Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Piaaa schreef:
Vond em persoonlijk erg tegenvallen live om eerlijk te zijn, vooral qua kicks, had echt veel meer power verwacht.
Desondanks geen slechte plaat, maar toch ...

Inderdaad, een van de weinige platen waarvan ik de kick harder vind overkomen thuis dan op een feest. Live vind ik hem verre van bijzonder vergeleken met een gemiddelde harde kick.

De dikste kick van de dag was voor mij Trapped van Dark Oscillators, toen die erin klapte wist ik echt niet wat me overkwam. Delete - Formula (of was het Fuck The Formula) was ook leip!

Het was Formula :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Done klinkt thuis ook beter, hoewel hij nog steeds wel hard ging op GZ.


Ik vind het net andersom, vind die plaat net na ground zero zo f*cking vet omdat hij live echt hard en gewoon ruig was. Thuis was het me nooit opgevallen hoe vet die kon zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 12:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk omdat we andere speakers/geluidskaart hebben :P
Bij mij klinken theracords platen thuis namelijk ook gewoon vet, terwijl de meesten dat alleen op feesten mooi vinden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:06 
 

Lyst schreef:
Waarschijnlijk omdat we andere speakers/geluidskaart hebben :P
Bij mij klinken theracords platen thuis namelijk ook gewoon vet, terwijl de meesten dat alleen op feesten mooi vinden. :P

Theracords platen doen het bij mkij in iedergeval wel goed! thuis en op een feest! Theracords is voor mij ook één van de beste labels :thumbsup:
ben ook voornamelijk bij de Theracords stage geweest want het ging daar de hele dag al snoeihard :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Lyst schreef:
Waarschijnlijk omdat we andere speakers/geluidskaart hebben :P
Bij mij klinken theracords platen thuis namelijk ook gewoon vet, terwijl de meesten dat alleen op feesten mooi vinden. :P

Theracords platen doen het bij mkij in iedergeval wel goed! thuis en op een feest! Theracords is voor mij ook één van de beste labels :thumbsup:
ben ook voornamelijk bij de Theracords stage geweest want het ging daar de hele dag al snoeihard :bomb:


+99999!
Ben alleen voor Donkey Rollers naar de main geweest en achteraf gezien heb ik daar spijt van haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Donkey Rollers was echt kut :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Donkey Rollers was echt kut :')


Agreed.. ik had beter bij de thera stage kunnen blijven staan.
Daar was het de hele dag door onwijs hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk was gewoon :love: Zonde dat jullie daar niet bij waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 18:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Digital Punk was gewoon :love: Zonde dat jullie daar niet bij waren.


Ja ik heb er ook echt spijt van!
Maarja, volgende keer krijgen ze nog een kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Digital Punk was gewoon :love: Zonde dat jullie daar niet bij waren.


Was ik wel bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:10 
 

pepepe schreef:
roberttt schreef:
Donkey Rollers was echt kut :')


Agreed.. ik had beter bij de thera stage kunnen blijven staan.
Daar was het de hele dag door onwijs hard

oww viel opzich wel mee.. eerst x voor mij natuurlijk maar ze draaide wel dikke platen :thumbsup:
ging wel aardig hard :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Waarschijnlijk omdat we andere speakers/geluidskaart hebben :P
Bij mij klinken theracords platen thuis namelijk ook gewoon vet, terwijl de meesten dat alleen op feesten mooi vinden. :P


Nja, soms moet je zulke platen een keertje live horen voor je er ook echt aandacht aan gaat geven voor aandachtig te luisteren. Dat heb ik pas na Ground zero gedaan. Op mijn krk's beukt ie ook stevig door. En begin ook meer en meer gestresseerd te worden in Theracords :thumbsup:.

EDIT: ik had ook best spijt van Donkey Rollers. Hun heb ik onderhand al wel genoeg gezien, elke keer hetzelfde :list:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Waarschijnlijk omdat we andere speakers/geluidskaart hebben :P
Bij mij klinken theracords platen thuis namelijk ook gewoon vet, terwijl de meesten dat alleen op feesten mooi vinden. :P

Ik hoor ook altijd: Theracords moet je live horen, bla bla. Maar ik vond het live helemaal niet zoveel beter. Het is natuurlijk wel leuk om het live te horen, maar ik had niet zoiets van: deze klinkt nou echt beter. Maarja, thuis klinken de meeste gewoon prima, dus wat dat betreft is het geen probleem. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan had jij Wavolizer- Done eens moeten horen bij Loudness.

