Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ticket sales for HEMQADE start on 20 September 2014, only at Q-dance.com

1991 -1992, HouseQlassics and Qlubtempo. These are the parties that put Q-dance on the map for good. It was in this period, from 1999 until 2005, that Q-dance grew larger and larger in the oldest and perhaps most famous hard dance temple of The Netherlands; the Hemkade in Zaandam.

We are thankful and incredibly excited to rock the Hemkade for one last time.

What to expect?
In three areas you can enjoy the best of 1991 – 1992, HouseQlassics and Qlubtempo. Expect a heavy dose of Early Hardstyle, Oldschool, Classics and Early Rave.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich boeiend, maar Hemkade is voor mij een no go, plus ik ga dan al naar Rodenburg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 19:56 
 
Hardtraxxer

Dit mag ik niet missen. Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me wel grappig om hier bij te wezen :P Jammer dat het zo ver is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet :thumbup: Alleen de locatie :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mag hopen dat q-dance dan wel wat aan dat crappy geluidssysteem van de hemkade doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

allard200 schreef:
Mag hopen dat q-dance dan wel wat aan dat crappy geluidssysteem van de hemkade doet.

Tuurlijk doen ze dat. Het is Q-Dance :D

Even kijken of ik hier heen kan, ga hier graag heen als ik dan geen tennis heb en geen tentamens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idee is leuk, maar ik vrees de uitvoering.. Hopelijk wordt het nu een keer de echte Qlubtempo sound dan zal 't smullen zijn. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
allard200 schreef:
Mag hopen dat q-dance dan wel wat aan dat crappy geluidssysteem van de hemkade doet.

Tuurlijk doen ze dat. Het is Q-Dance :D

Even kijken of ik hier heen kan, ga hier graag heen als ik dan geen tennis heb en geen tentamens.

Vergeet je de begrafenis niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk idee. Locatie niet fantastisch idd. Ff kijken hoe het uitkomt met de Awakenings edities in dat weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Leuk idee. Locatie niet fantastisch idd. Ff kijken hoe het uitkomt met de Awakenings edities in dat weekend.

Of Timewarp, mits die een boeiende line-up heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 00:16 
 

Geen idee van de Hemkade, nog nooit geweest. Is het echt zo kut? :P
Edit: Zie net North Sea Venue staan, dat is toch die tent die met geen mogelijkheid normaal te bereiken is? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 09:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, en met dat kutgeluid, kutbewaking en die eeuwige lange wachtrij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eerst maar eens de line-up afwachten, want ik ga er niet van uit dat het echt iets verrassends wordt en dan hoeft het van mij niet zo tbh. Geluid is daar inderdaad ook echt zwaar ruk, alleen in bijv. Area48 gaat het dan weer wel ziedend hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Geen idee van de Hemkade, nog nooit geweest. Is het echt zo kut? :P
Edit: Zie net North Sea Venue staan, dat is toch die tent die met geen mogelijkheid normaal te bereiken is? xd

20 minuten lopen van het station.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Pieter :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Aanwezig met Pieter :beer:

Leuk voor je maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat er toch wel recentere plaatjes worden gedraaid aangezien Rock Civilization en Blame it on the music in de trailer zijn verwerkt. Line up even afwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Denk dat er toch wel recentere plaatjes worden gedraaid aangezien Rock Civilization en Blame it on the music in de trailer zijn verwerkt. Line up even afwachten :)


Recent is voor jou 6/7 jaar geleden xd ?

Lijkt me erg gaaf maar die week daarvoor Angerfist : The Deadfaced Dimension en als het geluid echt zo kut is als iedereen zegt weet ik niet of het hem wordt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Patjee410 schreef:
Denk dat er toch wel recentere plaatjes worden gedraaid aangezien Rock Civilization en Blame it on the music in de trailer zijn verwerkt. Line up even afwachten :)


Recent is voor jou 6/7 jaar geleden xd ?


Doelde er meer op dat dat geen echte early (tot 2004) is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 12:49 
 

ekte ekte urly is de shit mimang
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah verdomme, welk is die eerste plaat uit dat filmpje met dat donkere melodietje :drool:? Komt me zo bekend voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Ah verdomme, welk is die eerste plaat uit dat filmpje met dat donkere melodietje :drool:? Komt me zo bekend voor...

Uit de comments gehaald: https://www.youtube.com/watch?v=bvsqEFWZ9tw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dank je wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 12:44 
 
Hardtraxx Newbie

Als je X-Qlusive gemist heb zaterdag zou ik deze maar pakken. Nog veel meer dikke early hardstyle :thumbup:
De qlubtempo feesten waren altijd top in de hemkade.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten