Hardtraxx Newbie

-foutje-

Was et nog wat? Ik was te laat binnen voor de meeting :(
Hardtraxx Elite

Ik heb eigenlijk alleen Robert, Christian, Kasper en Frank gezien. Ben ook niet bij die meeting geweest, was pas 00:15 binnen.

jRn schreef:
Ik heb eigenlijk alleen Robert, Christian, Kasper en Frank gezien. Ben ook niet bij die meeting geweest, was pas 00:15 binnen.

ik denk dat alleen robert en chris mss weten wie frank is :P hij is van de oude garde... en niet zo heel actief meer
Donateur

Ben niet bij de meeting geweest..
Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Weet ook niet of dat de meeting was xD
Donateur

jRn schreef:
roberttt schreef:

Weet ook niet of dat de meeting was xD

Ik heb ook geen idee :p heb eigenlijk nooit in dit topic gekeken xd Dus wist niet wanneer en of er een meeting was..
Hardtraxx Elite

Ik wist niet eens dat ik ging laat staan dat ik wist waar de meeting zou plaatsvinden. Maar, waarom heb ik jou zo kort gezien zaterdag? :/
Donateur

jRn schreef:
Ik wist niet eens dat ik ging laat staan dat ik wist waar de meeting zou plaatsvinden. Maar, waarom heb ik jou zo kort gezien zaterdag? :/

Tsja :lol: Ik heb geen idee xd
Hardtraxxer

Heb helemaal niemand gevonden haha:P

stond van 23:00 tot 01:00 linksvoor

maarja jammer dan :p heb me best vermaakt
Hardtraxx Elite

Ik ook..

jRn schreef:
Ik ook..

het lukte mij niet eens jou te vinden xd
maar dankzij mijn super awesome mensen vind methodes toch gevonden :D
zelfs Khadber nog tegen gekomen vooraan terwijl ik op je stond te wachten hehe
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Wat is jouw briljante manier dan? Ik heb tot nu toe ook altijd problemen met meetings vinden. :(

chicken schreef:
KSwoosh schreef:

Wat is jouw briljante manier dan? Ik heb tot nu toe ook altijd problemen met meetings vinden. :(

ik had de meeting niet gevonden, maar de meeste mensen die ik wilde meeten wel: zeggen dat ze vooraan tegen et hek moeten komen staan, en dan gewoon daar naartoe lopen, heb je ze zo gevonden :D
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
chicken schreef:
KSwoosh schreef:

ik had de meeting niet gevonden, maar de meeste mensen die ik wilde meeten wel: zeggen dat ze vooraan tegen et hek moeten komen staan, en dan gewoon daar naartoe lopen, heb je ze zo gevonden :D

haha ja dat zeg k ook wel is tegen mensen maar voordat bericht is aangekomen staan we er al niet meer xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten