Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Harmony of Hardcore
Datum: 08-06-2019
Tijd: 13:00 - 01:00
Locatie: Festivalterrein de Roost in Erp
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://harmonyofhardcore.nl/tickets
Prijs:
Regular Ticket (Terror Sale) €56,25 (€52,50 + €3,75)
VIP Ticket (Terror Sale) €76,25 (€72,50 + €3,75)

Line-up:
MAINSTAGE
ANGERFIST ▴ SEFA (LIVE) ▴ PARTYRAISER VS BULLETPROOF ▴ NOIZE SUPPRESSOR ▴ NEOPHYTE ▴ THA PLAYAH (LIVE) ▴ D-FENCE ▴ MAD DOG VS UNEXIST ▴ OPHIDIAN ▴ PAUL ELSTAK ▴ AFFIX VS TEASER ▴ WRECK REALITY ▴ MC ALEE ▴ HOST: MC ALEE

RAVEZONE
PARTYRAISER DR. PEACOCK ▴ DESTRUCTIVE TENDENCIES ▴ N-VITRAL ▴ NOSFERATU ▴ GPF ▴ SJAMMIENATORS VS SPITNOISE ▴ D-PASSION ▴ AFFIX VS BAZZY ▴ RESTRAINED ▴ HOST: MC THA WATCHER

EXTREME DARKNESS
THE SICKEST SQUAD ▴ ANGERNOIZER ▴ BILL X ▴ FLOXYTEK ▴ DRS ▴ DEATHROAR ▴ MR. IVEX VS SPRINKY ▴ STREIKS & KRATCHS ▴ SUPER TRASH BROS. ▴ LA CASA DE HARDCORE ▴ LUNATIC ▴ MINDSPITTER ▴ HOST: MC NO-ID

MILLENIUM MOUNTAIN
TOMMYKNOCKER ▴ ENDYMION ▴ CATSCAN ▴ JDA VS VINCE ▴ G-TOWN MADNESS ▴ BASS-D ▴ TEASER ▴ OCD VS DAZZLER ▴ THE RAVER VS THA NOUKY ▴ INNOVATIVE ▴ HOST: MC AXYS

NOISEKICK'S TERRORDRANG
DROKZ ▴ NOISEKICK ▴ NSD ▴ PARANOIZER ▴ STINGER ▴ STRIKER ▴ TRIPPED ▴ UKTM ▴ DISSOACTIVE ▴ DOCTOR TERROR ▴ NEKROSYSTEM VS GROAN-ER

FOOTWORXX
F.NOIZE ▴ FOOTWORXX MILITANT CREW ▴ GOETIA ▴ HATRED ▴ DETEST ▴ SEI2URE ▴ TERRORCLOWN ▴ AL TWISTED ▴ ANHATEMA ▴ BLASTER ▴ CHOK DEE ▴ DETERRENT MAN ▴ EDDY HARDCORE ▴ EDUB ▴ HARDBOUNCER

PRSPCT
THE SATAN ▴ THRASHER ▴ [KRTM] ▴ DOLPHIN ▴ LIMEWAX ▴ LI-Z ▴ LUCY FURR ▴ RUDI RATTE ▴ SOMNIAC ONE

OLDSCHOOL GANGSTERS
MENTAL THEO ▴ PROMO ▴ MARC ACARDIPANE ▴ NEOPHYTE (LIVE ACT) ▴ DARKRAVER ▴ THE VIPER ▴ PANIC ▴ DJ ROB & MC JOE ▴ BUZZ FUZZ 50% DREAM TEAM ▴ GIZMO 50% DREAM TEAM ▴ ANDY RAW b2b DJ KRISTOF ▴ DJ RON & BABY RAW FEAT MC IKE ▴ HOST: TMC & MC JOE

FREAKS
FREESTYLE MANIACS ▴ KASPAROV ▴ PAVO ▴ PLN-B ▴ GENIUS ▴ FRANCOIS ▴ POTATO ▴ ROYAL S ▴ NOWAXX ▴ ANNA CRYSTAL ▴ OMATTIC ▴ HOST: MC V

NEXT GENERATION
TRESPASSED ▴ PROJECT STIGMA ▴ RESONANT SQUAD ▴ INSANITY ▴ THE HITMAN ▴ D-HUNTER & DRYADE ▴ D-MASTER ▴ GRAAT ▴ RAZZ ▴ SJEK VS CIVILLIAN ▴ THE VICTIM ▴ HOST: MC MIC

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vreemd dat er nog geen topic van gemaakt was. Ik heb er enorm veel zin in :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Y-me schreef:
Vreemd dat er nog geen topic van gemaakt was. Ik heb er enorm veel zin in :clap:


Zat zelf ook al te zoeken na dat de TT online kwam maar vond het te veel moeite op dat moment om er 1 aan te maken :$ , thnx


Erg blij met de afsluiter op de main :thumbsup: Heel de vriendengroep is into Sefa behalve ik dus kan ik mooi naar F.Noize in mijn uppie :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Heel de vriendengroep is into Sefa behalve ik dus kan ik mooi naar F.Noize in mijn uppie :yay:


Sefa draait echt uren ná F.Noize?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Zin in :thumbsup:

Je hebt er al weer vroeg zin in na een weekendje Intents...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RickZ schreef:
Zin in :thumbsup:

Je hebt er al weer vroeg zin in na een weekendje Intents...


Dat zal hem in de leeftijd zitten denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks. Maar wel gewoon netjes dat je me mad respect gaf voor mijn leeftijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 09:38 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
ErikZ schreef:
Heel de vriendengroep is into Sefa behalve ik dus kan ik mooi naar F.Noize in mijn uppie :yay:


Sefa draait echt uren ná F.Noize?


Haha heb ik door de war gehaald met Partyraiser & Bulletproof xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is beter om aan te houden, de TT als hierboven of de Woov app?

Sei2ure staat namelijk in de Woov app een uur eerder dan op de TT
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien toch nog maar even een kijkje nemen hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 13:55 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand nog toevallig 2 tickets te koop ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

worden die niet ongeldig verklaard via ticketswap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
worden die niet ongeldig verklaard via ticketswap?

Geloof er niks van, zijn er nu al 30 verkocht.
Kunnen ze echt niet maken, dat de mogelijkheid om ze via swap te kopen er wél is, om daarna alle kaarten weer te annuleren zonder de betaalde kosten te vergoeden aan de kopers. Ik ben zeer benieuwd hoe dit zal gaan verlopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
paperclip schreef:
worden die niet ongeldig verklaard via ticketswap?

Geloof er niks van, zijn er nu al 30 verkocht.
Kunnen ze echt niet maken, dat de mogelijkheid om ze via swap te kopen er wél is, om daarna alle kaarten weer te annuleren zonder de betaalde kosten te vergoeden aan de kopers. Ik ben zeer benieuwd hoe dit zal gaan verlopen


Tot voor kort was het niet mogelijk om via TS een ticket te (ver)kopen voor Harmony. Na vele klachten is dit blijkbaar toch teruggedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij persoonlijk het beste hardcore festival. is me beter bevallen dan Dominator de afgelopen jaren. zeker in prijs/kwaliteit en sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 18:51 
 
Hardtraxxer

Krijg in de groepsapp foto's dat ook hier een tent ingestort is. Iemand meer info?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:
Krijg in de groepsapp foto's dat ook hier een tent ingestort is. Iemand meer info?


Jep zie het ook :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 19:54 
 
Hardtraxx Newbie

DonnyD schreef:
Kevv1990 schreef:
Krijg in de groepsapp foto's dat ook hier een tent ingestort is. Iemand meer info?


Jep zie het ook :oh:


Kreeg hem ook, maar word ook al gezegd dat het nep is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 21:06 
 
Hardtraxxer

Is een foto van Pukkelpop van paar jaar geleden, althans de plaatjes die ik doorkreeg

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2019 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Loopt wel los joh, tis windkracht 5 maar. Een ervaren evenementenorganisatie schrikt daar niet van. Vanmiddag komt het zonnetje mooi door en weinig tot geen regen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2019 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag beetje de stream in de gaten gehouden, wat zag het er als een dooie boel uit zeg, met name bij Ophidian. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2019 08:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, viel mij ook op :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 02:20 
 
Hardtraxxer



Zelfs een Ophidian op de mainstage weet mij niet meer zo te pakken. Veel kicks met rare hoge geluidjes. Het moet alleen maar 'hard' en er zit weinig sfeer in. En waarom moet het per se hard als toch niemand losgaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian op de main viel inderdaad zwaar tegen. Had wel gehoopt dat hij hier zijn eigen platen ging draaien maar het leek meer of hij de harmony cd had ingeladen en op play had gedrukt. Maar goed, volgende keer op een industrial of millennium stage gewoon weer aanwezig.

Voor de rest heb ik eigenlijk alleen in de PRSPCT en millennium stage gehangen (en gelegen :beer: ). Millennium stage heeft zoals altijd wel een goede sfeer, en Industrial is een van de weinige hedendaagse hardcore die me nog trekt dus dat was ook dikke prima. Nu ook eindelijk KRTM live gezien.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten