Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 14:01 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
Was ook meer bedoeld aan ULTIMO :$

O haha oke :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Heb 2 kaartjes voor 40 euro, mij hoor je niet klagen :)

Maar we horen je wel!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Goldenstyle schreef:
Heb 2 kaartjes voor 40 euro, mij hoor je niet klagen :)

Maar we horen je wel!!


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik twijfel nog heel erg, ook al naar ProjectOne geweest. Maarja, dit is maar 20min lopen. Kijk vanavond wel....zal wel last minute worden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al hoor ik maar 1 van de nieuwe P1 platen is mijn avond al geslaagd.

Aardig zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:21 
 
Hardtraxxer

Hoe tof zou het zijn als ze om 23:00 uur zeggen dat ze die signeersessie van 1,5 uur schrappen en als verassing nog even doorgaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Al hoor ik maar 1 van de nieuwe P1 platen is mijn avond al geslaagd.

Aardig zin in :thumbsup:


Voooooraaaalll dit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu op perron, zo trein naar huis. Hele toffe show! Wel heel onnodig om 20 min later te beginnen, hierdoor laatste paar platen gemist omdat ik de trein wou halen. Leek erop alsof Sound Rush net aankwamen, file? Sound Rush begonnen sterk met classics en eigen werk (Frontliner - keep it up, lang niet gehoord!). Headhunterz volledig visueel ondersteund, heel cool om licht, visual, laser, vuurwerk en meer op beat mee te zien gaan. Wildstylez kwam twee nieuwe p1 platen, Legends never die en nog 1 of twee platen meedraaien. Andere nieuwe platen van p1 kwamen met Headhunterz solo later. 10 over 11 gegaan, vermoedelijk Our Church en een nieuwe hhz plaat gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha die headhunterz draait gewoon alle 8 nieuwe P1 platen. Heerlijke avond gehad met een hele chille sfeer, fransen die totaal vdk waren voordat sound rush nog begonnen was met draaien, kale gasten die totaal vdk rond liepen, meiden die geen idee meer hadden :thumbsup:

Sfeertje was wel heel vet, helaas geen platen gedraait die eerder niet gedraait zijn. Nieuw hhz plaatje had wel leuk geweest maar helaas.

Verder veel humor en sefa die afsloot als suprise met nothing like the oldschool en als echt aller laatste plaat de art of creation remix.

Beste avond gehad, op naar de kroeg :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 02:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele hele vette avond!! Avond zoals ik hem in Paradiso verwacht had maar toen niet kreeg.

Toffe opening door Sound Rush met best veel verrassende platen. Stonden rechts bij de bar maar door de drukte naar de trappen verhuist. Genoeg plek daar en een schitterend zicht over de zaal en show!

Genoten van de trip door de discografie van Heady! Nu niet teveel gastoptredens die eigen platen draaien maar gewoon 2 uur headhunterz muziek. Heel erg vet dat hij alle nieuwe P1 platen erbij pakte. Expres nog niet geluisterd op internet dus dit was echt genieten.

Sfeer was ook heerlijk! Wat houdt zo’n kort feestje van 3 uur dan bij iedereen de boog gespannen. 3 uur volle bak energie en alles geven. Dat moment dat het publiek massaal Melrose - O inzette bij No one can stop us :love:

Afsluiter met sefa had ik stiekem al verwacht. Leuk maar beetje onnodig.

Enige minpuntje dat ik kan verzinnen is het geluid. Ben beter gewend van de 013. Stond wel zuiver mag mocht op sommige momenten zeker wel harder. Komt niet vaak voor dat ik mn oordoppen uit doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een vette avond :woot: Heel erg genoten! Locatie is echt vet en heb nu al veel zin in Euphoria :yay:

Lekker binnenkomertje met Sound Rush die er weer lekker wat classics door gooide. Sfeer zat er al best goed in :beer: Toen Headhunterz kwam zat de sfeer er helemaal goed in. Lekker op de trapjes gestaan, zo kon ik de show goed volgen en vondt het geluid ook wel prima te doen. Die zaal ontplofte helemaal toen Sefa de stage op kwam haha, al met al leuk avondje gehad! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
vondt


:huh: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuck alweer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Fuck alweer :x


Dit is inderdaad niet de eerste keer :mad: :list: Ik mag hopen dat het vanaf nu verleden tijd is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Goldenstyle schreef:
Fuck alweer :x


Dit is inderdaad niet de eerste keer :mad: :list: Ik mag hopen dat het vanaf nu verleden tijd is!


Was altijd verleden tijd toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Troost je, je bent niet de enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Troost je, je bent niet de enige.


Een ware opluchting :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Goldenstyle schreef:
Fuck alweer :x


Dit is inderdaad niet de eerste keer :mad: :list: Ik mag hopen dat het vanaf nu verleden tijd is!


Ja sorry, Nederlands is niet mijn goedste vak..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Was altijd verleden tijd toch


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SEFA (L)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten