Niet veel veranderd dus. Was ook al zo'n drama bij Fantasy Island...wrote:Gaan met die banaan ruthless beuk edit:')wrote:Bij die droeftoeter weet je het nooit, las dat 'ie op Superbash gisteren zelfs Sub Sonik platen in z'n classics set draaidewrote:Brennan Heart gaat early draaien of classics?
Om nog maar een 'classic' erbij te pakken die hij draaide.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kerel is wat classics betreft gewoon niet te vertrouwen. Helaas.
C
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2015
last seen Aug 2017
Zeker aanwezig. Over de locatie zijn de meningen verdeeld. Ik geef mss iets minder om de kwaliteit van het geluid.
Locatie heeft voor mij gewoon veel nostalgische waarde. Ik kwam hier eind jaren 90 voor het eerst. Het heette toen nog "de fun factory". Feesten waren echt legendarisch!
Nu is het dus deels een lekker momentje om mooie herinneringen op te halen.
Locatie heeft voor mij gewoon veel nostalgische waarde. Ik kwam hier eind jaren 90 voor het eerst. Het heette toen nog "de fun factory". Feesten waren echt legendarisch!
Nu is het dus deels een lekker momentje om mooie herinneringen op te halen.
Hoop dat Alpha Twins ervoor kiezen om Lose My Mind weer eens te draaien!
Wel netjes dat ze er gewoon eerlijk over zijn en niet zoals veel organisaties een vaag smoesje bedenken.
Lekker transparant, en goed opgelost. Mooi om te zien dat het zo ook kan 
Jammer dat dit niet zo goed loopt, uiteindelijk zelf ook gekozen om er niet heen te gaan. Er zijn voor dit soort concepten gewoon betere alternatieven (qua locatie, bereikbaarheid OV etc).
Ik wist niet eens dat dit de laatste editie zou zijn?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Denk dat dit vanwege de animo de laatste is.wrote:Ik wist niet eens dat dit de laatste editie zou zijn?
Er is ook gewoon veel te veel aanbod in feestenwrote:Ik wist niet eens dat dit de laatste editie zou zijn?
Precies dit.wrote:Jammer dat dit niet zo goed loopt, uiteindelijk zelf ook gekozen om er niet heen te gaan. Er zijn voor dit soort concepten gewoon betere alternatieven (qua locatie, bereikbaarheid OV etc).
Bij 30 years the Prophet was het ook niet heel druk, terwijl de line up meer dan prima was. Daar zou je de HMH wel mee kunnen vullen lijkt me. Heel bijzonder
Who was there
Nobody has said they're going yet.