Wij hebben ons ook prima vermaakt

A-Rize vond ik wel lekker als binnenkomer. Heb bijv. Keltek-Awaken voor het eerst live gehoord en gastoptreden van Voidax (2 platen) was ook zeker niet verkeerd.
Last of Us was niet echt aan mij besteed. Misschien ook omdat ik veel platen niet kende maar de set schoot voor m'n gevoel te veel heen en weer tussen lomp/hard en melodieus. Dieptepunt was overigens een of andere mashup van willekeurige platen (ik geloof On the go, Shiverz, Wake up, So high, en nog een paar andere), aan elkaar geregen zonder climax. Maar het publiek bleef de hele set wel aardig enthousiast (op een vrij stevige mixfout na

), en er zaten ook zeker wat lekkere nummers tussen. Dankzij Shazam bijv Concept Art-Way Up High ontdekt

Qua drukte werd het bij de start van Wildstylez wel wat irritanter, lastig om nog een plekje te vinden waar je een beetje normaal kon losgaan. Maar zoals altijd zijn die piekmomentjes maar kort, en de sfeer werd er absoluut niet minder om. Heerlijk om zo'n volgepakte zaal weer los te zien gaan en het geluid was vooraan top
Uiteindelijk rond 22u weggegaan, vandaag weer vroeg uit de veren

Voor een feest dat me €20,55 heeft gekost (dankjewel Ticketswap) was het dikke prima, de originele prijs vind ik wel fors voor wat je krijgt.