Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:29 
 

Chukkels schreef:
En bedankt... :cry:

Heb ik trouwens een speciale manier van kaakschaatsen? :$

Haha, dat ondervind ik wel op Hardbass denk ik :cool:
Maar ja, ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Chukkels schreef:
En bedankt... :cry:

Heb ik trouwens een speciale manier van kaakschaatsen? :$

Haha, dat ondervind ik wel op Hardbass denk ik :cool:
Maar ja, ontopic.


Zo en effe ook kaakschaatsen gesproken.
Ik denk dat ik zo sfen kramer er uit schaatst

Komt er nog een licht bord of iets wat in die richten van heej hier is de meeting plek :P
denk dat ik jullie zo voorbij loop met me blije bakkes :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:37 
 

Pierre schreef:
MovingMadness schreef:
Chukkels schreef:
En bedankt... :cry:

Heb ik trouwens een speciale manier van kaakschaatsen? :$

Haha, dat ondervind ik wel op Hardbass denk ik :cool:
Maar ja, ontopic.


Zo en effe ook kaakschaatsen gesproken.
Ik denk dat ik zo sfen kramer er uit schaatst

Komt er nog een licht bord of iets wat in die richten van heej hier is de meeting plek :P
denk dat ik jullie zo voorbij loop met me blije bakkes :woot:

jij was de plaaggeest toch? dan trek ik je dr wel ff naartoe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pierre schreef:
MovingMadness schreef:
Chukkels schreef:
En bedankt... :cry:

Heb ik trouwens een speciale manier van kaakschaatsen? :$

Haha, dat ondervind ik wel op Hardbass denk ik :cool:
Maar ja, ontopic.


Zo en effe ook kaakschaatsen gesproken.
Ik denk dat ik zo sfen kramer er uit schaatst

Komt er nog een licht bord of iets wat in die richten van heej hier is de meeting plek :P
denk dat ik jullie zo voorbij loop met me blije bakkes :woot:


Let op de ORANJE HOEDJES
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 01:00 
 
Hardtraxx Veteran

Of let op mijn bril :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[/quote]jij was de plaaggeest toch? dan trek ik je dr wel ff naartoe :P[/quote]

en of ik de plaag geest ben hahahhhaha
echt wel ik wil ook zo hoedje hebben ben ik net echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

laten wij dan ook maar met ons groepje ff een kijkje nemen:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 01:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

moet je zeker doen
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 01:16 
 
Hardtraxx Veteran

Pierre schreef:
moet je zeker doen
xd


ouwe plaaggeest xd ga je ook de boel saboteren bij hardbass? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Pierre schreef:
moet je zeker doen
xd


ouwe plaaggeest xd ga je ook de boel saboteren bij hardbass? xd


Jah zeker
mijn uitdagingen zijn die avond de honden verkouden laten zijn.
en ieder mens een vrezelijke lach bui te veroorzaken xd
en ik sluit iedereen op in het gelderdome dan kunnen we lekker langer door :P

maar ik laat het uurtje van 05:00 tot 07:00 zeker met rust want dan ben ik tedruk met.....
knallen als een moederbeer zonder poten en armen en geen poot om op testaan !
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zet mij trouwens ook maar op DE LIJST! :D Maare als iedereen even een foto in het welbekende HT leden topic zet dan herken ik nog iemand! En anders de oranje hoedjes toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 13:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Zet mij trouwens ook maar op DE LIJST! :D Maare als iedereen even een foto in het welbekende HT leden topic zet dan herken ik nog iemand! En anders de oranje hoedjes toch?


Klopt! :D Of sommige standaard shirts (zoals de mijne met allemaal symbooltjes :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Atraxisz schreef:
Zet mij trouwens ook maar op DE LIJST! :D Maare als iedereen even een foto in het welbekende HT leden topic zet dan herken ik nog iemand! En anders de oranje hoedjes toch?


Klopt! :D Of sommige standaard shirts (zoals de mijne met allemaal symbooltjes :whistle: )


Of hardspace xd lopen er 2 van rond
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Kevin-Raw schreef:
Atraxisz schreef:
Zet mij trouwens ook maar op DE LIJST! :D Maare als iedereen even een foto in het welbekende HT leden topic zet dan herken ik nog iemand! En anders de oranje hoedjes toch?


Klopt! :D Of sommige standaard shirts (zoals de mijne met allemaal symbooltjes :whistle: )


Of hardspace xd lopen er 2 van rond


Is die al besteld dan? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Jup, ik en chukkels. Design op de achterkant is wel aangepast :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Jup, ik en chukkels. Design op de achterkant is wel aangepast :yay:


30 eu p stuk? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gratis verzendkosten. Maar het is het waard, geniaal shirt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Uhu :yay: vanaf 30€ gratis verzendkosten met de coupon LIEFDE
En die 4€ extra voor het shirt kan je van me terugkrijgen als t zo erg is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Gratis verzendkosten. Maar het is het waard, geniaal shirt :yay:


:( Ik wil hem ook :cry: maar ik vind 30+ voor dat shirt gewoon iets te duur, vooral omdat ik niet wist welke maat, en of het goed bedrukt werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is goed bedrukt, heb er 2 shirts laten bedrukken, beide geen problemen mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Het is goed bedrukt, heb er 2 shirts laten bedrukken, beide geen problemen mee :D

Mag ik ff link ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:25 
 

Hoofdcoach schreef:
Uhu :yay: vanaf 30€ gratis verzendkosten met de coupon LIEFDE
En die 4€ extra voor het shirt kan je van me terugkrijgen als t zo erg is xd

couponcodes:
BZ8RSWJ = 15% korting
FREESHIPPING = gratis verzending
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fout Swooz, dat is de engelse versie. Alleen liefde is een coupon code voir holland :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:35 
 

Chukkels schreef:
Fout Swooz, dat is de engelse versie. Alleen liefde is een coupon code voir holland :)

gewoon ff googlen dan spreadshirt coupon, dan vind je zat, ik heb ook altijd gratis verzendkosten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Links vooraan toch :D?
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten