Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 06:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goed feestje was dit! in een soort van boerderij, geluid was goed te noemen, organisatie was goed, geen rijen voor de wc, snel geholpen aan de bar. oke het was wel redelijk rustig, maar publiek ging los! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een leuk en gezellig feestje! Heerlijke set van D-Verze o.a. This Is Who I Really Am, The Chief, Done with my Stash & The End! Ook leuk dat de DJ's zo meededen! :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten