Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Line up:
22:00 - 00:00 Devon K
00:00 - 01:15 Wildstylez
01:15 - 02:30 Technoboy
02:30 - 03:45 Headhunterz
03:45 - 05:00 D-Block & S-te-Fan
Hosted by Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

de gehele avond vullen met de beste hardstyle tracks, harde kicks en beukende bassen.

Hihi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahah! Komt er een kereltje naar me toe, vraagt of ik ook naar de Matrixx ga zaterdag. Ik wist toen nog niet over welk feest hij had, maar nu weet ik het weer! Hahaha, DUS NIET!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hier ga ik dus absoluut niet heen

weekje later fusion :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 10:35 
 
Hardtraxxer

Wat was dit een heerlijk feestje!

Het begon met Devon K die platen uit de oude doos haalde:) Early hardstyle en ook platen als A-lusion - Drummer beat, Oldschool Phenomenon en Memento van Brennan Heart waren te horen.

Daarna kwam Wildstylez hij begon met een paar melodie nummers op het begin, maar kwam tussendoor ook met wat platen met minder break-downs.

Daarna kwam Technoboy (wat ik zeer frappant vond), omdat hij redelijk harde platen draait vergeleken met Headhunterz natuurlijk werd Tokyo werden ten gehore gebracht, daarnaast had hij ook wel "break-down" nummers zoals Hardstyle masterz - Les Phases en Respect. Over het mixwerk, geef ik jullie gedeeltelijk gelijk. Ik had wel een paar keer het gevoel dat hij inderdaad traag mixte, maar over het algemeen was het een redelijk goede set.

Daarna kwam Hhz, ik dacht van: nu komen de meer "zachtere" platen. maar dit viel mij reuze mee!
Natuurlijk waren er platen van de Studio sessions cd, maar dit lijkt me logisch met zo'n thema. Deze platen werden heerlijk afgewisseld door platen als Psyko Punkz - BassBoom en Frontliner & B-front - Godz Power als laatste plaat werd The Sacrifice ten gehore gebracht (L)
Over het mixwerk was ik ook zeer te spreken.

Als afsluiter kwamen D-block & S-te-fan die een heerlijke afsluitende set neerzetten waar je u tegen zegt. Er werden platen als Shiverz te voorschijn gehaald welke werden afgewisseld door platen als Faster n further en Pavo - Communicate
Als afsluiting draaiden ze 1 kwartiertje hardcore. Waarvan veel hardcore remixen van Happy hardcore nummers.

Al met al een geslaagde avond! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 10:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was het een beetje druk bezocht dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 10:54 
 
Hardtraxxer

Klinkt wel alsof er lekker gedraait werd zoals BramHS dat beschrijft
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 11:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt alsof ik totaal niks heb gemist dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 18:50 
 
Hardtraxxer

Trainfreak schreef:
Was het een beetje druk bezocht dan ?


Het was druk genoeg. De zaal stond mooi vol, maar achteraan was nog wel plek over. Balkon stond ook niet helemaal vol.

laten we het maar gezellig druk noemen :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten