Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 16:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Headhunterz zijn nieuwe album is nog niet eens een half jaar oud en valt nu al legendarisch te noemen. Ter ere van dit album werd een grootse tour opgezet door Amerika en Europa in landen als de Verenigde Staten, Canada, Denemarken, België en ga zo maar door. Zo trok hij de afgelopen maanden al duizenden bezoekers die allemaal speciaal voor hem en zijn nieuwe album naar de optredens waren afgereisd. Helaas is het nu éénmaal zo dat een tour ook een afsluiting kent... Nou ja, helaas? Eigenlijk niet, want het beste is voor het laatst bewaard!

Op zaterdag 25 september zal één van de meest geroemde locaties van ons kleine maar oh zo fijne kikkerlandje het decor worden van de ultieme afsluiting van Headhunterz zijn Studio Sessions tour: de Matrixx te Nijmegen. Headhunterz himself zal, samen met een aantal goede vrienden, de gehele avond vullen met de beste hardstyle tracks, harde kicks en beukende bassen.

Met een beetje hart voor hardstyle is dit zeker een avond om niet te missen. ‘Studio Sessions – The Final Edition’ Will Be Stuck In Ur Head forever wanneer het de boeken zal ingaan als de dikste afsluiter ooit! Alles zal dan ook uit de kast getrokken worden om dit mogelijk te maken. It’s just gonna be the MF point of perfection! Zorg dat je er bij bent!
Tickets haal je HIER voor maar €17,- (ex fee)

Line up:

22:00 - 00:00 Devon K
00:00 - 01:15 Wildstylez
01:15 - 02:30 Technoboy
02:30 - 03:45 Headhunterz
03:45 - 05:00 D-Block & S-te-Fan
Hosted by Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al legendarisch te noemen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

eerste regel... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Headhunterz himself zal, samen met een aantal goede vrienden, de gehele avond vullen met de beste hardstyle tracks, harde kicks en beukende bassen.


Wat klopt er hier niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Music made (DBSTF) we need protection (TBY) psychedelic (HHZ) tok tok's..(WS & HHZ)

Geen leuke lineup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een trieste tekst in mijn ogen. Headhunterz wordt wel heel erg hoog geprezen. Beter maken ze soort berichten als dit. Komt veel professioneler over, dit hierboven is maar kinder werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee bedankt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Headhunterz zijn nieuwe album is nog niet eens een half jaar oud en valt nu al legendarisch te noemen.

Hahahhahahahahahahhahaha ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 17:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tekst is wel heel erg over de top inderdaad. Net als het gejank hier. Lekker belangrijk, als je niet van HHZ houdt ga je toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tekst is wel heel erg over de top inderdaad. Net als het gejank hier. Lekker belangrijk, als je niet van HHZ houdt ga je toch niet?

Had het niet beter kunnen zeggen.

Headhunterz scheen op Decibel echt een hele dikke set in elkaar gedraaid te hebben met ook een aantal klassiekers als Salamandra en Junior (HS Masters Remix). Dat gecombineerd met oa die Robotics Dream kan toch niet verkeerd zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 18:17 
 
Hardtraxxer

met alle respect, maar deze tekst is erg overdreven....
line up is ook niet heel bijzonder, alleen wildstylez vind ik t wel waard, niet dat ik er heen ga :P
heady kan ook een lekkere set maken soms
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een gezeik allemaal, Headhunterz en andere nustyle artiesten zorgen ervoor dat de hardstyle seen blijft groeien.
Ja kan er van zeggen wat je wilt maar zonder dagjesmensen heb je geen volle zalen en zonder volle zalen heb je geen dikke feesten. Dagjesmensen houden nou eenmaal van Headhunterz zijn wat softere stijl en rennen meestal gillend weg bij echte beukplaten. Het lijkt wel dat er een heksenjacht bezig is tegen headhunterz, als iemand Tonight bijvoorbeeld in het track of the day topic zet krijgt hij meteen 3 verongelijkte reacties dat Tonight een bagger track is en dat hij er geen verstand van heeft. Je bent blijkbaar niet stoerals je Headhunterz leuk vind en bijvoorbeeld Ran-d niet. Laat gewoon iedereen zijn eigen smaak hebben en zeik er niet over. 25 september staat die zaal gewoon vol en het zal er ook gewoon losgaan, als je het niet leuk vind ga je toch lekker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vol staan misschien wel, maar het volk daar hoef ik echt niet op een feest te hebben.
Ten tweede: losgaan, denk het niet, want het HHZ volkje gaat nu niet bepaald hard los!
Ten derde, wat is dat, de hardstyle seen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bier Tanken schreef:
Wat een gezeik allemaal, Headhunterz en andere nustyle artiesten zorgen ervoor dat de hardstyle scene blijft groeien.
Ja kan er van zeggen wat je wilt maar zonder dagjesmensen heb je geen volle zalen en zonder volle zalen heb je geen dikke feesten. Dagjesmensen houden nou eenmaal van Headhunterz zijn wat softere stijl en rennen meestal gillend weg bij echte beukplaten. Het lijkt wel dat er een heksenjacht bezig is tegen headhunterz, als iemand Tonight bijvoorbeeld in het track of the day topic zet krijgt hij meteen 3 verongelijkte reacties dat Tonight een bagger track is en dat hij er geen verstand van heeft. Je bent blijkbaar niet stoerals je Headhunterz leuk vind en bijvoorbeeld Ran-d niet. Laat gewoon iedereen zijn eigen smaak hebben en zeik er niet over. 25 september staat die zaal gewoon vol en het zal er ook gewoon losgaan, als je het niet leuk vind ga je toch lekker niet.

