Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben zeer benieuwd naar de line-up. Gezien de sfeer met XQ denk ik dat ik hier eerder heen ga dan Penoze + oude plaatjes (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlubtempo
Pila
Sunny D
Luna
Pavo
Scott Project
Haze & Abyss (Final Performance)
Technoboy
Clive King
Trilok & Chiren
Deepack
Gary D
Tatanka
MC Ruffian

Houseqlassics
The Prophet
Stanton
Franky Jones
Robin 'Jaydee' Albers
Bass D
Bountyhunter
75% Dreamteam
Yves Deruyter
Isaac
The Viper
Uzi
MC Renegade

1991-1992
Buzz Fuzz
Gizmo
Requez
Dano
Jeroen Flamman
Voodoo Child
Astrid
Champ-e-on
Spider Willem

Friends of Q-Dance
DJ Jaws
The Scientist
Djay Alias
Olly
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 19:22 
 

Toch wel aardig vette line-up! Alleen is het hem niet voor mij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeilijk in te schatten of het wat wordt, ik twijfel dus nog. Al te vaak tegen een teleurstelling aangelopen, maar deze line-up zit er met Abyss & Haze, Gary D, Sunny D en Clive King al beter uit. Al draaide Clive King ook een matige set voor zover ik zag op HC..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clive King was niet echt heel tof op HC nee... heel rare, wisselvallige set vond ik het. Wil niet zeggen dat hij hier geen vette set kan draaien he, maar ik snap wel dat het bepaalde verwachtingen schept.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten