Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik mocht ook 30 euro neertellen voor Porter Robinson & Madeon en dat duurde ook maar 3 uurtjes. Zelfde verhaal bij Above & Beyond en Swedish House Mafia in het verleden.

Also, hij bepaalt de ticketprijs e.d. niet lieve mensen, dit zijn de organisatoren en zijn management.

Allemaal leuk en aardig dit soort prijzen voor een paar uurtjes, maar dan moet er in die paar uurtjes wel écht wat geleverd worden. Iets wat ik thuis niet kan ervaren en waardoor ik dus geneigd ben om die drie tientjes neer te leggen.

Dat is dus niet: intro/outro mixen, continu ‘GO’ en ‘YEAH’ getetter door een microfoon, lange wachtrijen, duur bier, veel te druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat kun je dus wel verwachten. Was bij Porter & Madeon en Swedish House Mafia in ieder geval wel zo, maar de Melkweg is dan ook een schijtvenue.

Moet wel zeggen dat Madeon & Porter echt een enorme show qua visuals er omheen hadden en hun muziek half live maakten. Swedish House Mafia was gewoon episch, ook gewoon een leuke show er omheen. Ik denk dat het niet simpelweg een DJ-Setje wordt.

Maar ik vind het weer zo simpel om dat gelijk alle rage naar Headhunterz te doen, hij heeft hooguit 5% inzeg in dit evenement en dat is zijn naam er aan zetten. De rest is allemaal management/organisator.

Plus, daarnaast doet men alsof het de grootste ramp van de wereld is terwijl dit best normaal is bij "concerten" van EDM artiesten en pop, rock, metal, rap artiesten e.d. ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maarrrrr, we weten nog steeds niet wat het is toch of wel? Of er nou wel of geen muziek gedraaid wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zou wel zo netjes zijn in ieder geval dat het team achter feest aankondigt waar je je geld aan gaat uitgeven voor de ticketsale begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat kun je dus wel verwachten. Was bij Porter & Madeon en Swedish House Mafia in ieder geval wel zo, maar de Melkweg is dan ook een schijtvenue.

Moet wel zeggen dat Madeon & Porter echt een enorme show qua visuals er omheen hadden en hun muziek half live maakten. Swedish House Mafia was gewoon episch, ook gewoon een leuke show er omheen. Ik denk dat het niet simpelweg een DJ-Setje wordt.

Maar ik vind het weer zo simpel om dat gelijk alle rage naar Headhunterz te doen, hij heeft hooguit 5% inzeg in dit evenement en dat is zijn naam er aan zetten. De rest is allemaal management/organisator.

Plus, daarnaast doet men alsof het de grootste ramp van de wereld is terwijl dit best normaal is bij "concerten" van EDM artiesten en pop, rock, metal, rap artiesten e.d. ook.


Verschil met een Swedish House Mafia is dan natuurlijk wel weer dat je die zo goed als nooit in Nederland kunt zien en Heady straks gewoon weer lekker 25 gigs op een jaar in ons landje weg zet. Voor iets meer dan de helft van dit geld kan ik hem namelijk gewoon op Supersized Kingsday zien twee dagen later en dan heb ik nog 100 andere artiesten die ik er voor dat geld 'bij krijg'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja, dat zijn wij als Nederlanders, maar SHM of een van de drie mannen apart stonden ook wel op meer festivals in de Benelux (Creamfields, Mysteryland, Tomorrowland).

Maar er zal vast wat meer aan vast zitten dan een simpele DJ set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom denk ik dat dit anders word dan 'gewoon een setje'.

Ik zou trouwens best een paar tientjes willen neerleggen als de complete Statement of Intents in een zaal met goed geluid wordt afgespeeld waar iedereen kan genieten van de complete intro's/outro's.

Crypsis die op de rand van het podium gaat zitten, iedereen met een drankje in de hand en lekker genieten.

Edit: Eventueel dat hij bij elke track een verhaal verteld hoe de track tot stand is gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is ook inderdaad meer iets voor de "Die hard" fans denk ik dan voor mensen die gewoon eens een setje willen bijwonen van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar ik vind het weer zo simpel om dat gelijk alle rage naar Headhunterz te doen, hij heeft hooguit 5% inzeg in dit evenement en dat is zijn naam er aan zetten. De rest is allemaal management/organisator.


Hier wel mee eens, de naam Headhunterz is gewoon uitgegroeid tot een mega populair merk en het managementteam probeert daar zoveel mogelijk winst uit te halen. Wat ook logisch is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 11:57 
 
Hardtraxxer

30 a 40 euro is niks voor een normaal concert ,dus dan mag Headhunterz het ook wel vragen als een van de grootste namen in de hardstyle scene. Dat ik het er voor over heb is een ander verhaal. Marco borsato vraagt bijv. ook 51 euro voor een optreden uit de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jullie zijn echt helemaal de weg kwijt met je Porter & Madeon en Marco Borsato. Dat is nu juist wat een scene als deze verre van nodig heeft. Ik lees alleen maar meer muzikale concessies voor nóg meer geld.

Je moet m.i. juist (weer) de kant op van 1,5u setjes en dan 8 achter elkaar voor 5 tientjes. Niet 30 artiesten een half uurtje voor het dubbele, maar wel een ‘hele dikke show’ óf een enkele artiest die een paar uurtjes komt draaien. Op basis van wat ik nu tot nu toe van HHz heb gezien is er volgens mij bovendien weinig verschil of je thuis of live een plaat aan zet. Soit een dikke show kan mooi zijn, maar daarvoor ga ik wel naar DQ/Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 12:34 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Het grappige is ook dat ie zegt in de video ‘I don’t See Myself as a superstar’. Blijkbaar wel als je een concert gaat geven in Paradiso wat vreemd is voor een hardstyle dj :lol:


Never forget.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet nog niet wat het is, maar het is helemaal kut en veel te duur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag hem voorbij komen op facebook en leek me daar wel interessant, ticketprijs is dus wel fors.. Daarom hele kleine optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Jullie zijn echt helemaal de weg kwijt met je Porter & Madeon en Marco Borsato. Dat is nu juist wat een scene als deze verre van nodig heeft. Ik lees alleen maar meer muzikale concessies voor nóg meer geld.

Je moet m.i. juist (weer) de kant op van 1,5u setjes en dan 8 achter elkaar voor 5 tientjes. Niet 30 artiesten een half uurtje voor het dubbele, maar wel een ‘hele dikke show’ óf een enkele artiest die een paar uurtjes komt draaien. Op basis van wat ik nu tot nu toe van HHz heb gezien is er volgens mij bovendien weinig verschil of je thuis of live een plaat aan zet. Soit een dikke show kan mooi zijn, maar daarvoor ga ik wel naar DQ/Qlimax.


Het zal ook wel iets speciaals zijn, maar HHZ is nou eenmaal de meest populaire act, dan kan je dit soort dingen van hem verwachten.

Maar wat boeit het ook, als het kut is ga je er niet heen en pak je hem op een volgend feest mee. Maar het idee van deze opzet is niet heel onbekend of gek. Het is geen must natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Jullie zijn echt helemaal de weg kwijt met je Porter & Madeon en Marco Borsato. Dat is nu juist wat een scene als deze verre van nodig heeft. Ik lees alleen maar meer muzikale concessies voor nóg meer geld.

Je moet m.i. juist (weer) de kant op van 1,5u setjes en dan 8 achter elkaar voor 5 tientjes. Niet 30 artiesten een half uurtje voor het dubbele, maar wel een ‘hele dikke show’ óf een enkele artiest die een paar uurtjes komt draaien. Op basis van wat ik nu tot nu toe van HHz heb gezien is er volgens mij bovendien weinig verschil of je thuis of live een plaat aan zet. Soit een dikke show kan mooi zijn, maar daarvoor ga ik wel naar DQ/Qlimax.


Hele dikke +1.
Al ben ik ook bang dat deze scene uiteindelijk ten onder gaat onder gaat aan de commercie en wij straks 90 euro moeten neertellen voor een leuk Headhunterz setje van 3 uur in de Ziggo Dome. Die 30k per boeking moet je toch ergens vandaan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar wat boeit het ook, als het kut is ga je er niet heen en pak je hem op een volgend feest mee. Maar het idee van deze opzet is niet heel onbekend of gek. Het is geen must natuurlijk.

Ja boeit ook niks verder. Kijk tegen die tijd wel ff of ik zin heb. Ga je mee? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Broken Balance schreef:
Maar wat boeit het ook, als het kut is ga je er niet heen en pak je hem op een volgend feest mee. Maar het idee van deze opzet is niet heel onbekend of gek. Het is geen must natuurlijk.

Ja boeit ook niks verder. Kijk tegen die tijd wel ff of ik zin heb. Ga je mee? :lol:


Alleen als ik mn Gunz pet op mag en er een rookruimte buiten is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zo te zien zijn jullie nooit echt veel naar grote EDM artiesten geweest die losse shows geven. Jullie missen denk ik dat veel grote EDM artiesten dit doen en de zelfde prijs vragen over de zelfde tijd.

Ik mocht ook 30 euro neertellen voor Porter Robinson & Madeon en dat duurde ook maar 3 uurtjes. Zelfde verhaal bij Above & Beyond en Swedish House Mafia in het verleden.

Wil niet zeggen dat het niet duur is, maar het is vrij normaal.

Also, hij bepaalt de ticketprijs e.d. niet lieve mensen, dit zijn de organisatoren en zijn management.


Above & Beyond en Swedish House Mafia kun je niet zien op elk willekeurig festival. Willem komt zelfs draaien bij het feest van je moeder.
Emporium heb je voor bijna de zelfde prijs een hele dag plezier en dan kan je ook HHZ zien, plus nog een hele hoop andere artiesten die ook heel lekker draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alleen als ik mn Gunz pet op mag en er een rookruimte buiten is.

Teg iemand die ook altijd buiten staat te paff'n @Rik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Broken Balance schreef:
Alleen als ik mn Gunz pet op mag en er een rookruimte buiten is.

Teg iemand die ook altijd buiten staat te paff'n @Rik

Ben afgelopen Origins niet eens buiten geweest, waarschijnlijk ook de reden dat ik jou de hele godganse dag misgelopen ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze prijzen zijn echt te hoog voor wat je waarschijnlijk krijgt...denk ik dan. Zou niet weten wat er zo speciaal aan gemaakt kan worden.

Heb wel eens een Doorn Records labelnight meegemaakt in Amsterdam. Kaartje was nog geen 20 euro, dikke line-up, twee zalen en dan laat Sander van Doorn ook nog eens dienbladen met halve liters door de zaal gaan.
Meeste EDM feesten zijn natuurlijk wel hoger qua prijs maar een clubnacht zo hoog qua prijs (40 euro) komt niet vaak voor.

Voor Paradiso is 40 euro entree ook zeker wel duur... Martin Garrix was 50 euro en dat was dan ook nog eens voor t goeie doel.

Conclusie: naar mijn mening echt te duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook niet man, was blij dat ik eindelijk warmgedraaid was toen ik binnen was. Had je wel verwacht bij CO2 eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ook niet man, was blij dat ik eindelijk warmgedraaid was toen ik binnen was. Had je wel verwacht bij CO2 eigenlijk..

Stond te hakke bij Donkey Rollers en Punkie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Al ben ik ook bang dat deze scene uiteindelijk ten onder gaat onder gaat aan de commercie en wij straks 90 euro moeten neertellen voor een leuk Headhunterz setje van 3 uur in de Ziggo Dome.


Zolang er mensen zijn die het geld daarvoor neerleggen wel. Vraag en aanbod.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten