Lijkt me sterk dat je alles geprobeerd hebt, want er is wel degelijk een groot aanbod wat betreft dj's in dit genre. Dat je misschien niet verder kijkt dan de populaire namen moet je lekker zelf weten, maar ga niet zeggen dat iedereen bezet is. Zoals jij je hier profileert, zou je net zo goed de leverancier kunnen zijn van de Dixie toiletten op het festival. Organisaties zouden gewoon eens vaker gewaagde keuzes moeten maken betreffende een line up i.p.v drie uur lang a2 records. En nee ik ga hier inderdaad niet heen, omdat de line up niet bij mij in de smaak valt. Opbouwende kritiek: Probeer voor volgend jaar misschien een wat meer gevarieerde of diverse line up neer te zetten.
we hebben echt veel geprobeerd. geloof me. maar het was ook te lastig om dat allemaal netjes neer te zetten met tijd en daar kwamen we niet mee uit zodoende dat het deze artiesten zijn geworden volgend jaar komen er weer andere

. je gaat niet een alpha 2 het eerste uurtje neerzetten wat wel het geval is helaas. maar dit zijn toch wel een paar artiesten die de (mensen leuk vinden) want ik zou bijvoorbeeld niet naar een hardstyle feestje gaan als er onbekende djs draaien niet dat ze niet kunnen draaien. maar omdat het mij gewoon niet aanspreekt. ik heb ook wel eens aangegeven hoor wat variabele line-up. genoeg gelult we gaan er een feestje van maken..........