Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:15 
 
Hardtraxxer

Lijkt me sterk dat je alles geprobeerd hebt, want er is wel degelijk een groot aanbod wat betreft dj's in dit genre. Dat je misschien niet verder kijkt dan de populaire namen moet je lekker zelf weten, maar ga niet zeggen dat iedereen bezet is. Zoals jij je hier profileert, zou je net zo goed de leverancier kunnen zijn van de Dixie toiletten op het festival. Organisaties zouden gewoon eens vaker gewaagde keuzes moeten maken betreffende een line up i.p.v drie uur lang a2 records. En nee ik ga hier inderdaad niet heen, omdat de line up niet bij mij in de smaak valt. Opbouwende kritiek: Probeer voor volgend jaar misschien een wat meer gevarieerde of diverse line up neer te zetten.


we hebben echt veel geprobeerd. geloof me. maar het was ook te lastig om dat allemaal netjes neer te zetten met tijd en daar kwamen we niet mee uit zodoende dat het deze artiesten zijn geworden volgend jaar komen er weer andere ;) . je gaat niet een alpha 2 het eerste uurtje neerzetten wat wel het geval is helaas. maar dit zijn toch wel een paar artiesten die de (mensen leuk vinden) want ik zou bijvoorbeeld niet naar een hardstyle feestje gaan als er onbekende djs draaien niet dat ze niet kunnen draaien. maar omdat het mij gewoon niet aanspreekt. ik heb ook wel eens aangegeven hoor wat variabele line-up. genoeg gelult we gaan er een feestje van maken..........
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik zal is kijken of ik er zaterdag zin in heb. Ik twijfel nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog ff het weer afwachten maar waarschijnlijk aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kan me niet voorstellen dat Wavolizer al een boeking had :P

Met Wavolizer haal je ook echt veel mensen binnen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 00:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je onderscheidt je dan in ieder geval al wel meer, bovendien is het slechts een naam. Ik denk niet dat van de mensen die nu komen er veel zullen afhaken als eforce bijvoorbeeld er niet staat, bovendien spreek je ook direct een extra doelgroep aan. Muzikaal iig beter vanwege de diversiteit en qua kaartverkoop denk ik dat je een paar extra kaarten had verkocht al zullen dat er idd niet bijster veel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 00:03 
 
Hardtraxxer

Alle kaarten die beschikbaar waren zijn zo goed als verkocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt? Om hoeveel mensen gaat dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten gewonnen via partyflock dat word dus zeker een kijkje nemen :thumbup:

Edit: kan gewoon nog kaarten kopen hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had ook vrijdag nog m'n kaartje gehaald, en het was hartstikke rustig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was inderdaad heel rustig maar wel gezellig, gezellige mensen en best aardig leuke setjes van de dj´s

Wel vet dat de burgemeester stond te hakken bij outblast :thumbsup:

Afbeelding
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten