Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 21:15 

Hardtraxxer

The opening of beachclub Fuel !
Na twee heerlijke edities van Hardcore at Sea die traditie getrouw ieder jaar op de tweede zondag van augustus plaats vind, komt er in 2015 een nieuwe datum bij! Op zaterdag 4 april mag BKJN events namelijk de prachtige club Fuel in Bloemendaal openen.

En als echte liefhebber weet je wat dat betekend! Vol gas knallen op het strand, tot dat je zee meeuwen uit de lucht vallen.

Partyraiser Stylo.
Voor deze opening word niemand minder dan Partyraiser uitgenodigd om samen met BKJN hun nieuwste concept te presenteren! Partyraiser Stylo is dan ook niet zomaar een Hardcore feest, want alle artiesten die hier zullen optreden doen dit in de stijl die Partyraiser heeft gecreëerd en meester heeft gemaakt.

Het is dan ook niet verwonderlijk dat de held zelf speciaal een 4 uur durende set zal komen geven!

Op afgelopen BKJN vs. Partyraiser kon je al even kennismaken met de Partyraiser Stylo area, waar het tempo vele malen hoger lag dan bij een gemiddeld Hardcore feest. En dit zal aankomede 4 april natuurlijk niet anders zijn. Het word dan ook vol gas knallen aan de kustlijn van Bloemendaal die door de setting van de locatie en het magnifieke geluid een ervaring word die je nergens anders zult tegenkomen.

Line-up
1: Partyraiser area (17.00 – 23.00)
Partyraiser – 4 hour set
Partyraiser vs. F. Noize
Partyraiser vs. Darkcontroller
Aggressive vs. Milito
Hosted by: Mc Apster

2: Stylo area (17.00 – 23.00)
Repix
Andy the Core
Wars Industry
Para Italia
Dave Dope
Hosted by: Mc No-ID

3: After match (inside from: 23.00 – 01.00)
Dr. Peacock LIVE
Hosted by: Mc No-ID

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 09:09 

Hardtraxxer

In een beachclub ja ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 11:11 

Hardtraxxer

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 11:43 

Hardtraxxer

Frenchkicks schreef:
ja

Wat kan ik daar van verwachten? After op het strand? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:57 

Hardtraxxer

Repulze schreef:
Frenchkicks schreef:
ja

Wat kan ik daar van verwachten? After op het strand? :p

en met z'n alleen een ochtendduik nemen om op te frissen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:58 

Donateur

100% puur bloemendaals strandzand ladies and gentlemen
discoshit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 21:18 

Hardtraxxer

line-up + extra info update

Citaat:
Net zoals vorige keer zullen er bij twijfels over het weer 2 grote tenten worden geplaatst over beide area’s. Anders dan voorgaande keren zal het feest na de officiele sluitingstijd van 23.00 uur binnen in het midden van Beachclub Fuel, 2 uur langer doorgaan met een speciaal optreden van Dr. Peacock !

Tickets zijn vanaf dinsdag 10 maart gelimiteerd verkrijgbaar voor slechts € 15,00 ex fee
Hierna start direct de normale kaartverkoop waarbij een ticket € 19,50 ex fee zal kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 21:45 

Hardtraxxer

'Stylo' :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 22:45 

Kraak... Piep...

Partyraiser Style :lol:

Er zijn zeer veel artiesten die voor Wesley al gesampelde uptempo maakten en die bekend waren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 23:03 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Partyraiser Style :lol:

Er zijn zeer veel artiesten die voor Wesley al gesampelde uptempo maakten en die bekend waren :lol:

en aan wie zat jij te denken? Wesley heeft toch wel de stijl gemaakt tot wat het nu is (voor jou kut dus :P). Ik kan je vertellen dat hij al bijna 20 jaar in 'zijn eigen' stijl draait/produceert. Wat mij betreft is hij toch echt de grondlegger van de uptempo hardcore. Om het nou Partyraiser Stylo te noemen cringe ik ook een beetje van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 00:42 

Kraak... Piep...

Om even wat bekenden op te noemen, heel Neophyte Records in de jaren 90, MC Rage, DJ Freak, Smurf, Plague en Mutante. Ik kan nog wel even door gaan.

En toen Partyraiser, met toen nog een redelijk eigen sound, goede uptempo maakte (Poing Remix, Evil Never Dies Remix, Harder Dan De Rest, Eet Dit, B.I.T.C.H.) was het inderdaad goed te pruimen. Maar nu is het gewoon een eenheids worst.

Wat ook grappig is, meer dan 3/4 van Wesley zijn platen zijn collabs. Wat nog meer grappig is, is dat je Partyraiser de grondlegger van Uptempo noemt, want dat is naar mijn idee toch echt nog Smurf, of iets rond zijn tijd en die is al sinds 92' bezig en Wesley zijn eerste plaat komt uit 98, met hulp van Endymion notabene.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten