Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 18:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Komt hardstylboy eigenlijk nog wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 18:31 
 

Die antwoord kan hij pas volgende maand bevragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft hij al wel genoeg tijd gehad om te kunnen bedenken wat hij graag wil eten.

Ja kom d'r maar in met de rauwkost grappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 18:56 
 
Hardtraxxer

Is er biefstuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag je shirt uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er drugshonden? School begint nog niet dus het kan weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens dit kan niet he in de feesten sectie. Nog een keer en er gaan klappen vallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 23:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jongens dit kan niet he in de feesten sectie. Nog een keer en er gaan klappen vallen

Oh verdomme inderdaad. Wie maakt het anthem denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een bak onzin verwijderd. De volgende krijgt een waarschuwing. Het is nu vier keer in twee dagen gevraagd, meer dan zat geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Weer een bak onzin verwijderd. De volgende krijgt een waarschuwing. Het is nu vier keer in twee dagen gevraagd, meer dan zat geweest.

Eerlijk is eerlijk, ik moest lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 01:23 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Henk-Jan schreef:
Jongens dit kan niet he in de feesten sectie. Nog een keer en er gaan klappen vallen

Oh verdomme inderdaad. Wie maakt het anthem denken jullie?

Deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Weer een bak onzin verwijderd. De volgende krijgt een waarschuwing. Het is nu vier keer in twee dagen gevraagd, meer dan zat geweest.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 01:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
TiMOTHYb schreef:
Henk-Jan schreef:
Jongens dit kan niet he in de feesten sectie. Nog een keer en er gaan klappen vallen

Oh verdomme inderdaad. Wie maakt het anthem denken jullie?

Deetox


Leg uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 01:38 
 
Hardtraxxer

Ze wordt tegenwoordig overal geboekt en gebruikt. Dus waarom hier niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 01:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Ze wordt tegenwoordig overal geboekt en gebruikt. Dus waarom hier niet?


Lekker, 100mg Deetox. Ga je hard van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 01:47 
 
Hardtraxxer

Als je maar lekker gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met 100mg Deetox achter de kiezen lijkt een diner niet echt een succes te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 08:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Roze Deetoxjes van 100. Would hit. Niet meer afbijten ook. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop wel dat er veel theracords artiesten komen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hoop wel dat er veel theracords artiesten komen hoor.


Welke hebben het dan volgens jou verdiend om hier bij te zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox zal hier sowieso wel draaien dan, die wordt echt gepusht door Q/Platinum Agency!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar even serieus: MC Villain...? Zoals Patrick eerder al vroeg: kun je met wat meer details komen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit betrouwbare bron vernomen dat dit evenement plaatsvindt in de scheepsbouwloods. Hopelijk met frituurvergunning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 13:10 
 
Hardtraxxer

En ik heb vernomen dat er alleen maar vrouwelijke dj's staan.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten