Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roept u maar! Waar en wanneer? Wie heeft er al goede opties om een plek uit te zoeken voor de meeting?

Meeting time:00.15
Meeting place: Onder de Q en indien er geen Q is, dan linksvoor bij het podium.


H.T.W. Meeting (Extra meeting ook voor nuchter volk): 04.15 achterin de kleine zaal bij B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 13:54 
 
Hardtraxxer

Tijdens headhunterz zelf ofzo? Kom vast wel even langs iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Tijdens headhunterz zelf ofzo? Kom vast wel even langs iig :)

Jij gaat mij sowieso niet missen op deze avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:06 
 
Hardtraxxer

Oehh xx raw stijl? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Oehh xx raw stijl? :woot:

Only harder, better, and hornier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:11 
 

tt afwachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer zo'n leuke groepsfoto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 21:05 
 

Olijfboompje schreef:
Weer zo'n leuke groepsfoto?

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tijdens frieksjo ben ik erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Weer zo'n leuke groepsfoto?

:worship:


Alleen maak ik hem niet dit keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Weer zo'n leuke groepsfoto?

:worship:


Alleen maak ik hem niet dit keer :P

vraag gewoon of een random dude hem maakt, vinde ze kei mooi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
tijdens frieksjo ben ik erbij.


same

of is dit de hhz editie ( wat ik wel aanneem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 14:01 
 

teupie schreef:
jRn schreef:
tijdens frieksjo ben ik erbij.


same

of is dit de hhz editie ( wat ik wel aanneem)

ja lijkt me ook haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 08:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar doen we hem?
Frontliner zullen ook wel veel mensen bij zijn denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens Heady & B-Front ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima!
B-front gaat wel lukken.
Maar wat als er geen Q is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, dan moeten we iets anders verzinnen. Linksvoor bij de boxen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:38 
 

Realtom schreef:
Waar doen we hem?
Frontliner zullen ook wel veel mensen bij zijn denk ik.

12 uur midden voor :)
lekker vroeg op de avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doen we gewoon eerst onder de Q tijdens HHZ
of als deze er niet is linksvoor.
Volgens mij is middenvoor nog best een drukke plek
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:27 
 

Realtom schreef:
Doen we gewoon eerst onder de Q tijdens HHZ
of als deze er niet is linksvoor.
Volgens mij is middenvoor nog best een drukke plek

ik zou dr niet vanuit gaan dat er een Q is
maar vooruit, dan maar links voor :P
ik sta wss de hele tijd middenvoor xd wss tegen de stage aan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

00:00 of 00:15 :P?

Ik herken chris wss alleen maar goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
vraag gewoon of een random dude hem maakt, vinde ze kei mooi :P


Haha ja:P

(Tenzij je een mongol hebt die je telefoon dan jat :D is een vriend van me wel eens overkomen :P Na wat netjes vragen en daarna hardhandig werk toch terug gekregen :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 09:50 
 

devatu92 schreef:
00:00 of 00:15 :P?

Ik herken chris wss alleen maar goed :D

00:15 is ook wel goed, hebben we de opener gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. Om 00.00 uur zit iedereen met z'n mobieltje boven z'n hoofd dus dan kun je mensen niet herkennen. Kwart over 12 dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 18:44 
 

Chukkels schreef:
Inderdaad. Om 00.00 uur zit iedereen met z'n mobieltje boven z'n hoofd dus dan kun je mensen niet herkennen. Kwart over 12 dus.

wel makkelijk door de menigte lopen :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten