ziet er goed uit inderdaad 
Als ik hem op tijd krijg van TNT. Freddy had hem in zijn tas gedouwd de dag na The Qontinent.
Zeker welwrote:Dit wordt wel mijn vetste oudjaar ooit!
Ik denk buiten ons om ook wel hoorwrote:als het aan de hardtraxxers ligt zit het wel goed met de sfeer denk ik![]()
![]()
Dit zeg ik overigens zonder ook maar 1 hardtraxxer echt te kennen, nja 1tje dan half.. :p
Ga je toch?wrote:Hoop 't wel ja, maar ligt toch voornamelijk aan de sfeer die er hangt..
Hoop dat die goed is.
dat mag ik hopen!wrote:Ga je toch?wrote:Hoop 't wel ja, maar ligt toch voornamelijk aan de sfeer die er hangt..
Hoop dat die goed is.
En anders ik welwrote:dat mag ik hopen!wrote:Ga je toch?wrote:Hoop 't wel ja, maar ligt toch voornamelijk aan de sfeer die er hangt..
Hoop dat die goed is.
dan stem je niet, of kom je nietwrote:Waarom kan je niet voor 'NEE' kiezen, maar alleen een tijdstip?
Waarom kan je niet kiezen voor 'maakt niet uit, als Opperhoofd maar niet komt', maar alleen een tijdstip?wrote:Waarom kan je niet voor 'NEE' kiezen, maar alleen een tijdstip?
wrote:Waarom kan je niet kiezen voor 'maakt niet uit, als Opperhoofd maar niet komt', maar alleen een tijdstip?wrote:Waarom kan je niet voor 'NEE' kiezen, maar alleen een tijdstip?
echt wtfwrote:Waarom kan je niet voor 'NEE' kiezen, maar alleen een tijdstip?
Hoelaat? Nee?wrote:Waarom kan je niet voor 'NEE' kiezen, maar alleen een tijdstip?
lol zuurpruim.wrote:Waarom kan je niet voor 'NEE' kiezen, maar alleen een tijdstip?
wrote:Waarom kan je niet voor 'NEE' kiezen, maar alleen een tijdstip?
Nee dan liever tot q base doorslapenwrote:Das idd een goed idee, en daarna weer doorslapen tot 12-02