Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Y
Hardtraxxer
64 posts member since 2013
last seen Oct 2015
Als dit feestje over 1 jaar, 1 maand en 21 dagen was kon ik ook zeggen 'Ik ben erbij'
Of kan er een leuke uitzondering worden gemaakt? ^^
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Yoeerii wrote:Als dit feestje over 1 jaar, 1 maand en 21 dagen was kon ik ook zeggen 'Ik ben erbij'
Of kan er een leuke uitzondering worden gemaakt? ^^
ik neem aan dat als t iedereen goed bevalt dat er wel meerdere edities worden gemaakt, zo niet heb je een beunfeest gemist, ga uit van dat 1e, ben dan zelf ook vast wel een keer aanwezig
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Bedoel je qua leeftijd? Denk niet dat er een leeftijdsgrens komt toch, die paar man onder de 18 hier... :P
En Syztrax, tickets worden dan wel €150,- voor jou hè.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Fuzzylogic wrote:Bedoel je qua leeftijd? Denk niet dat er een leeftijdsgrens komt toch, die paar man onder de 18 hier... :P
En Syztrax, tickets worden dan wel €150,- voor jou hè.
ik noem nooit meer getallen >.<
over qlimax: je mag een gratis kopie hebben als t afgelopen is, ga denk ik toch wel zelf een kijkje nemen hoor :thumbup:
anders ga k wel kijken of ik ze kan verkopen, prijs moet zoizo nog besproken worden want een van me kaarten is van een vriend van me
Last edited by Syztrax on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Syztrax wrote: je mag een gratis kopie hebben als t afgelopen is
Dit is mijn wtf momentje van vandaag: Wtf?
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Fuzzylogic wrote:
mijn fout dacht ff dat dit qlimax topic was omdat je weer over die 150 euro begon
Last edited by Syztrax on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Syztrax wrote:
Fuzzylogic wrote:
mijn fout dacht ff dat dit qlimax topic was omdat je weer over die 150 euro bego
wtf
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Fuzzylogic wrote:
Laat deze troll nou eens gewoon links liggen... xd
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Syztrax wrote:prijs moet zoizo nog besproken worden
:huh:

Maar als er niemand het voortouw neemt en begint met zoeken en plannen en alleen mensen krijgen van 'Ik wil wel meehelpen', dan komen we niet ver :P
N
Omdat hardtraxx ook een site voor hardcore liefhebbers is, is het misschien ook leuk om wat harde muziek te laten horen op dit feest (daarmee bedoel ik niet die neppe Wavolizer shit). Dan wordt het namelijk pas interessant voor mij.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Nerazzurro93 wrote:neppe Wavolizer shit
:')

Maar denk dat het beter is omdat alleen het laatste uurtje te doen. Ik persoonlijk vind helft hardstyle/helft hardcore ook prima, maar aangezien de verhoudingen hardstyle-hardcore hier zo'n beetje 80/20 zijn en het overgrote deel waarschijnlijk liever hardcore heeft lijkt me dat het meest logisch.
Daarnaast zeg je 'harde muziek'... Nou er is meeeeeeer dan genoeg harde hardcore hoor :P Maar ik weet dat jij daar anders over denkt.
B
Hardtraxxer
133 posts member since 2012
last seen Mar 2025
stefan_helmond wrote:Ik ben wel MC, samen met BMG.
puik plan
N
Fuzzylogic wrote: :')

Maar denk dat het beter is omdat alleen het laatste uurtje te doen. Ik persoonlijk vind helft hardstyle/helft hardcore ook prima, maar aangezien de verhoudingen hardstyle-hardcore hier zo'n beetje 80/20 zijn en het overgrote deel waarschijnlijk liever hardcore heeft lijkt me dat het meest logisch.
Daarnaast zeg je 'harde muziek'... Nou er is meeeeeeer dan genoeg harde hardcore hoor :P Maar ik weet dat jij daar anders over denkt.
Ik zit maar een beetje te stangen :P Ik dacht een jaar geleden ook dat hardstyle hard was :lol: En ik weet dat hardstyle hier beter bevalt dus gun ik jullie een leuk hardstyle feest. Of ik kom weet ik nog niet. Niet dat jullie dat een worst kan schelen maar ik zeg het maar.