De bruutste feest die ik altijd nog heb gehad waren de kleinste van mij lijst.

En je laatste zin is een beetje kinderachtig vind je ook niet? :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Vol staan misschien wel, maar het volk daar hoef ik echt niet op een feest te hebben.
Ten tweede: losgaan, denk het niet, want het HHZ volkje gaat nu niet bepaald hard los!


Het spijt me, maar je tweede argument slaat nergens op. Ik heb nog nooit een publiek zo hard mee zien springen als bij DBSTF op Decibel. Ik vond het zelf een boutset, maar als die mensen ALLEMAAL het een leuke set vinden en lekker mee staan te doen, wat is daar mis mee? JA ze draaien MMA, Sound Of Thunder, Toghether, noem de hele rotzooi maar op. Maar zou jij niet hetzelfde doen als je zo'n gigantische hit maakt?
En bovendien: als je dat type sets niet leuk vind, mijd je die artiesten toch gewoon? Kortom: Dit feest is dan misschien niet iets voor jou.

Disclaimer: Ik had er zelf niet bij hoeven wezen, maar als vrienden erheen willen offer ik me wel een uurtje op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

vind de line up wel headhunterz achtig ;) ieder zijn smaak weet je, maar ja :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
bourzwain schreef:
Vol staan misschien wel, maar het volk daar hoef ik echt niet op een feest te hebben.
Ten tweede: losgaan, denk het niet, want het HHZ volkje gaat nu niet bepaald hard los!


Het spijt me, maar je tweede argument slaat nergens op. Ik heb nog nooit een publiek zo hard mee zien springen als bij DBSTF op Decibel. Ik vond het zelf een boutset, maar als die mensen ALLEMAAL het een leuke set vinden en lekker mee staan te doen, wat is daar mis mee? JA ze draaien MMA, Sound Of Thunder, Toghether, noem de hele rotzooi maar op. Maar zou jij niet hetzelfde doen als je zo'n gigantische hit maakt?
En bovendien: als je dat type sets niet leuk vind, mijd je die artiesten toch gewoon? Kortom: Dit feest is dan misschien niet iets voor jou.

Disclaimer: Ik had er zelf niet bij hoeven wezen, maar als vrienden erheen willen offer ik me wel een uurtje op.


Ok, heb je misschien wel ergens een punt.
Maar ik ga der dus niet heen, voorzover dat nog niet duidelijk was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Ten tweede: losgaan, denk het niet, want het HHZ volkje gaat nu niet bepaald hard los!

Jawel, op Headhunterz-platen. Zoals Khadber al zegt, het publiek gaat massaal los met alle hitjes en dergelijke. Geef hem geen ongelijk dat ie al die overplayde hits steeds van stal haalt, ook al vind ik het zelf 3 keer niks.

En je hoeft er toch niet heen? Ga gewoon niet als je het niks vind joh, een week later is Fusion, dan komt iedereen die het hier zo moeilijk heeft met Headhunterz ruimschoots aan trek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Citaat:
Headhunterz himself zal, samen met een aantal goede vrienden, de gehele avond vullen met de beste hardstyle tracks, harde kicks en beukende bassen.


Wat klopt er hier niet?

Euh? Harde kick en beukende bassen? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
bourzwain schreef:
Ten tweede: losgaan, denk het niet, want het HHZ volkje gaat nu niet bepaald hard los!

Jawel, op Headhunterz-platen. Zoals Khadber al zegt, het publiek gaat massaal los met alle hitjes en dergelijke. Geef hem geen ongelijk dat ie al die overplayde hits steeds van stal haalt, ook al vind ik het zelf 3 keer niks.

En je hoeft er toch niet heen? Ga gewoon niet als je het niks vind joh, een week later is Fusion, dan komt iedereen die het hier zo moeilijk heeft met Headhunterz ruimschoots aan trek ;)


Fusionticketje is al binnen hoor :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 22:15 
 
Hardtraxxer

Zo geweldig vond ik 't niet, ben zelf toch meer een van de rauwere tracks :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje lachwekkende beschrijving van dit feest, maar dit wordt hem sowieso niet voor mij niet echt er voor over om naar Nijmegen te gaan hiervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja de beschrijving is idd een beetje kut, maar ik ben wel aanwezig ;) T is dan wel hitjes avond, maar toch zitten daar gewoon leuke tracks tussen, en een aantal vrienden gaan hierheen, dus ik ga gewoon gezellig mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lineup doet zeer aan m'n ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 22:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Vol staan misschien wel, maar het volk daar hoef ik echt niet op een feest te hebben.
Ten tweede: losgaan, denk het niet, want het HHZ volkje gaat nu niet bepaald hard los!
Ten derde, wat is dat, de hardstyle seen?


Moet je eens kijken waar het publiek het hardst op ging tijdens The Qontinent...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten