Wie weet dat ik ook wel effe langs kom, ken vrijwel niemand terwijl ik toch hier al ondertussen weer even zit. 
Edit: Nevermind, vrijdag word em niet, zaterdag werken!
wrote:Bijna iedereen van mijn groep gaat nu opeens niet meer... Dus ik weet niet of ik aanwezig ben. Huilen op een hoger niveau
Dezelfde groep + hele grote aanhang waarmee ook jij mee na Reverze bent geweest...wrote:Wie is 'je groep' als ik vragen mag?
waar kom je vandaan?wrote:Bijna iedereen van mijn groep gaat nu opeens niet meer... Dus ik weet niet of ik aanwezig ben. Huilen op een hoger niveau
Kom uit Maastricht, dus is niet echt heel erg ver. Er gaan sowieso wel genoeg mensen die ik ken, maar geen echte vrienden zijn dus komt wel goed! Als ik kom, dan kom ik wel eventjes buurtenwrote:waar kom je vandaan?wrote:Bijna iedereen van mijn groep gaat nu opeens niet meer... Dus ik weet niet of ik aanwezig ben. Huilen op een hoger niveau
anders gewoon HT'ers meeten!
idd Titan & JOS want die moet ik toch ff checkenwrote:ik ben niet aanwezig bij bioweapon, hoef ik niet te zien, doe dan bij Titan & JoS
Wij meeten ff bij de hardcore bij promo?wrote:ik ben niet aanwezig bij bioweapon, hoef ik niet te zien, doe dan bij Titan & JoS
Doe je avio shirtje aanwrote:wrote:Bijna iedereen van mijn groep gaat nu opeens niet meer... Dus ik weet niet of ik aanwezig ben. Huilen op een hoger niveau
Aanwezig met 61 anderen