Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Datum & Tijd: Zaterdag 10 november, 22:00 - 06:00
Plaats: North Sea Venue (Hemkade), Zaandam
Minimumleeftijd: 18
Organisator: Multigroove

Prijzen:
Early Bird (geheel juli): 19,50
Voorverkoop: 27,50
Deurverkoop: 35,-

Line-up:
Cemon Victa
DaY-már
Delta 9
Dr. Peacock
Fight
Frazzbass
Insane Dj Mafia
Laurent Hô
Leviathan
Lowroller
Mental Wreckage aka Warchetype
Mindustries
Noizefucker
Nosferatu
Ophidian
Painbringer
Petrochemical
Rheeza
s'Aphira
Synapse
The Sickest Squad
Tieum
Tymon
Live: Lord Nazgul
Live: Omkara Techichi
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:31 
 

muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
muziek?

Als in wat voor soort muziek?

Hardcore in hele brede zin:

Harde Mainstream Hardcore, Early Hardcore, Frenchcore, Terror, Oldschool, Industrial Hardcore, DnB, Crossbreed, Speedcore ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:57 
 

dank :)

optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankzij Jesse toch een redelijk zekerheidje dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht een optie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond dus meer informatie via de hardcore channel van Fresh FM :) Rheeza zal tussen 21.00 en 23.00 een aantal namen van de line-up bevestigen en meer informatie vrijgeven. Daarnaast zullen er een paar artiesten met haar mee komen om een uurtje te draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond bekend gemaakt:

Eerste artiesten:
The Sickest Squad
Delta 9
Laurent Hô
Tieum
Tymon
Omkara Techichi LIVE
Lowroller
Leviathan
S'Aphira
Rheeza
Fight

Kaartverkoop:
Early bird (beschikbaar tot eind juli): 19,50
Voorverkoop: 27,50
Deurverkoop: 35,-

Volgende week zal de gehele line-up volgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 13:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slaapplek Jeffert? :P Zo ja, zekerheidje, zo nee twijfel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou er niet op rekenen. Voorlopig even geen slaapplekken/afters meer bij mij :).
Tis al vaak zat bij mij geweest, nu is iemand anders aan de beurt. :-).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laurent Hô, Delta 9, Tieum :drool:

Omkara Techichi lijkt me ook wel vet om eens te zien, hele serieuze optie dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Complete line-up is bijgewerkt in de beginpost :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo goed als aanwezig dankzij Jesse, heel nice hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is een heeeeeeeeeeel leuke lineup jha! :oh: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:32 
 

hmm wel een leuke line-up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teaser:


Nosferatu is dus nog een toevoeging :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:39 
 

Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early Bird is uitverkocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early Bird actie is met één week verlengd gezien er problemen zijn geweest met paylogic.

Verder zijn er de komende week veel winacties via de Facebook van Multigroove :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warm-up mix van Warchetype/Mental Wreckage!


Nog een maandje, ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in! Nog mensen van plan te komen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, zou graag gaan maar zit er niet in helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Time-Table:

Ministry of the Hardcore Republic:
22:00 - 23:00: Fight & Insane Dj Mafia
23:00 - 00:00: Rheeza
00:00 - 01:00: Live: Omkara Techichi
01:00 - 02:00: Nosferatu
02:00 - 03:00: DaY-már
03:00 - 04:00: Delta 9
04:00 - 05:00: Ophidian
05:00 - 06:00: Tieum

Ministry of Industrial Progress:
23:00 - 23:45: Cemon Victa
23:45 - 00:45: Mindustries
00:45 - 01:30: Mental Wreckage vs. Petrochemical
01:30 - 02:30: Lowroller
02:30 - 03:30: Synapse
03:30 - 04:30: Tymon
04:30 - 05:30: The Sickest Squad

Ministry of Organized Chaos:
23:30 - 00:30: Underground Damage
00:30 - 01:30: s'Aphira
01:30 - 02:30: Dr. Peacock
02:30 - 03:30: Frazzbass
03:30 - 04:15: Live: Lord Nazgul
04:15 - 05:00: Noizefucker

Ministry of Underground Business:
23:00 - 00:30: Painbringer
00:30 - 01:30: Rheeza
01:30 - 02:45: Leviathan
02:45 - 04:15: Laurent Hô
04:15 - 05:00: Delta 9

Aankomende woensdag van 21.00 tot 23.00 is er nog één radiospecial, waar Ophidian en Omkara Techichi livesets zullen draaien en er prijzen weg worden gegeven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziek hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D wie nog meer?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten