Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 10:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wel eens met Remi, vorig jaar ook in oktober in Duitsland een classics feest gehad met enorm veel dubbele platen en hitjes. Het is natuurlijk jammer maar ik ging er niet minder om feesten, na zo veel tijd weer mogen dan liggen je standaarden hopelijk toch iets lager en draait het meer om kunnen feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
makrooy schreef:
FransBezig schreef:
Als ik die tracklist van Code Black zie schiet ik gewoon in de lach. Draait al jaren dezelfde platen.


Heh? Kijkende naar de tracklist moet ik zeggen dat ik het mee vind vallen. 3 ID's, redelijk wat variatie aan artiesten (Noisecontrollers, amtozfears, DJ isaac, Da Tweekaz, Frequenzerz, Wasted Penguinz, sound rush). De meeste tracks komen uit dit jaar of vorig jaar. Echt alleen kyoto en pandora zitten er tussen die hij 4 jaar geleden ook draaide. Maar dat is te verwachten en logisch :P

Verder is dit echt totaal niet mijn smaak, maar dit is niet 'jaren lang' dezelfde platen draaien.


Kyoto is nog geen jaar oud :lol: verder eens.


Ohh ik denk dat ik me vergis met tatanka - kyoto haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Dat dacht ik al, Tokyo trouwens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Dat dacht ik al, Tokyo trouwens. :P

Feitje van de dag. Kyoto was 1000 jaar hoofdstad van Japan tot 1868 dus de verwarring is te begrijpen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feitje van de dag 2: Kyoto is een anagram van Tokyo. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Tussen de releasedatums van Tatanka - Tokyo (25-06-2010) en Code Black - Kyoto (17-06-2021) zit 4010 dagen. 4010 dagen staat gelijk aan 346.464.000 seconden/5.774.400 minuten/96.240 uur/572 weken en 6 dagen. Verder is 4010 dagen 1098,63% van 1 niet-schrikkeljaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De afstand tussen de geboorteplaats van Tatanka (Sarzana, Italiƫ), en Kroatiƫ, waar Code Black z'n roots liggen, is ongeveer even groot als de afstand tussen Kyoto en Tokyo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het Nederlands Elftal heeft meer wedstrijden gespeeld in het Bosuil Stadion dan in het Philips Stadion
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 08:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht altijd dat die hem eigenlijk Tokyo wilde noemen, maar die al bestand dus maar anagram maakte :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Hier staan alle tracklists van de dag: https://www.1001tracklists.com/source/s ... index.html

Ik ben nu eindelijk pas weer een beetje hersteld... man man man wat een weekend weer.

Ik moet zeggen, ik weet nog vrij weinig van de hele avond, maar het was wel gezellig :thumbsup:

Goede tracklister :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2021 10:12 
 
Hardtraxxer



We doen hem nog maar eens dunnetjes over...

Nieuwe editie
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten