Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Yes. Ik zal van te voren wel even Bloemendaal Beach afspeuren of ik ergens een zweterige, rood aangelopen gast zie, dan weet ik in ieder geval dat jij er bent. :thumbup: (L)
Of we daar in de buurt slapen weet ik nog niet. De intentie is echter wel om lekker bijtijds op het strand neer te ploffen en alvast warm te draaien. :cool:


Knoop doorgehakt. We verblijven met 8 man in een hostel bij Haarlem. Dit wordt een hele mooie. Als het droog is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 13:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Yes. Ik zal van te voren wel even Bloemendaal Beach afspeuren of ik ergens een zweterige, rood aangelopen gast zie, dan weet ik in ieder geval dat jij er bent. :thumbup: (L)
Of we daar in de buurt slapen weet ik nog niet. De intentie is echter wel om lekker bijtijds op het strand neer te ploffen en alvast warm te draaien. :cool:


Knoop doorgehakt. We verblijven met 8 man in een hostel bij Haarlem. Dit wordt een hele mooie. Als het droog is.

Stay Okay toevallig? Heb ik ook ooit nog eens een nachtje doorgebracht. Mooie tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, zeker. Er rijdt lekker een bus die kant op (en 's nachts ook weer terug) dus dat is helemaal prima. Bij goed weer lekker het strand op en bij slecht weer ehhh.. ook, denk ik. Maar dan bij een strandtent ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 18:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Stay Okay toevallig? Heb ik ook ooit nog eens een nachtje doorgebracht. Mooie tijden.


Poah, wat een throwback. Ook nog wel een mooi weekend daar meegemaakt, mooie tijden inderdaad. Evenals de Stay Okay op Terschelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha wij verblijven daar met z’n zessen. Ik wens de nachtwaker veel succes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KAK, hebben we tickets, is er nergens in de omgeving nog een goedkope overnachting te fixen. Alle campings vol en hotels kosten een vermogen.... Iemand toevallig nog een tip op stayoke na?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 09:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Haha wij verblijven daar met z’n zessen. Ik wens de nachtwaker veel succes :thumbsup:


:lol: . Nu al zin in de teringbende daar.

Scotty018 schreef:
Iemand toevallig nog een tip op stayoke na?


Lekker een kamertje in de StayOke joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
KAK, hebben we tickets, is er nergens in de omgeving nog een goedkope overnachting te fixen. Alle campings vol en hotels kosten een vermogen.... Iemand toevallig nog een tip op stayoke na?




Zou ff booking.com --> zandvoort zoeken, weet niet wat precies je budget is, maar daar is genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek nog 2 kaarten. DM me even. Yo thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is verplaatst,
Citaat:
Headhunterz at the Beach is postponed.
We listened to the press conference of the Dutch government tonight with anger and astonishment. Due to the announced measures, we unfortunately have to postpone Headhunterz at the Beach. We really have no words at this moment
We are looking for a new date and will get back to you as soon as possible. We can imagine you have many questions but we ask you to wait for us to until we have more information in the next coming week.
Team Outlaw Events


Het wordt dus gelukkig geen zitfeest, dan maar 2 weekjes wachten en goed losgaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 11:15 
 
Hardtraxxer

Nieuwe datum (exclusieve show voor max 750 feestgangers) en nieuwe ronde tickets!

Kaartkopers die kaarten hadden voor 31 juli worden volledig gerefund en kunnen morgen om 10:00, 2 uur voor de normale kvk start kaarten kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Nieuwe datum (exclusieve show voor max 750 feestgangers) en nieuwe ronde tickets!

Kaartkopers die kaarten hadden voor 31 juli worden volledig gerefund en kunnen morgen om 10:00 voor de normale kvk start kaarten kopen.

Dus met andere woorden word het kaartje dat je al had, dus ook de garantie die je had om te gaan, je afgenomen om vervolgens weer in een kaartverkoop te komen hopend dat je weer een kaartje weet te krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 11:26 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Backfire schreef:
Nieuwe datum (exclusieve show voor max 750 feestgangers) en nieuwe ronde tickets!

Kaartkopers die kaarten hadden voor 31 juli worden volledig gerefund en kunnen morgen om 10:00 voor de normale kvk start kaarten kopen.

Dus met andere woorden word het kaartje dat je al had, dus ook de garantie die je had om te gaan, je afgenomen om vervolgens weer in een kaartverkoop te komen hopend dat je weer een kaartje weet te krijgen?

Nee want kaartkopers die al een kaart hadden krijgen voorrang om tickets te kopen (morgen om 10:00 ipv 12:00)

En het is helaas niet anders. Ik verzin de regels van de overheid ook niet. En er is geen uitzicht om het anders nog te organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meteen weer hyped. Morgenochtend maar proberen (weer) kaarten te halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Nuracore schreef:
Backfire schreef:
Nieuwe datum (exclusieve show voor max 750 feestgangers) en nieuwe ronde tickets!

Kaartkopers die kaarten hadden voor 31 juli worden volledig gerefund en kunnen morgen om 10:00 voor de normale kvk start kaarten kopen.

Dus met andere woorden word het kaartje dat je al had, dus ook de garantie die je had om te gaan, je afgenomen om vervolgens weer in een kaartverkoop te komen hopend dat je weer een kaartje weet te krijgen?

Nee want kaartkopers die al een kaart hadden krijgen voorrang om tickets te kopen (morgen om 10:00 ipv 12:00)

En het is helaas niet anders. Ik verzin de regels van de overheid ook niet. En er is geen uitzicht om het anders nog te organiseren.


Ah nee, ik had het verkeerd gelezen, mijn fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 12:51 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Ah nee, ik had het verkeerd gelezen, mijn fout.

Geen probleem. Ben überhaupt blij dat het doorgang kan vinden.

Weet zeker dat de gelukkige 750 feestgangers helemaal uit hun dak gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef alvast een actiecode voor de ticketshop dan. Koop ik direct 6 kaarten a niffo. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Balen dat dit op zondag is! Vrij regelen voor maandag gaat niet meer lukken dus deze moeten we aan ons voorbij laten gaan. Ik hoop dat dit een voorbode is en dat andere organisatoren ook iets op durven te zetten voor 750 man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 13:03 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Backfire schreef:
Nieuwe datum (exclusieve show voor max 750 feestgangers) en nieuwe ronde tickets!

Kaartkopers die kaarten hadden voor 31 juli worden volledig gerefund en kunnen morgen om 10:00 voor de normale kvk start kaarten kopen.

Dus met andere woorden word het kaartje dat je al had, dus ook de garantie die je had om te gaan, je afgenomen om vervolgens weer in een kaartverkoop te komen hopend dat je weer een kaartje weet te krijgen?

Ja want je kan niet een paar duizend man garantie geven als er maar 750 mogen komen he
Zo moeilijk is dat niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Zo moeilijk is dat niet


Thnx spuit elf...Er is al uitleg gegeven en Nuracore geeft aan mijn fout sorry en kom jij met je opmerking van een 4 jarige :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 14:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoe moet hij anders laten zien dat hij de hoogste autoriteit en alle inside info omtrent evenementen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het toch zo kunnen regelen dat ik de maandag vrij kan krijgen. Toch maar kijken of ik hier kaartjes voor kan fixen, hopen dat het om 12:00 niet al uitverkocht is :whistle:

Als het gewoon een presale link is waarbij je niet hoeft in te loggen (zoals bij reawake bijvoorbeeld het geval was) en de link gedeeld kan worden dan houd ik me daarvoor aanbevolen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Als het gewoon een presale link is waarbij je niet hoeft in te loggen (zoals bij reawake bijvoorbeeld het geval was) en de link gedeeld kan worden dan houd ik me daarvoor aanbevolen ;)


Ik ook, als David_ er al een heeft bemachtigd dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas al volop aanwezig op de Coffeeclub. Kan het geld goed gebruiken eigenlijk :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten