Utereg!! Heel benieuwt wat hier uit komen gaat 
De enige die ik ooit eens heb ontmoet is Jor-D zelf dus laat maar komen
De enige die ik ooit eens heb ontmoet is Jor-D zelf dus laat maar komen
Als het Den Bosch is; P79wrote:Den Bosch ook. Ik heb een idee: niet meer komen mekkeren om een bepaalde plaats, maar kom maar gewoon met venues die af te huren zijn
Dat is trouwens serieus een leuk idee. Ik zal binnenkort eens bellen wat dat kostwrote:Als het Den Bosch is; P79wrote:Den Bosch ook. Ik heb een idee: niet meer komen mekkeren om een bepaalde plaats, maar kom maar gewoon met venues die af te huren zijn
Tof! Voor hoeveel man is die locatie dan ongeveer geschikt? Zijn nu 64 man die hebben gestemd dat ze wel interesse hebben, er van uitgaande dat er een boel ook wel iemand of twee personen meenemen van buiten het forum (wegens reizen of omdat ze niemand kennen of whatever) laten we rekening houden met een mannetje of 120?wrote:Dat is trouwens serieus een leuk idee. Ik zal binnenkort eens bellen wat dat kostwrote:Als het Den Bosch is; P79wrote:Den Bosch ook. Ik heb een idee: niet meer komen mekkeren om een bepaalde plaats, maar kom maar gewoon met venues die af te huren zijnAlleen wel iets te groot voor een HT-only-fissa denk ik
Geld ook voor mij, zou dit best voor school kunnen gebruiken (Event Management)wrote:Ik ben er ook wel voor in..
Als er hulp nodig is met organiseren PM me maar
Zou ik geen probleem mee hebbenwrote:We beginnen gewoon een nieuwe organisatie..
Hardtraxx Events
Alleen gratis dj's haha.wrote:Vet! Woon zelf ook in Den Bosch, draai zo mee en dan bij studentenverenigingen feestjes hardstyle.. dus als je nodig hebt dan kom ik natuurlijk ook draaien voor een prikkie
Nazale sluit wel aan bij de DJ booth om kekke deuntjes te laten horen! Ofja, ik bied mezelf aan.wrote:Hardtraxx veteraan Spectre meldt zich bij de DJ booth.
Zolang jij maar niet aan de CDJ's zit, vind ik het prima.wrote:Ik ben wel MC, samen met BMG.
Hahahahahaha MC Kkhondwrote:Ik ben wel MC, samen met BMG.
Voor een prikkie? Volgens mij is het hier niet de bedoeling dat er geld uitgegeven gaat worden aan de dj's...dus als je nodig hebt dan kom ik natuurlijk ook draaien voor een prikkie