Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 06:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nothing2Lose Presents : Huissen Boekst
Afbeelding

D-Verze
Blackout
Twice
Matt Fasten

Timetable:
20:30 21:30 Twice
21:30 22:30 Matt Fasten
22:30 23:30 Blackout
23:30 00:30 D-Verze
00:30 01:00 Matt Fasten – Blackout
01:00 01:30 Matt Fasten – Blackout - Gelderse Buren Ruzie

Location: Herberg De Hoeve
Policy: 18+ (ID obligated)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 08:50 
 
Hardtraxxer

Met zo'n line-up ga je nooit een volle tent krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Met zo'n line-up ga je nooit een volle tent krijgen.


Dat is ook niet de insteek van het evenement. Insteek is gewoon een gezellige avond voor mensen bij ons uit de nabije omgeving met mooie muziekjes. Niet om dikke winst o.i.d. te maken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies. Gaat gezellig worden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 13:15 
 
Hardtraxxer

Oh sorry, dat wist ik niet. Uit welk dorp moet je komen om toegang te krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aalten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Uit welk dorp moet je komen om toegang te krijgen?


Huissen is een stad. :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt? Volgens mij staan er nog geen 2000 Huissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Volgens mij staan er nog geen 2000 Huissen.


Afbeelding

Sorry moest ff :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 17:53 
 

MelvinFR schreef:
Zephyrus schreef:
Uit welk dorp moet je komen om toegang te krijgen?


Huissen is een stad. :mad: :mad:



terwijl heerhugowaard met 50.000 plus inwoners "gewoon" een dorp is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Huissen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wikipedia als betrouwbare bron gebruiken.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 20:22 
 
Hardtraxx Elite

Wikipedia, altijd +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Wikipedia als betrouwbare bron gebruiken.. xd


Andromeda schreef:
Wikipedia, altijd +1


http://www.gelderlander.nl/regio/betuwe ... -1.2230927. Zo goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Struggles voor erkenning Melvin :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Struggles voor erkenning Melvin :lol: :lol:


Niet fokkuh met Huusse!!1!1!een!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Blear schreef:
Struggles voor erkenning Melvin :lol: :lol:


Niet fokkuh met Huusse!!1!1!een!!1


Ophidian gaat niet voor niets verhuizen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ophidian gaat niet voor niets verhuizen :P


Zal wel komen doordat ik 'm aansprak in de bus. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Norther66 schreef:
Ophidian gaat niet voor niets verhuizen :P


Zal wel komen doordat ik 'm aansprak in de bus. xd


Haha waarschijnlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 05:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar is boekst nu een werkwoord ofwa
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
maar is boekst nu een werkwoord ofwa


Don't ask me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 02:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gramsbergen is ook een gehucht maar toch een stad, iets met stadsrechten krijgen voordat er regels voor kwamen... :P

maar sowieso dat dit gewoon een leuk feest gaat worden met kneiterharde muziek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Gramsbergen is ook een gehucht maar toch een stad, iets met stadsrechten krijgen voordat er regels voor kwamen... :P

maar sowieso dat dit gewoon een leuk feest gaat worden met kneiterharde muziek :D


Ja en Den Haag is een dorp, want die hebben geen stadsrechten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Distinctive schreef:
Gramsbergen is ook een gehucht maar toch een stad, iets met stadsrechten krijgen voordat er regels voor kwamen... :P

maar sowieso dat dit gewoon een leuk feest gaat worden met kneiterharde muziek :D


Ja en Den Haag is een dorp, want die hebben geen stadsrechten xd


Zelfs Bronckhorst een gehucht met 60 man is een 'stad' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ik boek
Jij boekt
Hij/Zij/Het boekt
Wij boeken
Zij boeken

Het moet dus zijn: Huissen Boekt.


Boeksen van Stoempen, Hengsten, Rammen, Stompen :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten