Ben nog steeds aan het nagenieten 
Volledig vant padjewrote:lol die laatste foto van de meeting![]()
al die gezichten
Volledig vant padjewrote:lol die laatste foto van de meeting![]()
al die gezichten
misschien beter als we de space fotos gewoon ff naar elkaar mailen, ipv alle troep online te zetten?wrote:Ik heb ook nog wat foto's, komen morgen online. Ik wil er vandaag nog niet naar kijken omdat ik me voor de helft weer kapot ga schamen
Zeg dat wel... En de ergste staan er gelukkig nog nieteens.wrote:Partyflock staat vol met spacespul
wrote:Ik wil terug!
je was toch alleen dronken?wrote:Jezus ken me bek ook niet stil houden XD schaatskampioen
ja echt haha. Ik dacht dat ik erg was, maar jij spant de kroon! Als je ook zo schaatst als de Elfstedentocht er is, ga je overduidelijk winnenwrote:Jezus ken me bek ook niet stil houden XD schaatskampioen
Ja ik welwrote:je was toch alleen dronken?wrote:Jezus ken me bek ook niet stil houden XD schaatskampioen
of ga je daar ook van schaatsen?
Bij mij valt het ook wel mee, vooral in m'n benen. Armen doen wel wat pijn, maar niks al te ernstigswrote:Geen last van, ben vrolijker dan normaal
Alleen niet erg veel last van spierpijn, qua losgaan dus geen goede avond geweest
Dat heb ik serieus na elk feestje, dan kan ik de dag erna amper lopen, wel een goed teken eigelijkwrote:spierpijn in m'n kuiten, moest scheef lopen toen ik net uit bed was