Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Rickzel schreef:
Dit feest is ook nog eens snachts zie ik? Opvallende keuze. Mooi waardeloos als je met het OV moet komen en het feest is om 05:00 af.

Podcast met Headhunterz wel écht de moeite waard moet ik zeggen!


Is Sefa geen feest meer dan? :P


aah ja tuurlijk die pakt ook nog een uurtje, dat skeelt dan weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2023 21:10 
 
Donateur

https://www.youtube.com/watch?v=mmBeR56zgGI

Zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 22:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat slecht geregeld nu al, gooien ze pas om 22:00 die toko open terwijl Sound Rush dan al begint, totaal niet handig :’)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die rij is echt lachwekkend, denk dat we als we binnen zijn misschien net sefa kunnen zien :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 00:37 
 
Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
Wat slecht geregeld nu al, gooien ze pas om 22:00 die toko open terwijl Sound Rush dan al begint, totaal niet handig :’)

Wat is er raar aan dat een feest open gaat op het moment dat het begint dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Fusionmania schreef:
Wat slecht geregeld nu al, gooien ze pas om 22:00 die toko open terwijl Sound Rush dan al begint, totaal niet handig :’)

Wat is er raar aan dat een feest open gaat op het moment dat het begint dan?

Dit is inderdaad bij veel zo. Zie ook vwab bijv
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 01:10 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
heggenschaar schreef:
Fusionmania schreef:
Wat slecht geregeld nu al, gooien ze pas om 22:00 die toko open terwijl Sound Rush dan al begint, totaal niet handig :’)

Wat is er raar aan dat een feest open gaat op het moment dat het begint dan?

Dit is inderdaad bij veel zo. Zie ook vwab bijv

Ken weinig feesten die open gaan voor het begint.
Eigenlijk alleen in het Gelredome en op hardclassics festival mee gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 08:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goedemorgen leden van het dode forum! Hier een kort verslagje geschreven live vanaf tilburg station terwijl we wachten op de eerste trein richting zeeland van 7:19.

Het oorspronkelijke plan om eerst naar Origins te gaan en daarna door te toeven naar Tilburg helaas moeten laten varen in verband met vervoer. De pendelbus ging namelijk pas terug vanaf 10 en als arme student was een taxi toch wat gortig. Had graag phuture noize, warface, (B) freqs en thera vs geck-o gezien maar zat er dus helaas niet in. Hierdoor wel lekker op tijd richting Tilburg vertrokken vanuit Eindhoven om de klassieke 013 rijen voor te zijn met wat chouffjes voor onderweg en in de rij. Om 21 uur aangekomen in Tilburg en een paar minuutjes later stonden we al in de rij bij 013. Kluisje gescoord voor 2,50 en een HHZ shirtje voor 15 euries was lekker binnenkomen, hierna stonden we om 22:20 ongeveer in de zaal.

Sound Rush en Wildstylez waren een lekkere start met prima ruimte (ja, vanwege de rij waarschijnlijk), met voor ik me nu kan herrineren geen bijzondere uitschieters. Headhunterz classics meegemaakt vanuit de vloer vooraan in de zaal. Werd toen eigenlijk wel net te druk, maar lekker gedanst en mee kunnen schreeuwen. Aan het einde van deze set kwamen Sub Zero Project nog even on stage voor Our Church, welke Wildstylez stopte om ze voor deze track een gouden plaat uit te rijken. Was een leuk moment en goeie sfeer. Hierna volgde de HHZ vs Wildstylez set van een kwartiertje die volgens mij wat langer duurde dan de bedoeling was maar daar hoor je mij verder niet over klagen. Kwam oa die project one plaat "transforming" voorbij die ik niet kende en nog wat andere eerder gedraaide "nieuwe" P1 platen. Wildstylez antwoorde op villains vraag wanneer het album nou eindelijk kwam met "volgend jaar" of "nog 1 jaar" maar aan die uitspraak zullen we maar niet te veel waarde hechten.

Op dit moment had iedereen hetzelfde plan om wat te eten te scoren. Gelukkig waren wij er op tijd bij en hebben we een tosti en hot dog kunnen scoren. Net op tijd, want na ons waren de bonnetjes met nummers van het eetkraam op, waarna ze maar een noteboek aan flarden gingen scheuren om zelf kaartjes te maken. Aversion gemist door het eten, maar daar kwam ik ook niet voor.

Even op de 2e ring gekeken, maar was voller dan ik dacht dus maar weer naar beneden gegaan. De rest van de groep was rechts tegen FOH gaan staan en daar het grootste gedeelte van de rest van het feest gebleven want er was genoeg ruimte en goed geluid. Vertile draaide weinig zaag edits, die waren volgens mij allemaal opgespaard voor zijn b2b met Headhunterz :/ .

Headhunterz' normale set was ook genieten met als hoogtepunten live forever en zijn consciousness remix, wat een vet sound design! Aftershock ben ik niet erg bekend mee, maar was okay en voor mijn gevoel snel voorbij. Sefa als afsluiter heb ik liever dan uptempo, maar een uur was erg lang, voornamelijk omdat ik al helemaal op was. Wel nog met vlagen erg lekker kunnen beuken en zijn (voor mij verwachte) afsluiter met Als Alles Duister Is was wel de kers op de taart. Sinds die een paar jaar terug gedraaid werd op Reverze niet meer gehoord en waarschijnlijk in de toekomst ook niet meer.

Headhunterz is 1 van de artiesten die ik als allereerste live heb mogen zien toen hij net terug kwam naar hardstyle en ik in 2017 net naar festivals mocht, op Summerfestival Antwerpen. Voelde toch wel speciaal om nou bij zijn afscheid te zijn, al ga ik er van uit hem ooit nog wel op een defqon te zien, maar time will tell. Al met al mooi feest gehad, dikke plus voor de snelheid bij de bar en de la trappe blond (33cl) voor 5,50 die er in ging als pap. As we speak komt de trein aanrijden, dus we gaan richting huis. Benieuwd naar jullie verhalen van Origins!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanuit hier ook maar even een recap.

We besloten lekker op tijd weg te gaan rond een uur of 20:00, aangezien ik wel verwacht had dat de rij aardig lang zou zijn, echter stonden we rond 21:30 al in een rij welke bijna tot het Volk van Laaf stond. Aangezien ik en mijn gezelschap nog nooit bij 013 geweest waren, dachten we dat om de hoek de ingang wel zou zijn, hier bleek echter nog een soortgelijke rij te staan. Top, in de wind en in je t-shirt. Maar goed, doordat we geen jas aan hadden, konden we na de security wel direct doorlopen waar de gebroeders Sound Rush nog een kwartier te gaan hadden. Tracklist staat op de socials, maar het was eigenlijk een standaard SR setje.

Hierna Wildstylez welke wat classics (A Complex Situation, LDMF Remix, Live The Moment edit) afwisselde met nieuw spul (Drifting remix, nieuwe DBSTF, Showtek en Coone collab). Maar serieus, laat Year of Summer een keer thuis man.

Om 0:00 was het tijd voor de 'Wonderboy' himself. Coole classics set met ook de vergeten plaatjes (Headshot, Blame It On The Editz, Now Is The Time, Leap Of Faith, Last of the Mohicanz) afgewisseld met de evergreens. Hierna nog even een stukje samen met Wildstylez wat een kans was om Project One classics te horen, maar alleen Art Of Creation kwam voorbij.

Aversion vond ik echt misplaatst, vond er geen zak aan en snap de connectie niet helemaal met Headhunterz, maar goed misschien heb ik iets gemist. Vertile was ok, maar drie kwartier lang vind ik altijd iets teveel van het goede. Dus even wat gegeten.

Headhunterz 'nieuwe' set was de hele shabang, Dragonborns, Scrap Attack, Live Forever, Battlecry. Heady en Vertile waren de collabs welke je mag verwachten (Before I Wake, Lost Without You).

Hierna stroomde de zaal leeg alsof de helft dacht dat het afgelopen was. Aftershock en Sefa dus niet gezien, maar dat was bewust.

Al met al een waardig afscheid denk ik. Goede sfeer, vette locatie en een mooie showcase van wat Headhunterz zo'n legend maakt.

En oh ja Villain... wat een vermoeiende gast blijft dat toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 17:30 
 
Hardtraxxer

Aversion stond er omdat het een van de snelst groeiende namen is en een groot talent, dan wordt je uiteindelijk opgepikt door de grote namen ja. Zelfde reden waarom hij Vertile heeft opgepikt. Adrenalize, Sound Rush, Sefa gepusht. SZP. Enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 18:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Zelfde reden waarom hij Vertile heeft opgepikt. Adrenalize, Sound Rush, Sefa gepusht. SZP. Enz.


Nee, niet hunzelf of Q-Dance of Scantraxx of DWX of Dr. Peacock, ze hebben het pas echt gemaakt als Headhunterz ze heeft uitgenodigd voor een feest of collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 19:52 
 
Donateur

Los van de reden vond ik Aversion ook misplaatst op de avond. De opbouw had veel mooier en meer geleidelijk kunnen plaatsvinden.
Toch een heel mooi feestje gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2023 15:49 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Zaagkick schreef:
Zelfde reden waarom hij Vertile heeft opgepikt. Adrenalize, Sound Rush, Sefa gepusht. SZP. Enz.


Nee, niet hunzelf of Q-Dance of Scantraxx of DWX of Dr. Peacock, ze hebben het pas echt gemaakt als Headhunterz ze heeft uitgenodigd voor een feest of collab.


Waar zeg ik dat? Veel mensen vinden Aversion dus goede platen maken, waaronder Heady, dus daar is de connectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2024 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg altijd Willy maar Heady is ook goed.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten