Haha, ik ga ook met een groepje bij de KFC etenwrote:Ff paar koffie opdrinken en daarna melkbusschieten, dan naar de kroeg waar The Vision draait en dan op naar de meeting op Station Zwolle waar ik Robertje ophaal. Dan is het naar Duivendrecht, met de metro naar Kaspertje toe om daarna te kanen bij de Kentucky Fried Chicken waarna we opgaan voor een heldige nacht met Q-Dance en alle Hardtraxxers in de muziektempel van Nederland, de Heineken Music Hall.
Ik krijg zin!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
E
Veel plezier vanavond allemaal!
Volgend jaar ben ik erbij.
G
heb dr zin in!
tot 01:45 in de Beatbox, ergens achterin!

chukkels heeft em helaas niet op tijd binnen
tot 01:45 in de Beatbox, ergens achterin!
en dat shirt heb ik gemaakt dus hewrote:Dat shirt is vet robertt
Toch een beetje aan de dresscode gehoudenBeter dan helemaal niet
chukkels heeft em helaas niet op tijd binnen
Kut spreadshirt 
Staat ie niet op verzonden ofzo, Kasper? Of op 'in behandeling'?
G
er staat: Verzonden en betaaldwrote:Kut spreadshirt
zo dat was dus m'n eerste meeting, kwas jullie alleen al redelijk snel kwijt
maarja was wel ff leuk om jullie te ontmoeten!
maarja was wel ff leuk om jullie te ontmoeten!
Het was volgens mij wel leuke meeting, alleen de achtergrond muziek was gewoon ehmm KUT :') heb wel aardig wat foto's XD
Vond je? Vond t zelf na de happy hitjes wel aardig hard gaan by Bountyhunter eig, dat laatste kwartiertje dus ofzowrote:Het was volgens mij wel leuke meeting, alleen de achtergrond muziek was gewoon ehmm KUT :') heb wel aardig wat foto's XD
Ach ja ieder ze smaak, maar ben er wel achter dat hardcore niet mijn muziek is.
Is leuk voor even .. maaja
Krijgen we trouwens ook nog schade vergoeding van Q? Omdat we een uur naar dat gekloot van meneer wildstylez hebben moeten zien, waarvan 3 kwartier geen muziek was.
Is leuk voor even .. maaja
Krijgen we trouwens ook nog schade vergoeding van Q? Omdat we een uur naar dat gekloot van meneer wildstylez hebben moeten zien, waarvan 3 kwartier geen muziek was.
En Wat is oostzaner lang
voelde me Echt echt heel klein naast hem XD
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Zoo wat een feest! Super gezellig
Nu ff een dagje bijkomen
Nu ff een dagje bijkomen
Wil iedereen die mij afgelopen nacht ontmoet heeft me ff toevoegen op partyflock? Linkje hieronder 
Zal ik doenwrote:Wil iedereen die mij afgelopen nacht ontmoet heeft me ff toevoegen op partyflock? Linkje hieronder
Die heb ik niet gezien volgens mijwrote:En Wat is oostzaner langvoelde me Echt echt heel klein naast hem XD
njah volgende x dan maar
aan die bovenste foto te zien ben ik toch wat mensen vergeten volges mij 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Haha, sta jij er ook op?
Jah achteraan, tussen Roberttt & die blonde gozer met die grijze bril (weet ff niet meer wie dat was
)
Volgens mij had ik jou nog wel gesproken of niet?
Volgens mij had ik jou nog wel gesproken of niet?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Volgensmij wel ja! Ik ben die met de grijze bril 
G
ja ik stond ff niet op te letten en naast de fotowrote:aan die bovenste foto te zien ben ik toch wat mensen vergeten volges mij
maarja, ik was er iig wel bij, en het was vet!
Oh hahawrote:Volgensmij wel ja! Ik ben die met de grijze bril
Jah dan had ik je wel ff gesproken haha
ik ben al aardig wat vergeten, daar zelfs al, ik vroeg 2 x in 10 minuten aan Banaanslak wie die was
G
doet mij dan ook maar gelijkwrote:Wil iedereen die mij afgelopen nacht ontmoet heeft me ff toevoegen op partyflock? Linkje hieronder
http://partyflock.nl/user/1050602:KSwoosh.html
Toch maar hierheen gegaan ipv Ivan Carsten en Stephanie, nou was wel gezellig
En ik vond de achtergrond muziek juist gruwelijk van Bountyhunter, bracht het sfeertje er lekker in.
Wat nieuwe mensen ontmoet, wat oude bekende en na een half jaar nog steeds niet Rickie en Oostzaner uit elkaar kunnen houden
Wat nieuwe mensen ontmoet, wat oude bekende en na een half jaar nog steeds niet Rickie en Oostzaner uit elkaar kunnen houden
Who's going
Nobody has said they're going yet.