Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij gebrek aan een recent topic van Harmony of Hardcore en/of 7th Sunday van afgelopen weekend plemp ik het maar hier neer;

Maar even een extra vermelding voor het soort tent dat gebruikt werd bij de Ravezone en Old school Gangsters (Hard Nature en 7Live op zondag). Echt top dingen. Toch overdekt staan maar wel echt het "buiten / outdoor" gevoel behouden. De stage zelf was zelfs net buiten de tent opgebouwd als een normale outdoor area. Vervolgens dus een grote koepel, vergelijkbaar met de Loudness tent van decibel, maar dan beide korte zijdes volledig open. Waaide lekker door en er zaten transparante stukken (soort ramen) in het dak. Dit is echt stukken beter dan dat je in zo'n donker hol staat. Heb dit niet eerder op een hardstyle festival gezien, wat mij betreft wordt dit de nieuwe standaard, als het dan toch zo nodig in een tent moet.

Er zijn vast ook wel foto's/filmpjes van de stage zelf te vinden maar hier zie je hier het vanuit de DJ Booth is. https://www.instagram.com/p/Cedj2bIAVaC/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi ding inderdaad. Was alleen op 7th Sunday en die 7Live / Oldschool tent overdekte maar de helft van de dansvloer, gezien het weer had dat wel meer mogen zijn.
En aan de andere kant ook wel tof dat de Terror / Techno tent volledig donker was met zo min mogelijk openingen. Heeft ook wel wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Bij gebrek aan een recent topic van Harmony of Hardcore en/of 7th Sunday van afgelopen weekend plemp ik het maar hier neer;

Maar even een extra vermelding voor het soort tent dat gebruikt werd bij de Ravezone en Old school Gangsters (Hard Nature en 7Live op zondag). Echt top dingen. Toch overdekt staan maar wel echt het "buiten / outdoor" gevoel behouden. De stage zelf was zelfs net buiten de tent opgebouwd als een normale outdoor area. Vervolgens dus een grote koepel, vergelijkbaar met de Loudness tent van decibel, maar dan beide korte zijdes volledig open. Waaide lekker door en er zaten transparante stukken (soort ramen) in het dak. Dit is echt stukken beter dan dat je in zo'n donker hol staat. Heb dit niet eerder op een hardstyle festival gezien, wat mij betreft wordt dit de nieuwe standaard, als het dan toch zo nodig in een tent moet.

Er zijn vast ook wel foto's/filmpjes van de stage zelf te vinden maar hier zie je hier het vanuit de DJ Booth is. https://www.instagram.com/p/Cedj2bIAVaC/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Zeker mooie tent! :thumbsup:
Zag dat tijdens de set van Keltek (Zondag) deze helaas moest ontruimt worden omdat zich een waterzak had gevormd in het doorzichtige gedeelte. Hoogwerker moest erbij komen om het te fixen, das dan wel weer minder als t buiten giet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het ook zeker wat hebben, voornamelijk omdat het zulk heerlijk weer was. Maar:

Chroman schreef:
En aan de andere kant ook wel tof dat de Terror / Techno tent volledig donker was met zo min mogelijk openingen. Heeft ook wel wat :P


Dit heeft ook zeker zijn charme :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond op zondag dat donkere techno-hol wel chill en passend bij de setting. Zo'n transparante tent vind ik (overdag) bij euforische hardstyle wel passen. Ik sta dan liever in zon / licht. Als het wat harder gaat vind ik een donkere setting beter passen.
Overigens zondag geen stap gezet in de hardstyle. Wilde even een dagje wat anders. Wel erg vermaakt bij house, disco en techno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oke oke, je hebt inderdaad settings dat een donkere tent heel goed past. Maar in principe heb je daar het hele indoorseizoen voor. Om een praktijkvoorbeeldje te geven, ik was de zaterdag met Intents bewust ff de indoor main uitgegaan simpelweg omdat ik het zonde vond om met 26graden en zo'n lekker zonnetje in zo'n tent te gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2022 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch even wat te klagen..

Wij hadden via de website van HOH pendelbus tickets gekocht (werd via partyreizen.nl geregeld) vanuit Den Bosch. Het waren vaste slots en wij hadden die van 13:30. Daar ruim op tijd aangekomen maar uiteindelijk reed er maar 1(!!) bus en die had al allemaal lui van andere timeslots erin zitten waardoor wij en een hoop anderen die tickets hadden niet mee mochten. Iedereen daar vragen wanneer de volgende bus kwam, maar die was er dus gewoon niet. Toen hadden ze geregeld dat we op kosten van Partyreizen een taxi mochten pakken per hoofdboeker die achtergelaten was. Okay klinkt goed, hierdoor wat vertraging gehad, maar wel een goede oplossing vond ik. Echter proberen we nu die kosten te declareren echter reageert Partyreizen.nl vooralsnog nergens op :( Dus nu hebben we betaald voor een pendelbus waar we niet in mochten, plus taxi kosten die vooralsnog niet terugbetaald zijn. Ik zou als ik hun was dit zo snel en goed mogelijk willen afhandelen als ik klanten zo heb laten zitten, maarja. Nog maar even geduld hebben waarschijnlijk..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten