Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:05 
 
Hardtraxx Newbie

Hurricane Outdoor is back again!!

Datum: 2 juni 2012
Locatie: Evenemententerrein Dr. Mansveltkade, Wassenaar
Tijd: 15:00 - 23:00
Stijlen: Hardstyle & Hardcore

Info: http://www.hurricaneoutdoor.nl

Area 1
Brennan Heart
Outblast
Alpha²
Adaro
The Viper
Josh & Wesz
E-force
F8trix

Hosted by:
MC: Axys

Area 2
Mad Dog
Tommyknocker
Brothers of Hardcore
Mindfuck
N-ergetic
Skullz
The Musicians
Addiction
Vendettah

Hosted by:
MC: Darkness
MC: Xenix

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 09:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

:lol: @ themaverwerking.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dat toch met die rage om telkens heel A2 Records in 1 line-up te zetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 11:42 
 

Nando schreef:
Wat is dat toch met die rage om telkens heel A2 Records in 1 line-up te zetten..

€€€€
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 00:01 
 
Hardtraxx Newbie

Good news! E-Force just finished the anthem for Hurricane Outdoor 2012. Preview will be online soon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 14:54 
 
Hardtraxx Newbie

Benieuwd naar het nummer denk wel weer een :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:56 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Wat is dat toch met die rage om telkens heel A2 Records in 1 line-up te zetten..


misschien omdat de artiesten niet op dat tijdstip konden en er dus voor iets anders moest gekozen worden wat wel beschikbaar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

addiction schreef:
Nando schreef:
Wat is dat toch met die rage om telkens heel A2 Records in 1 line-up te zetten..

misschien omdat de artiesten niet op dat tijdstip konden en er dus voor iets anders moest gekozen worden wat wel beschikbaar is

Ja precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
addiction schreef:
Nando schreef:
Wat is dat toch met die rage om telkens heel A2 Records in 1 line-up te zetten..

misschien omdat de artiesten niet op dat tijdstip konden en er dus voor iets anders moest gekozen worden wat wel beschikbaar is

Ja precies.


Klopt. Dat zal het zijn. De scene bestaat uit Brennan Heart, Josh & Wesz en F8trix + 3 artiesten die niet konden. Laten we dan maar A2 records uitnodigen, aangezien er niet meer dj's zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal wel een interessante deal te sluiten zijn als je ze allemaal boekt inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:02 
 
Hardtraxxer

[quote][/quote]Klopt. Dat zal het zijn. De scene bestaat uit Brennan Heart, Josh & Wesz en F8trix + 3 artiesten die niet konden. Laten we dan maar A2 records uitnodigen, aangezien er niet meer dj's zijn. :thumbup:



echt jongen ga janken. ik weet het toch zelf wel beter om dat ik in die organisatie zit. we hebben iedereen gevraagd. en als dit de artiesten zijn die op dit tijd stip kunnen dan doen we die en wat maakt het uit als er 3 uit a2 records komt. boeit jou dat. jij komt toch niet. dus houd dat soort uitspraken lekker voor je en geef niet je mening ergens over waar we niks aan hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

addiction schreef:
echt jongen ga janken. ik weet het toch zelf wel beter om dat ik in die organisatie zit. we hebben iedereen gevraagd. en als dit de artiesten zijn die op dit tijd stip kunnen dan doen we die en wat maakt het uit als er 3 uit a2 records komt. boeit jou dat. jij komt toch niet. dus houd dat soort uitspraken lekker voor je en geef niet je mening ergens over waar we niks aan hebben

Wie jankt er nou dan. Maar je hebt gelijk hoor. Wij mogen eigenlijk niks zeggen, want we gaan toch niet en jullie hebben niks aan onze mening.

