niet de 40euro waard gevonden, 20euro was zeker een beter prijs geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hysteria Outdoor.
WAT EEN FEEST !
We zijn rond 1 uur hier vertrokken richting Binnenmaas (Tel en Ik).
Ondertussen even een stop gemaakt bij de mac in Alblassendam.
Éénmaal aangekomen, stond het geluid al aardig hard en de stage was klein, werd goed gecontroleerd en gefouilleerd moet zeggen dat het wel goed voor elkaar was maar wel absurd veel politie en beveiliging.
Even naar binnen, meteen Geck-o en Thera gespot, even een praatje mee gemaakt.
James, en 2 maten van hem stonden er ook, even handjes geschud enzo en daarna even wat te drinken gehaald.
Stage zag er prima uit, niet supergroot maar zeker meer dan prima!
Vond het nog wel wat rustig maar het werd later nog een stuk drukker dus dat was ook prima.
We kwamen binnenlopen bij VP die draaiden wat lekkere plaatjes en de Cdj ging naar de klote geloof ik haha!
Geluid was prima in orde, zuiver geluid en het stond redelijk hard, prima dus!
Toen was het tijd voor The Pitcher, vond em niet overtuigend, alhoewel Little Bitch en Neophobia prima klonken.
Het stokje werd vervolgens overgedragen aan mijn helden, Thera & Geck-o!
Openen met mauro picotto - proximus dj thera bootleg, geniaal gewoon!
Hoop nieuw spul voorbij horen komen, Dj Thera - Clash, Forcess of The Universe, Die antwoord mashup die heerlijk klonk, maar werd helemaal weggeblazen toen ik de nieuw Catatonic Overload hoorde.
Catatonic Overload - Paralyzed, de kicks in dit nummer gaan harder dan ik ze ooit heb gehoord NIET normaal, en dan nog eens afsluiten met Trespasser, nou mijn dag was goed!
Toen was Chris One aan de beurt, 17 jaar deze jongen, Opent even met Sleepwalker, vervolgens Recruit en 10tallen anderen klappers, wat een set wat een set! Totaal misdragen op deze set:D
Zany & The Beholder openden wat tam vond ik, maar naarmate de set vordere ging het alsmaar harder, toen Psychedelic Trip erop werd gegooid gingen we met alle hardtraxxers als een stelletje gekken los en dat stopte pas toen de set was afgelopen, heerlijk!
Over hetgeen wat daarna kwam ben ik niet te spreken, behalve over 1 plaat en dat is The Cry, voor de rest vond ik Deepack erg slecht, platen die totaal niet pakkend waren en dan afsluiten met Come As One ? :sick:
Toen Avio, vond ik ook niet echt bijzonder, hun live acts van een halfuur zijn leuk, maar een uur is gewoonweg te lang, dan word het 1tonig en je hoort constant dezelfde kicks erg jammer.
Crypsis als afluister was goed te pruimen, The Demand, Strike, Feel The Rythem, zeer geslaagd!

Al met al was het een dikke + Hysteria Outdoor!
Het enige minpunt vond ik zoals Tel al zei, dat er alleen maar vette hap was erg jammer.
Voor de rest was het goed geregeld, en de crew van Hysteria ook een dikke plus, erg vriendelijk en een hoop lekkere grieten haha!
Meeting was ook zeker geslaagd, hoop nieuwe gezichten gezien erg leuk!
En heb me volgensmij als een beest gedragen zoals ik beloofd had haha :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh mijn lieve benen! Was super vet! Maximaal los gaan met heel de Hardtraxx-crew! We waren helaas net te laat voor Vantage Point. Gary-D was niet veel boeiends. Set van The Pitcher was wel aardig, hoorde paar oude platen in een nieuw jasje, o.a. Karma. Geck-O en Thera is niet echt mijn stijl, vond er ook niet zo heel veel aan. Chris One, held! Openen met Sleepwalker, geweldig! Verder alleen dikke platen, zijn nieuwe platen klinken erg vet. Vanaf hier weet ik eigenlijk de volgorde niet eens meer. Gewoon de te verwachtte sets van de dj's. Zany & The Beholder was uiteraard erg dik! The Next Level :worship:. Verder heel veel Hardtraxx mensen ontmoet. Tel, Pia, Dawasiknie, Kevin-Raw, Mol en nog wel een aantal! Nog een aantal lijstjes ingevuld bij Mol :P Wel schandalig dat ze hier 40 euro voor vragen! En ze controleerde de kaartjes niet eens. Al had ik met 40 man 1 kaartje gekopieerd, kwamen we nog wel binnen. Toen we gingen nog kleine afterparty bij de auto van Gilian :D

+ Sets
+ Hardtraxx people
+ Muntjes 2 euro
+ Gratis lockers
+ Geluid

- Stage
- Prijs
- Alleen friet en frikandellen
- Pia die stil staat op Struggle For Existence :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Oh mijn lieve benen! Was super vet! Maximaal los gaan met heel de Hardtraxx-crew! We waren helaas net te laat voor Vantage Point. Gary-D was niet veel boeiends. Set van The Pitcher was wel aardig, hoorde paar oude platen in een nieuw jasje, o.a. Karma. Geck-O en Thera is niet echt mijn stijl, vond er ook niet zo heel veel aan. Chris One, held! Openen met Sleepwalker, geweldig! Verder alleen dikke platen, zijn nieuwe platen klinken erg vet. Vanaf hier weet ik eigenlijk de volgorde niet eens meer. Gewoon de te verwachtte sets van de dj's. Zany & The Beholder was uiteraard erg dik! The Next Level :worship:. Verder heel veel Hardtraxx mensen ontmoet. Tel, Pia, Dawasiknie, Kevin-Raw, Mol en nog wel een aantal! Nog een aantal lijstjes ingevuld bij Mol :P Wel schandalig dat ze hier 40 euro voor vragen! En ze controleerde de kaartjes niet eens. Al had ik met 40 man 1 kaartje gekopieerd, kwamen we nog wel binnen. Toen we gingen nog kleine afterparty bij de auto van Gilian :D