Dacht echt dat het gebouw ging instorten :lol:

Ging abnormaal hard :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Lyst schreef:
Waarschijnlijk omdat we andere speakers/geluidskaart hebben :P
Bij mij klinken theracords platen thuis namelijk ook gewoon vet, terwijl de meesten dat alleen op feesten mooi vinden. :P

Ik hoor ook altijd: Theracords moet je live horen, bla bla. Maar ik vond het live helemaal niet zoveel beter. Het is natuurlijk wel leuk om het live te horen, maar ik had niet zoiets van: deze klinkt nou echt beter. Maarja, thuis klinken de meeste gewoon prima, dus wat dat betreft is het geen probleem. :)

Whaaaaat?! :huh: Theracords kicks vuren me live echt elke keer weer een paar meter naar achteren ! Wat een genot :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Edwinn schreef:
Lyst schreef:
Waarschijnlijk omdat we andere speakers/geluidskaart hebben :P
Bij mij klinken theracords platen thuis namelijk ook gewoon vet, terwijl de meesten dat alleen op feesten mooi vinden. :P

Ik hoor ook altijd: Theracords moet je live horen, bla bla. Maar ik vond het live helemaal niet zoveel beter. Het is natuurlijk wel leuk om het live te horen, maar ik had niet zoiets van: deze klinkt nou echt beter. Maarja, thuis klinken de meeste gewoon prima, dus wat dat betreft is het geen probleem. :)

Whaaaaat?! :huh: Theracords kicks vuren me live echt elke keer weer een paar meter naar achteren ! Wat een genot :D

Zoveel harder gaan ze live niet vindt ik, tuurlijk ze gaan harder dan thuis, maar niet zoveel harder dan ander werk. Maar wat wel een dikke plus is voor Theracords kicks is dat ze live ook goed klinken. Ik vond bijvoorbeeld van de platen die Chain Reaction draaide de kicks echt niet fijn, op de kicks van Thera's Victim remix na. De kicks van DR Live waren ook om te huilen.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dan had jij Wavolizer- Done eens moeten horen bij Loudness.

Dacht echt dat het gebouw ging instorten :lol:

Ging abnormaal hard :bomb:


idd en wat dacht je van Two And A Half Kings, Goddamn, Live Hard Now, The Sexual Thrill etc etc
Vond het echt ongelooflijk dik, juist als ik het vergelijk met thuis :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
De kicks van DR Live waren ook om te huilen.. :/


Nou vond ik niet, die Outside the Box kicks waren echt ziek. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 09:56 
 

Jolle schreef:
Edwinn schreef:
De kicks van DR Live waren ook om te huilen.. :/


Nou vond ik niet, die Outside the Box kicks waren echt ziek. :woot:

hij bedoeld waarschijnlijk Donkey Rollers.. ;) Degos & Re-done = D&R ;)

@ Pommer,, al die tracks die je opnoemt zijn op GZ gedraaid en ging ongelovelijk hard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
De kicks van DR Live waren ook om te huilen.. :/

Bedoel je hier Donkey Rollers Live? Want daar ben ik het wel mee eens :) Op de main was het geluid niet helemaal lekker afgesteld. Veel te veel bass of lage frequenties(hoe je 't ook moet verwoorden :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 10:32 
 

b-ram schreef:
Edwinn schreef:
De kicks van DR Live waren ook om te huilen.. :/

Bedoel je hier Donkey Rollers Live? Want daar ben ik het wel mee eens :) Op de main was het geluid niet helemaal lekker afgesteld. Veel te veel bass of lage frequenties(hoe je 't ook moet verwoorden :P )

ja dat bedoeld die ja... ach het waren welk heerlijke platen die gedraaid werden imo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Edwinn schreef:
De kicks van DR Live waren ook om te huilen.. :/

Bedoel je hier Donkey Rollers Live? Want daar ben ik het wel mee eens :) Op de main was het geluid niet helemaal lekker afgesteld. Veel te veel bass of lage frequenties(hoe je 't ook moet verwoorden :P )

Ja van Donkey Rollers inderdaad, vandaar ook Live erachter. ^^
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten