Ja hier dus ookwrote:Ha jup hier precies hetzelfdewrote:Na dat free festival was uitgesteld heb ik vanochtend supersnel geschakeld.
Aanwezig.
Waar komt die line up trouwens vandaan? Kan hem nergens terug vinden
Ja hier dus ookwrote:Ha jup hier precies hetzelfdewrote:Na dat free festival was uitgesteld heb ik vanochtend supersnel geschakeld.
Aanwezig.
Hier hetzelfde inderdaad, zijn nog steeds kaarten beschikbaarwrote:Blijven refreshen, bij mij kwamen er na 10 minuten alsnog tickets beschikbaar.
Haha deze is wel heel chill hoor.wrote:Met 3 man 12 kaarten in de pocket. Meteen door na B-Front.
Zou chill zijn, ook voor die van 7th sunday de week ernawrote:Misschien wat vroeg, maar iemand iets voorbij zien komen of er een pendelbus rijdt vanaf station Eindhoven? Normaal was dit vast prik maar krijg er niets over gevonden nu.
Nice! Ik zit dinsdag klaar om 19:00
Heb er niks over gezien. Had de organisatie een bericht gestuurd via Facebook hierover maar heb nog geen reactie gehad.wrote:Misschien wat vroeg, maar iemand iets voorbij zien komen of er een pendelbus rijdt vanaf station Eindhoven? Normaal was dit vast prik maar krijg er niets over gevonden nu.
Wij zijn nu aan het kijken bij Party Vervoer. Heb je gewoon terug ritje naar Amsterdam (zuid) toe. Vandaar uit kom ik wel thuis met de nachtbus oidwrote:Zijn er hier mensen die vanuit regio Amsterdam gaan op de zaterdag? Overnachten daar in de buurt wordt lastig zo te zien, dus misschien met een groep iets organiseren..?