Citaat:
echt jongen ga janken. ik weet het toch zelf wel beter om dat ik in die organisatie zit. we hebben iedereen gevraagd. en als dit de artiesten zijn die op dit tijd stip kunnen dan doen we die en wat maakt het uit als er 3 uit a2 records komt. boeit jou dat. jij komt toch niet. dus houd dat soort uitspraken lekker voor je en geef niet je mening ergens over waar we niks aan hebben
Haha, ik zie nu de reactie pas. En hier mijn antwoord: Oke.
Lijkt me sterk dat je alles geprobeerd hebt, want er is wel degelijk een groot aanbod wat betreft dj's in dit genre. Dat je misschien niet verder kijkt dan de populaire namen moet je lekker zelf weten, maar ga niet zeggen dat iedereen bezet is. Zoals jij je hier profileert, zou je net zo goed de leverancier kunnen zijn van de Dixie toiletten op het festival. Organisaties zouden gewoon eens vaker gewaagde keuzes moeten maken betreffende een line up i.p.v drie uur lang a2 records. En nee ik ga hier inderdaad niet heen, omdat de line up niet bij mij in de smaak valt. Opbouwende kritiek: Probeer voor volgend jaar misschien een wat meer gevarieerde of diverse line up neer te zetten.