Ik heb trouwens wel een goede locatie voor jullie. Zaal 2 van XXL Culemborg. Dat geluid daar is heerlijk
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Nerazzurro93 wrote: Ik zit maar een beetje te stangen :P Ik dacht een jaar geleden ook dat hardstyle hard was :lol: En ik weet dat hardstyle hier beter bevalt dus gun ik jullie een leuk hardstyle feest. Of ik kom weet ik nog niet. Niet dat jullie dat een worst kan schelen maar ik zeg het maar.

Ik heb trouwens wel een goede locatie voor jullie. Zaal 2 van XXL Culemborg. Dat geluid daar is heerlijk
Dus jij wilt zeggen dat tracks als Stash, Syndrome, Different Kind Of Therapy (om zomaar wat voorbeelden te geven) niet hard zijn? :P
Thanks voor de tip, kun je ook alleen die zaal 2 huren dan?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vergeleken met The Arrival, Hello Peaky!, Viisi (N-Vitral Remix), Smitgotten en Flying Saucer wel Tom :P
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
patrickjeb wrote:
Syztrax wrote:prijs moet zoizo nog besproken worden
:huh:

Maar als er niemand het voortouw neemt en begint met zoeken en plannen en alleen mensen krijgen van 'Ik wil wel meehelpen', dan komen we niet ver :P
Tenzij ze willen helpen met de poet bij elkaar schrapen. ;)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nerazzurro93 wrote:Ik dacht een jaar geleden ook dat hardstyle hard was :lol:
Want muziek moet hard zijn, anders is het niet leuk
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Broken Balance wrote:Vergeleken met The Arrival, Hello Peaky!, Viisi (N-Vitral Remix), Smitgotten en Flying Saucer wel Tom :P
Hij zei er niet bij dat ie het vergeleek met hardcore tracks ;)
Maar een track als Stash doet live echt niet veel onder voor een The Arrival hoor, en ja, ik heb ze beide live gehoord, en nee, er is niks mis met mijn gehoor.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
patrickjeb wrote:
maar ook weer niet te hard, anders wordt je doof

over de entreeprijs...
lijkt me het beste om de kosten te delen over het verwachte aantal bezoekers en dan naar boven afronden in 5 tallen (bijv de kosten zijn 23, wordt de entreeprijs 25)
ik zou opzich wel kunnen helpen met het berekenen van de kosten enzo als dat kan
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Syztrax wrote:
patrickjeb wrote:

over de entreeprijs...
lijkt me het beste om de kosten te delen over het verwachte aantal bezoekers en dan naar boven afronden in 5 tallen (bijv de kosten zijn 23, wordt de entreeprijs 25)
ik zou opzich wel kunnen helpen met het berekenen van de kosten enzo als dat kan
Jij zal wel 150 euro per kaartje berekenen.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
patrickjeb wrote:
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
chas1n wrote:
Syztrax wrote:
patrickjeb wrote: Want muziek moet hard zijn, anders is het niet leuk

over de entreeprijs...
Jij zal wel 150 euro per kaartje berekenen.
deel dat maar door 10 en dan kom je denk ik wel in de buurt :thumbup:
N
patrickjeb wrote:
Dat is voor iedereen anders he. Ik persoonlijk houd van stevige muziek. Hardstyle was op een gegeven moment niet hard genoeg meer voor me. Dat zeg ik niet om stoer te doen of om ergens bij te horen, maar het is wel zo.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Fuzzylogic wrote:
Broken Balance wrote:Vergeleken met The Arrival, Hello Peaky!, Viisi (N-Vitral Remix), Smitgotten en Flying Saucer wel Tom :P
Hij zei er niet bij dat ie het vergeleek met hardcore tracks ;)
Maar een track als Stash doet live echt niet veel onder voor een The Arrival hoor, en ja, ik heb ze beide live gehoord, en nee, er is niks mis met mijn gehoor.
Ik geef je op die ook geen ongelijk ;)
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Syztrax wrote:deel dat maar door 10 en dan kom je denk ik wel in de buurt :thumbup:
Ja voor iedereen anders ja. Voor jou speciale prijs €150. Vind je dat te duur kom je maar niet doei.

Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators