Zo, nog iemand in common ook, die ik van school ken danwrote:JEEEUUUJ nieuwe facebook vriendjes
https://www.facebook.com/djblacksunrise
We gaan verstoppertje spelen, you'll never find mewrote: jou ruben en christiaan kom ik 100% wel paar keer tegen!![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
K
Jou beruchte kop vind ik vast wel!wrote:We gaan verstoppertje spelen, you'll never find mewrote: jou ruben en christiaan kom ik 100% wel paar keer tegen!![]()
-
C
Niemand die mij zal vinden op stijn na wss!
2 mensen nu zelfs haha.wrote: Zo, nog iemand in common ook, die ik van school ken dan. Neem aan dat jij via feestje kent ofzo
Ja en nee, ik ben via een vriendin eigenlijk de hele groep leren kennen waar hij altijd mee naar feestjes gaat, maar dus niet per stom toeval ooit eens een keer tegengekomen zoals ik met sommige hier op HT wel heb
Ik doe lekker een masker opwrote: Jou beruchte kop vind ik vast wel!
Gevonden haha, laatste reactie op Stijn z'n prikbordwrote:Niemand die mij zal vinden op stijn na wss!
Die kan je kaak niet verbergen!wrote:Ik doe lekker een masker opwrote: Jou beruchte kop vind ik vast wel!
Ik ga vrijwel nuchter hoor, dus die zul je niet de hallen door zien schaatsenwrote: Die kan je kaak niet verbergen!
Nuchter gaan oké, maar nuchter blijven
dat is vaak moeilijker
.
-
C
Allemaal erg fijn, maar degene die naar Pre-meeting komen reageren niet..
Hoelaat moet ut allemaal worden?
-
K
wrote:Nuchter gaan oké, maar nuchter blijvendat is vaak moeilijker
.
Nee hoor!
Ik drink hooguit een paar biertjes
Ik wil wel naar de pre-meeting, noem eens tijd?
Nee ik ga het echt rustig houden op masters qua hulpmiddelen. Wel full time losgaan uiteraardwrote:Nuchter gaan oké, maar nuchter blijvendat is vaak moeilijker
.
Als iemand een gratis kaartje, pep en vervoer voor mij heeft, kan ik ook wel naar Masters komen. 
Dit leek mij een geschikte plaats om dit te posten.
-
A
- 6 posts member since 2012
- last seen Oct 2015
rond een uurtje of 20.30 - 21.00 denbosch station?wrote:Allemaal erg fijn, maar degene die naar Pre-meeting komen reageren niet..
Pep, en vervoer lukt nogwrote:Als iemand een gratis kaartje, pep en vervoer voor mij heeft, kan ik ook wel naar Masters komen.
Perfecte tijdwrote:rond een uurtje of 20.30 - 21.00 denbosch station?wrote:Allemaal erg fijn, maar degene die naar Pre-meeting komen reageren niet..
Okeeeeuuuujjwrote:Als iemand pep voor mij heeft, kan ik ook wel naar Masters komen.
Helaas zit de auto al helemaal vol, anders had ik je daar ook nog mee kunnen helpen
Doe anders een inzamelingsactiewrote:Pep, en vervoer lukt nogwrote:Als iemand een gratis kaartje, pep en vervoer voor mij heeft, kan ik ook wel naar Masters komen.
Dit leek mij een geschikte plaats om dit te posten... Maar dat verdammde kaartje word moeilijker!
Kan ik mezelf volsnuiven en partyen met jullie.
-
C
wil best 5 tot 7,5 euro bijleggen :pwrote:Pep, en vervoer lukt nogwrote:Als iemand een gratis kaartje, pep en vervoer voor mij heeft, kan ik ook wel naar Masters komen.
Dit leek mij een geschikte plaats om dit te posten... Maar dat verdammde kaartje word moeilijker!
-
C
Inderdaad, goede tijd!wrote:Perfecte tijdwrote:rond een uurtje of 20.30 - 21.00 denbosch station?wrote:Allemaal erg fijn, maar degene die naar Pre-meeting komen reageren niet..
-
K
wrote:Doe anders een inzamelingsactiewrote:Pep, en vervoer lukt nogwrote:Als iemand een gratis kaartje, pep en vervoer voor mij heeft, kan ik ook wel naar Masters komen.
![]()
Kan ik mezelf volsnuiven en partyen met jullie.
Jij bent mijn held
Kijk, daar hebben we al 5 a 7,50 €wrote:wil best 5 tot 7,5 euro bijleggen :pwrote:Pep, en vervoer lukt nogwrote:Als iemand een gratis kaartje, pep en vervoer voor mij heeft, kan ik ook wel naar Masters komen.
Ik sponser de pep wel, doe ik niet moeilijk overwrote: Kijk, daar hebben we al 5 a 7,50 €
En een lekker biertje kan er ook nog wel vanaf
Heb je toch al gauw de M van Masters of hardcore..wrote:Kijk, daar hebben we al 5 a 7,50 €
Als jij nou ''of hardcore'' inlegt, dan word het gat al kleiner.wrote:Heb je toch al gauw de M van Masters of hardcore..wrote:Kijk, daar hebben we al 5 a 7,50 €
-
C
uiteindelijk gaat olijfboompje toch naar masters door een sponsoring van Iris..
happy ending
happy ending