Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



georganiseerd door X-Factor Events , Par-T Events en Noculan Music BV

zaterdag 26 mei 2012
14:00 - 00:00
Festivalterrein De Roost (outdoor)
Erp

Genres
classics, early hardcore, early rave, hardcore, industrial hardcore, oldschool, terror

Prijzen
Early bird: € 29 ,-
Voorverkoop: € 35 ,50

Line-up

Mainstage
Affix
Amnesys
Buzz Fuzz
D-Spirit
DaY-már
Mad Dog
Outblast
Partyraiser
Sceletor
System:Overload
Teaser
Tha Playah
Waxweazle
Live: Neophyte
Live: Rotterdam Terror Corps
Live: Shadowlands Terrorists
MC: Apster

Ravezone, hosted by X-factor
Affix
Chrono
D-Passion
Enzyme X
Lunatic
Meccano Twins
Miss Hysteria
Nosferatu
Partyraiser
Promo
Ruffneck
The Rizzler
Triax
Live: Kasparov
Live: The Demon Dwarf
VJ: 3DJL
MC: Nolz

Extreme Darkness
Dr. Peacock
Igneon System
Meagashira
Sandy Warez
SRB
The Unbreakable
Live: Innovative
Live: Noisekick
Live: Pattern J
Live: Progamers
MC: Da Hustla

Oldschool Gangsters
Affix
Dano
Frantic Freak
Human Resource
Panic
Paul Elstak
Rob & MC Joe
Tango & Cash
Vince
Live: Danger Hardcore Team
MC: MC-B
MC: TMC

Freestyle
Amada
D-Master
Dave Dope
Mad
Noisemaking Criminals
Reload-R
Sjek
The Beat Controller
Tweaker
MC: Axys

Dubbs Area
Boomshakalak Soundsystem
Drywood
Dynemic
Gijs Tadda
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 10:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vreemd dat deze er nog niet stond >.<
Maar zeker aanwezig!
Zin iiiin :D

Dr. Peacock :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:23 
 
Hardtraxxer

Aanwezig als we weer gratis tickets op het werk krijgen. Anders alleen zondags :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:22 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk aanwezig. Was vorig jaar echt super vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 02:47 
 

ticket in de pocket!
onverwachts overgehaald door chukk en sjors!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 03:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ticket in de pocket!
onverwachts overgehaald door chukk en sjors!

Yeah!!!! :yay: :yay: :yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
ticket in de pocket!
onverwachts overgehaald door chukk en sjors!

Yeah!!!! :yay: :yay: :yay: :loving:


Jaaaaa :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:45 
 

zin an!!!!!!! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu nog het vervoer zien te regelen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh FUCK yeah

Pendelbussen tussen Ehv Centraal en het terrein :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grote HT aanwezigheid op de Frenchcore/Industrial stage merk ik al :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:21 
 

Nemesyz schreef:
Grote HT aanwezigheid op de Frenchcore/Industrial stage merk ik al :loving:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 11:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 17:32 
 
Hardtraxxer

Goede zaak. Vorig jaar heeft het die hard staan regenen, mooi vervelend toen. Nu liefste ook nog een zonnetje erbij om het goed te maken van vorig jaar! Ik ben denk ik wel even aanwezig in de industrial/frenchcore tent. Meagashira en Ingeon System wil ik wel meemaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:31 
 

20% neerslag, hopelijk blijft dat zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yes, wordt een lekker feestje hoor! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:05 
 
Hardtraxxer

Ben er ook bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:29 
 
Hardtraxxer

Anco schreef:
Ben er ook bij :)

Jo Anco dan gaan we hakkuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 16:34 
 
Hardtraxxer

Timetable voor degene die hem nog niet gezien hadden :)

Mainstage
14:00 - 15:30: D-Spirit
14:00 - 15:30: Sceletor
15:30 - 16:30: Buzz Fuzz
15:30 - 16:30: Waxweazle
16:30 - 17:30: Affix
16:30 - 17:30: Teaser
17:30 - 18:15: System:Overload
18:15 - 19:15: Amnesys
18:15 - 19:15: Mad Dog
19:15 - 19:45: Live: Shadowlands Terrorists
19:45 - 20:45: Partyraiser
20:45 - 21:15: Live: Rotterdam Terror Corps
21:15 - 22:15: Tha Playah
22:15 - 22:45: Live: Neophyte
22:45 - 23:45: DaY-már
22:45 - 23:45: Outblast
00:00 - 00:00: MC: Apster

2Ravezone
14:00 - 15:00: The Rizzler
15:00 - 16:00: Triax
16:00 - 17:00: Lunatic
16:00 - 17:00: Miss Hysteria
17:00 - 18:00: Meccano Twins
18:00 - 19:00: Nosferatu
19:00 - 19:30: Affix
19:30 - 20:00: Chrono
19:30 - 20:00: The Demon Dwarf
20:00 - 21:00: Enzyme X
20:00 - 21:00: Ruffneck
21:00 - 22:00: D-Passion
21:00 - 22:00: Promo
22:00 - 22:30: Live: Kasparov
22:30 - 23:30: Partyraiser
00:00 - 00:00: MC: Nolz

3Oldschool Gangsters
14:00 - 15:00: Affix
15:00 - 16:00: Dano
16:00 - 18:00: Panic
16:00 - 18:00: Paul Elstak
18:00 - 19:00: Human Resource
19:00 - 19:30: Live: Danger Hardcore Team
19:30 - 20:30: Rob & MC Joe
20:30 - 21:30: Tango & Cash
21:30 - 22:30: Frantic Freak
22:30 - 23:30: Vince
00:00 - 00:00: MC: MC-B
00:00 - 00:00: MC: TMC

4Extreme Darkness
14:00 - 15:15: The Unbreakable
15:15 - 16:15: Live: Innovative
16:15 - 17:15: Meagashira
17:15 - 18:15: Igneon System
18:15 - 19:15: Sandy Warez
19:15 - 20:15: Dr. Peacock
20:15 - 21:00: Live: Pattern J
21:00 - 21:45: Live: Progamers
21:45 - 22:45: SRB
22:45 - 23:15: Live: Noisekick
00:00 - 00:00: MC: Da Hustla

5Freestyle
14:00 - 15:15: Tweaker
15:15 - 16:15: Noisemaking Criminals
16:15 - 17:15: Dave Dope
17:15 - 18:15: The Beat Controller
18:15 - 19:15: Sjek
19:15 - 20:15: Amada
20:15 - 21:15: Reload-R
21:15 - 22:00: D-Master
22:00 - 22:45: Mad
00:00 - 00:00: MC: Axys

6Dubbs
14:00 - 15:30: Durian
15:30 - 17:00: Gijs Tadda
17:00 - 18:30: BeeVee
18:30 - 20:00: Dynemic
20:30 - 22:00: Drywood
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vetjes! Ben denk ik pas tegen een uur of 4-5-6 binnen, dus gaan er een leuk feesie van maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ravezone tent, hopelijk weer net zo'n goed geluid als vorig jaar.
Nosferatu, D-Passion & Promo, Partyraiser.. daar kijk ik het meest naar uit :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 18:52 
 
Hardtraxxer

Timetable valt me tegen, vette pech. voornamelijk te vinden in Extreme Darkness & Ravezone als het aan mij ligt. Mainstage is echt kut, hoewel ik Partyraiser daar wel mee wil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 08:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Timetable valt me tegen, vette pech. voornamelijk te vinden in Extreme Darkness & Ravezone als het aan mij ligt. Mainstage is echt kut, hoewel ik Partyraiser daar wel mee wil maken.


Same here!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb hier toch wel verrekes veel zin an :thumbup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 22:07 
 

Nemesyz schreef:
Stinkjanus schreef:
Timetable valt me tegen, vette pech. voornamelijk te vinden in Extreme Darkness & Ravezone als het aan mij ligt. Mainstage is echt kut, hoewel ik Partyraiser daar wel mee wil maken.


Same here!

Ik vind em ook wel tegenvallen tbh, maarja, samen met de HT gang maken we er wel wat van :D
en anders maar lekker zonnen :cool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten