Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 21:34 
 
Hardtraxx Newbie

-foutje-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 04:39 
 

Was et nog wat? Ik was te laat binnen voor de meeting :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk alleen Robert, Christian, Kasper en Frank gezien. Ben ook niet bij die meeting geweest, was pas 00:15 binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 13:26 
 

jRn schreef:
Ik heb eigenlijk alleen Robert, Christian, Kasper en Frank gezien. Ben ook niet bij die meeting geweest, was pas 00:15 binnen.

ik denk dat alleen robert en chris mss weten wie frank is :P hij is van de oude garde... en niet zo heel actief meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben niet bij de meeting geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ben niet bij de meeting geweest..

Weet ook niet of dat de meeting was xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
roberttt schreef:
Ben niet bij de meeting geweest..

Weet ook niet of dat de meeting was xD

Ik heb ook geen idee :p heb eigenlijk nooit in dit topic gekeken xd Dus wist niet wanneer en of er een meeting was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wist niet eens dat ik ging laat staan dat ik wist waar de meeting zou plaatsvinden. Maar, waarom heb ik jou zo kort gezien zaterdag? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Ik wist niet eens dat ik ging laat staan dat ik wist waar de meeting zou plaatsvinden. Maar, waarom heb ik jou zo kort gezien zaterdag? :/


Tsja :lol: Ik heb geen idee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb helemaal niemand gevonden haha:P

stond van 23:00 tot 01:00 linksvoor

maarja jammer dan :p heb me best vermaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 08:24 
 

jRn schreef:
Ik ook..

het lukte mij niet eens jou te vinden xd
maar dankzij mijn super awesome mensen vind methodes toch gevonden :D
zelfs Khadber nog tegen gekomen vooraan terwijl ik op je stond te wachten hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
maar dankzij mijn super awesome mensen vind methodes toch gevonden :D

Wat is jouw briljante manier dan? Ik heb tot nu toe ook altijd problemen met meetings vinden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 18:36 
 

chicken schreef:
KSwoosh schreef:
maar dankzij mijn super awesome mensen vind methodes toch gevonden :D

Wat is jouw briljante manier dan? Ik heb tot nu toe ook altijd problemen met meetings vinden. :(

ik had de meeting niet gevonden, maar de meeste mensen die ik wilde meeten wel: zeggen dat ze vooraan tegen et hek moeten komen staan, en dan gewoon daar naartoe lopen, heb je ze zo gevonden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
chicken schreef:
KSwoosh schreef:
maar dankzij mijn super awesome mensen vind methodes toch gevonden :D

Wat is jouw briljante manier dan? Ik heb tot nu toe ook altijd problemen met meetings vinden. :(

ik had de meeting niet gevonden, maar de meeste mensen die ik wilde meeten wel: zeggen dat ze vooraan tegen et hek moeten komen staan, en dan gewoon daar naartoe lopen, heb je ze zo gevonden :D


haha ja dat zeg k ook wel is tegen mensen maar voordat bericht is aangekomen staan we er al niet meer xd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten