Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 20:19 
 
Hardtraxxer

We mogen bijna! Jeej
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 23:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker cdtje voor in de auto opgenomen net, nu maar lekker gaan slapen.
En morgen heerlijk beuken :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow ja, dit is vandaag hé?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 09:55 
 

Chukkels schreef:
Ow ja, dit is vandaag hé?

vanavond knallen! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over 2 uurtjes rijden we weg hier, heb er zin in hoor :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 11:03 
 

wat een feest :P
heerlijk weertje, lekker af en toe zon verkoelend windje, super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:23 
 
Hardtraxxer

Was inderdaad mooi feestje. Weer was goed. Geluid op de main werd in loop van de dag steeds beter, maar eigenlijk geen een buitengewoon goede set gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje rare vraag, maar iemand die het boekje wat je altijd op het eind hiervan krijgt nog heeft? Vriendin van mij heeft ze van alle feesten waar ze was geweest nog, maar niet van deze, en was benieuwd of iemand hem nog over had en op kon sturen. Evt kosten worden betaald natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Beetje rare vraag, maar iemand die het boekje wat je altijd op het eind hiervan krijgt nog heeft? Vriendin van mij heeft ze van alle feesten waar ze was geweest nog, maar niet van deze, en was benieuwd of iemand hem nog over had en op kon sturen. Evt kosten worden betaald natuurlijk :P

Bij een normaal feest krijg je die inderdaad aan het einde. Bij dit feest kreeg je hem aan het begin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:41 
 

klopt, met de plattegrond in het mdiden dus iedereen gooide em meteen weg met et kaartje eruit gescheurd xd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten