Als dit feestje over 1 jaar, 1 maand en 21 dagen was kon ik ook zeggen 'Ik ben erbij'
Of kan er een leuke uitzondering worden gemaakt?
ik neem aan dat als t iedereen goed bevalt dat er wel meerdere edities worden gemaakt, zo niet heb je een beunfeest gemist, ga uit van dat 1e, ben dan zelf ook vast wel een keer aanwezigwrote:Als dit feestje over 1 jaar, 1 maand en 21 dagen was kon ik ook zeggen 'Ik ben erbij'
ik noem nooit meer getallenwrote:Bedoel je qua leeftijd? Denk niet dat er een leeftijdsgrens komt toch, die paar man onder de 18 hier...
En Syztrax, tickets worden dan wel €150,- voor jou hè.
Dit is mijn wtf momentje van vandaag: Wtf?wrote: je mag een gratis kopie hebben als t afgelopen is
mijn fout dacht ff dat dit qlimax topic was omdat je weer over die 150 euro begonwrote:Dit is mijn wtf momentje van vandaag: Wtf?wrote: je mag een gratis kopie hebben als t afgelopen is
wtfwrote:mijn fout dacht ff dat dit qlimax topic was omdat je weer over die 150 euro begowrote:Dit is mijn wtf momentje van vandaag: Wtf?wrote: je mag een gratis kopie hebben als t afgelopen is
Laat deze troll nou eens gewoon links liggen...wrote:Dit is mijn wtf momentje van vandaag: Wtf?wrote: je mag een gratis kopie hebben als t afgelopen is
wrote:prijs moet zoizo nog besproken worden
:')wrote:neppe Wavolizer shit
puik planwrote:Ik ben wel MC, samen met BMG.
Ik zit maar een beetje te stangenwrote: :')
Maar denk dat het beter is omdat alleen het laatste uurtje te doen. Ik persoonlijk vind helft hardstyle/helft hardcore ook prima, maar aangezien de verhoudingen hardstyle-hardcore hier zo'n beetje 80/20 zijn en het overgrote deel waarschijnlijk liever hardcore heeft lijkt me dat het meest logisch.
Daarnaast zeg je 'harde muziek'... Nou er is meeeeeeer dan genoeg harde hardcore hoorMaar ik weet dat jij daar anders over denkt.
Dus jij wilt zeggen dat tracks als Stash, Syndrome, Different Kind Of Therapy (om zomaar wat voorbeelden te geven) niet hard zijn?wrote: Ik zit maar een beetje te stangenIk dacht een jaar geleden ook dat hardstyle hard was
En ik weet dat hardstyle hier beter bevalt dus gun ik jullie een leuk hardstyle feest. Of ik kom weet ik nog niet. Niet dat jullie dat een worst kan schelen maar ik zeg het maar.
Ik heb trouwens wel een goede locatie voor jullie. Zaal 2 van XXL Culemborg. Dat geluid daar is heerlijk
Tenzij ze willen helpen met de poet bij elkaar schrapen.wrote:wrote:prijs moet zoizo nog besproken worden
Maar als er niemand het voortouw neemt en begint met zoeken en plannen en alleen mensen krijgen van 'Ik wil wel meehelpen', dan komen we niet ver
Want muziek moet hard zijn, anders is het niet leukwrote:Ik dacht een jaar geleden ook dat hardstyle hard was
Hij zei er niet bij dat ie het vergeleek met hardcore trackswrote:Vergeleken met The Arrival, Hello Peaky!, Viisi (N-Vitral Remix), Smitgotten en Flying Saucer wel Tom
maar ook weer niet te hard, anders wordt je doofwrote:Want muziek moet hard zijn, anders is het niet leukwrote:Ik dacht een jaar geleden ook dat hardstyle hard was
Jij zal wel 150 euro per kaartje berekenen.wrote:maar ook weer niet te hard, anders wordt je doofwrote:Want muziek moet hard zijn, anders is het niet leukwrote:Ik dacht een jaar geleden ook dat hardstyle hard was
over de entreeprijs...
lijkt me het beste om de kosten te delen over het verwachte aantal bezoekers en dan naar boven afronden in 5 tallen (bijv de kosten zijn 23, wordt de entreeprijs 25)
ik zou opzich wel kunnen helpen met het berekenen van de kosten enzo als dat kan
wrote:Want muziek moet hard zijn, anders is het niet leukwrote:Ik dacht een jaar geleden ook dat hardstyle hard was
deel dat maar door 10 en dan kom je denk ik wel in de buurtwrote:Jij zal wel 150 euro per kaartje berekenen.wrote:maar ook weer niet te hard, anders wordt je doofwrote: Want muziek moet hard zijn, anders is het niet leuk
over de entreeprijs...
lijkt me het beste om de kosten te delen over het verwachte aantal bezoekers en dan naar boven afronden in 5 tallen (bijv de kosten zijn 23, wordt de entreeprijs 25)
ik zou opzich wel kunnen helpen met het berekenen van de kosten enzo als dat kan
Dat is voor iedereen anders he. Ik persoonlijk houd van stevige muziek. Hardstyle was op een gegeven moment niet hard genoeg meer voor me. Dat zeg ik niet om stoer te doen of om ergens bij te horen, maar het is wel zo.wrote:Want muziek moet hard zijn, anders is het niet leukwrote:Ik dacht een jaar geleden ook dat hardstyle hard was
Ik geef je op die ook geen ongelijkwrote:Hij zei er niet bij dat ie het vergeleek met hardcore trackswrote:Vergeleken met The Arrival, Hello Peaky!, Viisi (N-Vitral Remix), Smitgotten en Flying Saucer wel Tom
Maar een track als Stash doet live echt niet veel onder voor een The Arrival hoor, en ja, ik heb ze beide live gehoord, en nee, er is niks mis met mijn gehoor.