:')

Ga eerst eens opzoek naar een degelijke designer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

addiction schreef:
Citaat:
Klopt. Dat zal het zijn. De scene bestaat uit Brennan Heart, Josh & Wesz en F8trix + 3 artiesten die niet konden. Laten we dan maar A2 records uitnodigen, aangezien er niet meer dj's zijn. :thumbup:



echt jongen ga janken. ik weet het toch zelf wel beter om dat ik in die organisatie zit. we hebben iedereen gevraagd. en als dit de artiesten zijn die op dit tijd stip kunnen dan doen we die en wat maakt het uit als er 3 uit a2 records komt. boeit jou dat. jij komt toch niet. dus houd dat soort uitspraken lekker voor je en geef niet je mening ergens over waar we niks aan hebben

Lekker slim als je je als organisatie op deze manier profileert. Ga zo door :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

All Hell Breaks Loose
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha wat is dit dan :lol: Lekker om je als (mede)organisator zo voor te doen op een forum! Heel verstandig.... Je zult er toch rekening mee moeten houden dat mensen kritiek ergens op geven. Hij geeft z'n mening over iets wat jullie aan het organiseren zijn, hoezo heb je er dan niks aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:43 
 

Slimme zet van de mede-organisator _0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:01 
 
Hardtraxxer

ik ben geen mede organisator ik help alleen mee. maar wat je het meest op dit forum tegen komt is kritiek. ik kan me niet meer heugen dat ik wat positiefs heb gelezen. maar snap wel. dat jullie inplaats van kritiek misschien tips kunnen geven inplaats van alleen te zeggen ga is opzoek naar en degelijk designer wij zijn allemaal vrijwillgers die heel veel tijd erin steken en ons best doen om het zo goed mogelijk te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nu zittie opeens niet meer in de organisatie, was te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
All Hell Breaks Loose


:lol: :lol: :lol:

Verder :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:18 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
En nu zittie opeens niet meer in de organisatie, was te verwachten.


haha was misschien iets te veel van het goede. maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:22 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Zal wel een interessante deal te sluiten zijn als je ze allemaal boekt inderdaad.

Beetje late reactie, maar dit is natuurlijk wel het zoveelste feestje op 2 juni, niet zo gek dat het misschien lastig is om een line-up met variatie te krijgen. Bijvoorbeeld Zatox en Zany hebben gewoon 3 boekingen op één dag en staan nog geeneens op dit feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:35 
 

addiction schreef:
ik ben geen mede organisator ik help alleen mee. maar wat je het meest op dit forum tegen komt is kritiek. ik kan me niet meer heugen dat ik wat positiefs heb gelezen. maar snap wel. dat jullie inplaats van kritiek misschien tips kunnen geven inplaats van alleen te zeggen ga is opzoek naar en degelijk designer wij zijn allemaal vrijwillgers die heel veel tijd erin steken en ons best doen om het zo goed mogelijk te doen.




het is hier haattraxx ja :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
echt jongen ga janken. ik weet het toch zelf wel beter om dat ik in die organisatie zit. we hebben iedereen gevraagd. en als dit de artiesten zijn die op dit tijd stip kunnen dan doen we die en wat maakt het uit als er 3 uit a2 records komt. boeit jou dat. jij komt toch niet. dus houd dat soort uitspraken lekker voor je en geef niet je mening ergens over waar we niks aan hebben


Haha, ik zie nu de reactie pas. En hier mijn antwoord: Oke.

Lijkt me sterk dat je alles geprobeerd hebt, want er is wel degelijk een groot aanbod wat betreft dj's in dit genre. Dat je misschien niet verder kijkt dan de populaire namen moet je lekker zelf weten, maar ga niet zeggen dat iedereen bezet is. Zoals jij je hier profileert, zou je net zo goed de leverancier kunnen zijn van de Dixie toiletten op het festival. Organisaties zouden gewoon eens vaker gewaagde keuzes moeten maken betreffende een line up i.p.v drie uur lang a2 records. En nee ik ga hier inderdaad niet heen, omdat de line up niet bij mij in de smaak valt. Opbouwende kritiek: Probeer voor volgend jaar misschien een wat meer gevarieerde of diverse line up neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 13:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kan me niet voorstellen dat Wavolizer al een boeking had :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten