Dat sowieso, maar de vraag is 12/1/2 ??wrote:Lunchen zul je bedoelen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dat is geen vraag, dat noemt men 'We zien wel' 
Gewoon om half 5 vlak na t feest ontbijten jonge 
Denk niet dat Ingrid dan nog een ontbijt tafel vol wil maken op dat tijdstip 
Moet je Ingrid ff verwennen, voor wat hoort wat uiteraard.
Ist nou weer Ingridwrote:Denk niet dat Ingrid dan nog een ontbijt tafel vol wil maken op dat tijdstip
Die mensen daar moeten toch ook weten wanneer we ong. ontbijten, anders staat er straks geen ontbijt klaar..wrote:Dat is geen vraag, dat noemt men 'We zien wel'
Owjaa! KAK! Wendywrote:Ist nou weer Ingridwrote:Denk niet dat Ingrid dan nog een ontbijt tafel vol wil maken op dat tijdstip?
Ingrid is mijn vrouw
Missch was je in de war 
Ik denk het, maar we zullen Ingrid met rust laten, ik neem Wendy wel voor mijn rekeningwrote:Ingrid is mijn vrouwMissch was je in de war
Haha, nus is het te hopen dat ze niet op hardtraxx kijkt
.
En over het ontbijten. Luc en ik ontbijten alleen met Wendy... Heb net bevestiging gekregen van haar dat ze ons gaat verrassen in een leuk pakje 
Ik kreeg anders een mail dat het haar wel gezellig leek om met z'n zessen te ontbijten.wrote:En over het ontbijten. Luc en ik ontbijten alleen met Wendy... Heb net bevestiging gekregen van haar dat ze ons gaat verrassen in een leuk pakje
Ik ook, maar ik mailde terug dat Luc en ik graag met haar alleen wilden eten 
Een prive ontbijt voor a Threesomewrote:Ik ook, maar ik mailde terug dat Luc en ik graag met haar alleen wilden eten
Wie van de DJ's blijft er ook bij Bed and Breakfast?
Sowieso Dizzie en Ralf.wrote:Wie van de DJ's blijft er ook bij Bed and Breakfast?
Ik niet, ik slaap lekker thuis
Woon toch maar een half uurtje rijden verderop
Sainen (Julius).wrote:Huh? Wie is die zesde persoon dan?
Tel, Piaa, Ralf, Dizz, Julius, Ik.
als me vader ons wil brengen ben ik ook aanwezig 
edit: ben er bij !
edit: ben er bij !