+ Sets
+ Hardtraxx people
+ Muntjes 2 euro
+ Gratis lockers
+ Geluid

- Stage
- Prijs
- Alleen friet en frikandellen
- Pia die stil staat op Struggel For Existence :oh:

Vind die plaat gewoon echt zo BOUT, niet overtuigend, break duurt te lang en de screeches overtuigen niet.
En op een plaat die ik niet tof vind ga ik ook niet hard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij is dat echt de plaat van het jaar! :P Verder ga ik ook niet los op tracks die ik niks vind, zoals Thera en Geck-O.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Toen we gingen nog kleine afterparty bij de auto van Gilian

Hahah hiervan heb ik een klein stukje opgenomen! Van de week maar eens op Youtube zetten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Hysteria Outdoor.

Zany & The Beholder openden wat tam vond ik, maar naarmate de set vordere ging het alsmaar harder, toen Psychedelic Trip erop werd gegooid gingen we met alle hardtraxxers als een stelletje gekken los en dat stopte pas toen de set was afgelopen, heerlijk!


Helemaal super, ik stond ervan te kijken dat er zoveel hardtraxxers waren, stuk voor stuk goede gasten. Zou alleen nooit meer de hoofden bij de namen voor me kunnen halen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lars55 schreef:
Piaaa schreef:
Hysteria Outdoor.

Zany & The Beholder openden wat tam vond ik, maar naarmate de set vordere ging het alsmaar harder, toen Psychedelic Trip erop werd gegooid gingen we met alle hardtraxxers als een stelletje gekken los en dat stopte pas toen de set was afgelopen, heerlijk!


Helemaal super, ik stond ervan te kijken dat er zoveel hardtraxxers waren, stuk voor stuk goede gasten. Zou alleen nooit meer de hoofden bij de namen voor me kunnen halen. :')

Als de foto's er komen, komt er ook uitleg en opheldering waarschijnlijk ;) Kweet nog wel dat je eerste vraag was.
Jij bent toch die kale gozer van dat filmpje ? Wat is er met je haar gebeurd? en toen zei ik heel droog, haar groeit, gek he ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Hysteria Outdoor.

Zany & The Beholder openden wat tam vond ik, maar naarmate de set vordere ging het alsmaar harder, toen Psychedelic Trip erop werd gegooid gingen we met alle hardtraxxers als een stelletje gekken los en dat stopte pas toen het feest was afgelopen, heerlijk!


^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Lars55 schreef:
Piaaa schreef:
Hysteria Outdoor.

Zany & The Beholder openden wat tam vond ik, maar naarmate de set vordere ging het alsmaar harder, toen Psychedelic Trip erop werd gegooid gingen we met alle hardtraxxers als een stelletje gekken los en dat stopte pas toen de set was afgelopen, heerlijk!


Helemaal super, ik stond ervan te kijken dat er zoveel hardtraxxers waren, stuk voor stuk goede gasten. Zou alleen nooit meer de hoofden bij de namen voor me kunnen halen. :')

Als de foto's er komen, komt er ook uitleg en opheldering waarschijnlijk ;) Kweet nog wel dat je eerste vraag was.
Jij bent toch die kale gozer van dat filmpje ? Wat is er met je haar gebeurd? en toen zei ik heel droog, haar groeit, gek he ?


haha ja klopt, ik herkende jou, tel en nog een gozer van die vriendin van 33 van dat filmpie bij decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 15:33 
 
Hardtraxxer

Chris One, HELD!! Wat een set, wat een set! :bomb: :bomb: :bomb:
Verder goed feestje en de hardtraxx meeting was ook zeer geslaagd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 15:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Da Reveller schreef:
Chris One, HELD!! Wat een set, wat een set! :bomb: :bomb: :bomb:
Verder goed feestje en de hardtraxx meeting was ook zeer geslaagd ^^


Foto's en video's ben ik nu aan het uploaden! dus coming soon :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was er een hardtraxx meeting? Volgens mij hebben we elkaar gewoon opgezocht en gaan ragge, maar niet van de voren afgesproken :D

Hahah, helaas wil ik nu rusten maar moet het hele huis schoonmaken omdat me ouwelui vannacht thuis komen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fucking bruut feest. Voor mij vrijwel zeker het leukste drugsvrije feest tot nu toe! Zal er later wss wat meer over typen :) heb iig veel zin in de filmpjes van jamie en Daan!

En btw, counterfeit van proppy is ook gedraaid, om ff op een eerdere post terug te komen. Volgens mij geen frontliner (helaas), wildstylez, alusion, scope, etc. Wel bioweapon :-/ kutdeepack
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:07 
 
Hardtraxxer

Je snapt wat ik bedoel toch ;)
Kev.. waar blijven die foto's!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding

G1ll, Geck-o, dawasiknie, kevin-raw PNRMX, Tel

Afbeelding

G1LL & Geck-o :thumbup:





De misser van DAWASIKNIE op 0;30 als hoogte punt
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten