Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Chukkels schreef:
Het spijt me zeer, maar ik ga niet ergens naar een afgelegen plekje lopen om mensen te meeten. Ik blijf gewoon lekker vooraan staan met m'n hoedje en ga gewoon los, ongeacht of er nou kutmuziek gedraaid wordt of niet. Als de meeting op een paar meter afstand is van waar ik sta, kom ik wellicht wel even buurten, maar ik ga niet die hele zaal af lopen.



ieder ze ding toch:P

maar t was meer naar de mensen gericht die vooraan willen meeten tijdens een set die volgens hun niks voorstelt:P

Als je op mij doelt, ik heb dat iig nergens gezegd. :P Mij maakt het niet uit of het voor of achterin is btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
The Anim0l schreef:
Chukkels schreef:
Het spijt me zeer, maar ik ga niet ergens naar een afgelegen plekje lopen om mensen te meeten. Ik blijf gewoon lekker vooraan staan met m'n hoedje en ga gewoon los, ongeacht of er nou kutmuziek gedraaid wordt of niet. Als de meeting op een paar meter afstand is van waar ik sta, kom ik wellicht wel even buurten, maar ik ga niet die hele zaal af lopen.



ieder ze ding toch:P

maar t was meer naar de mensen gericht die vooraan willen meeten tijdens een set die volgens hun niks voorstelt:P

Als je op mij doelt, ik heb dat iig nergens gezegd. :P Mij maakt het niet uit of het voor of achterin is btw.



als je zelf weet dat je t niet gezegt hebt, waarom denk je dan dat ik jou doel xd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
The Anim0l schreef:
Chukkels schreef:
Het spijt me zeer, maar ik ga niet ergens naar een afgelegen plekje lopen om mensen te meeten. Ik blijf gewoon lekker vooraan staan met m'n hoedje en ga gewoon los, ongeacht of er nou kutmuziek gedraaid wordt of niet. Als de meeting op een paar meter afstand is van waar ik sta, kom ik wellicht wel even buurten, maar ik ga niet die hele zaal af lopen.



ieder ze ding toch:P

maar t was meer naar de mensen gericht die vooraan willen meeten tijdens een set die volgens hun niks voorstelt:P

Als je op mij doelt, ik heb dat iig nergens gezegd. :P Mij maakt het niet uit of het voor of achterin is btw.


Ik vind achteraan wel prima eigenlijk dan kan je elkaar nog enigszins verstaan. Deze meeting is voor mij toch min of meer om mensen te leren kennen, ff op adem te komen en misschien ff sigaretje te roken. Ik hoef niet persee los te gaan.

''Hele zaal'' is wat overdreven zo groot is het nou ook weer niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt wel goed :P

Anders half 1 achterin de zaal, en om 1 uur met ze alle naar voren voor NC vs Pitcher? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 04:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat ik hier niet bij ben. Ben wel ergens in de zaal te vinden, als ik een bekende zie zal ik wel hoi zeggen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het liefst meet ik bij hhz,& bh want die boeien met het minst:p..maar half 1 achterin zaal..kben er sws wel bij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Denk dat ik hier niet bij ben. Ben wel ergens in de zaal te vinden, als ik een bekende zie mag die wel hoi zeggen. ;)

Dat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens Hhz is wel een beetje laat imo. Half 1 achter in de zaal vind ik een goede, kom ook wel ff langs gehuppelt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Denk dat ik hier niet bij ben. Ben wel ergens in de zaal te vinden, als ik een bekende zie zal ik wel hoi zeggen. ;)


Same .. of ik moet toevallig in de buurt staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
Hoeksemad schreef:
Denk dat ik hier niet bij ben. Ben wel ergens in de zaal te vinden, als ik een bekende zie zal ik wel hoi zeggen. ;)


Same .. of ik moet toevallig in de buurt staan.


Same here aangezien ik met best veel goede vrienden en bekenden ga :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie gaan er allemaal vanuit Amsterdam met de trein en hoe laat? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Tijdens Hhz is wel een beetje laat imo. Half 1 achter in de zaal vind ik een goede, kom ook wel ff langs gehuppelt. :)

Ik denk dat jij rond komt gedwaald :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Tijdens Hhz is wel een beetje laat imo. Half 1 achter in de zaal vind ik een goede, kom ook wel ff langs gehuppelt. :)

Ik denk dat jij rond komt gedwaald :p


Denk het ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ik ook wel hoor. Hoewel dan van iets anders... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Misschien ik ook wel hoor. Hoewel dan van iets anders... :whistle:

Ik wacht met smart op het proefkonijn resultaat van jou. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Misschien ik ook wel hoor. Hoewel dan van iets anders... :whistle:

Ik wacht met smart op het proefkonijn resultaat van jou. :P

Hoop dat het beter is als jouw report :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zal de hele avond wel een beetje achterin te vinden zijn denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wie gaan er allemaal vanuit Amsterdam met de trein en hoe laat? ^^

Ikke. :) Word de eerste keer voor mij alleen naar een feest toe. Wel vanaf Utrecht samen met Patrickjeb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plan wel even je reis op ns.nl trouwens, er zijn heel veel werkzaamheden aan het spoor dit weekend. Dit zie ik nu ik mijn reis naar A State Of Trance 500 wil plannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Plan wel even je reis op ns.nl trouwens, er zijn heel veel werkzaamheden aan het spoor dit weekend. Dit zie ik nu ik mijn reis naar A State Of Trance 500 wil plannen.


Ja tussen Utrecht en Den Bosch bijv jha, zelf ook last van, komen veel dingen dit weekend met werkzaamheden..
Maargoed, sws veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn ook werkzaamheden op de weg naar Silverdome. Alleen volgens mij heb je daar alleen op de terugreis mee te maken. Beste is om de nieuwe weg richting Benthuizen te nemen, en niet linksaf te gaan richting Rokkeveen/Snelweg A12. Weet alleen niet zeker of het nou dit weekend is of over 2 weken. Ze gaan iig opnieuw asfalteren. Oja en let op, er staat een flitspaaltje bij nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeting staat nu om half 1 achterin de zaal.

Als er nog bezwaren zijn, just say it :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Zijn ook werkzaamheden op de weg naar Silverdome. Alleen volgens mij heb je daar alleen op de terugreis mee te maken. Beste is om de nieuwe weg richting Benthuizen te nemen, en niet linksaf te gaan richting Rokkeveen/Snelweg A12. Weet alleen niet zeker of het nou dit weekend is of over 2 weken. Ze gaan iig opnieuw asfalteren. Oja en let op, er staat een flitspaaltje bij nu.

Dank! Vooral voor dat laatste haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
p-stylez schreef:
Zijn ook werkzaamheden op de weg naar Silverdome. Alleen volgens mij heb je daar alleen op de terugreis mee te maken. Beste is om de nieuwe weg richting Benthuizen te nemen, en niet linksaf te gaan richting Rokkeveen/Snelweg A12. Weet alleen niet zeker of het nou dit weekend is of over 2 weken. Ze gaan iig opnieuw asfalteren. Oja en let op, er staat een flitspaaltje bij nu.

Dank! Vooral voor dat laatste haha



pas op he:P

hij wist ook wel even de weg van zoetermeer station oost naar silverdome uit te leggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
maarten1410 schreef:
p-stylez schreef:
Zijn ook werkzaamheden op de weg naar Silverdome. Alleen volgens mij heb je daar alleen op de terugreis mee te maken. Beste is om de nieuwe weg richting Benthuizen te nemen, en niet linksaf te gaan richting Rokkeveen/Snelweg A12. Weet alleen niet zeker of het nou dit weekend is of over 2 weken. Ze gaan iig opnieuw asfalteren. Oja en let op, er staat een flitspaaltje bij nu.

Dank! Vooral voor dat laatste haha



pas op he:P

hij wist ook wel even de weg van zoetermeer station oost naar silverdome uit te leggen :D

Gaaaaaaaaaaaaast! Kwas even in de war.. maargoed, dan nog is het naar de mcdonalds lopen en dan naar links en dan de hele tijd rechtdoor en dan ergens naar rechts maar dan zie je het al liggen.. Even stukje langs het spoor.

Zo makkelijk is het.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten