Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:22 

provehito schreef:
Deze staat er niet tussen, en ook geen apart topic?

Het "Hardstyle Carnaval" zoals beschreven in dit topic heeft naar mijn mening een primaire betrekking op de pleinfeesten / festivals ten (zuid) oosten van Tilburg, georganiseerd door carnavalsgroepen etc en is hierdoor meer een lokale aangelegenheid. Naar mijn gevoel valt XXlerator daar helemaal buiten, zowel qua opzet als qua ruimtelijke dimensie.

Verder aan de OP om te beslissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:37 

Hardtraxxer

Eens met het bovenstaande, heeft nu al sowieso niet heel veel nut meer. En zou dan beter passen in een apart topic, omdat XXlerator niet de minste is ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 13:10 

Hardtraxx Elite

Wordt weinig outdoor carnaval voor mij met dit weer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 13:10 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 16:43 

Hardtraxxer

Fothermucker schreef:

Weersvoorspellingen worden steeds beter.

Na afgelopen zaterdag X-Qlusive ( :loving: :loving: :loving: ), nu weer erg veel zin in komende dagen!
Aanwezig in Berkel, Haghorst en H'beek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 18:49 

Hardtraxxer

Heuuu Craft taferelen met carnava!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 18:49 

Hardtraxx Veteran

om 19:00 gaan een aantal kaarten voor het Stuiterbal opnieuw in de verkoop, voor de mensen die nog willen gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 00:02 

Hardtraxx Veteran

Een opwarmertje! :D hardstyle/bieronicle-hardstyle-carnaval-2016-t54244.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 15:49 

Hardtraxx Addict

Is er morgen nog iets in Eindhoven? Of iemand tips -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 12:01 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand of mindset overdekt zal zijn of uberhaupt doorgaat ivmet onweer/code geel/hevige windstoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 13:38 

Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
yowan schreef:
Weet iemand of mindset overdekt zal zijn of uberhaupt doorgaat ivmet onweer/code geel/hevige windstoten

Afgelast

Waar heb je dat gevonden dan? Ik kan alleen een bericht over het stuiterbal vinden. En laat ik toevallig nu net een kaartje voor het stuiterbal hebben.... :(

edit: oh, nu wel gevonden. jammer. snap het niet helemaal want bij mindset hebben ze toch helemaal geen tent gezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 14:31 

Hardtraxxer

Naar Intents Carnaval geweest waar de Kloontjes plotseling een feest organiseerde in de Leerfabriek. Gratis entree met oa Adaro, Frequencerz, Digital Punk en Mark With A K. Het was echt gezellig en er werd heerlijk gedraaid.
Vervolgens door naar Mindset Afterparty en daar was het ook knallen geblazen. Vooral Delete pompte zn harde kicks door de zaal en wist letterlijk van geen ophouden. Feest zou 1 uur afgelopen zijn en toen wij gingen (01:15) was ie nog bezig. Kortom: een geweldige dag gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 17:07 

Hardtraxx Addict

Niet binnengelaten bij de leerfabriek ('alleen nog uitloop'). Twee uur gereden voor niets, bedankt kloontjes :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 18:54 

Hardtraxx Veteran

Was echt top deze maandag.

Zou eerst met mijn vriendin naar Mindset gaan. Alles geregeld etc organisatie gaf niet aan dat het afgelast zou worden tot anderhalf uur van te voren. Oke prima balen. Gaan we wel iets anders doen

Vervolgens komen de Kloontjes met een heel mooi feest in de Leerfabriek en lopen er flink reclame voor te maken. Wij helemaal vanuit Breda met de bus en trein naar Oisterwijk afgereisd. Aangekomen om 16:15, vol. Kloontjes hadden ook de flyers al offline gehaald, maar nergens een mededeling oid. Alleen carnavalsverenigingen mochten er nog in. Zie ik nu op foto's dat het fucking rustig was. Bedankt kloontjes voor deze onzin :thumbup:

Vervolgens 's avonds maar naar de Graanbeurs in Breda gegaan waar een (early) hardstyle feestje zou zijn. Nergens stond dat dit niet door zou gaan maar om 11 uur savonds daar aangekomen was hij niet open. Nagevraagd en ze zeiden dat ze vanwege het weer liever niet open wilden. Je hebt een fuking discotheek en je wil niet open vanwege het weer :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 19:09 

Hardtraxx Addict

Zware bullshit inderdaad. Tientallen mensen verlieten de zaal en toch mocht niemand meer naar binnen. Maak dan niet zoveel reclame voor een gratis feest. In een yolobui naar het verre Oisterwijk afgereisd om vervolgens door een agressieve beveiliger te worden geweigerd. Wat een gezelligheid in Brabant zeg, bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 22:28 

Hardtraxxer

Ze hebben duidelijk aangegeven vol=vol. En aangezien alles afgelast is gaan er super veel mensen naar toe. Dus dan loop je inderdaad het risico dat je niet binnenkomt. En als ze nog een hoop mensen meer binnenlaten wordt het weer tering druk en zit iedereen daar weer om te zeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 02:09 

Hardtraxx Veteran

Daar heb ik het toch ook niet over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 19:57 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Mindset was afgelast door de slechte weersvoorspellingen en verplaatst naar deze zaterdag.
Line-up is hetzelfde gebleven, alleen Radical is vervangen door Crypis (Radical zit al in Chili voor zijn wereldtour).
Nog mensen die hierheen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 22:27 

Hardtraxx Elite

Feestdjruthless is wel baas trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 15:28 

Hardtraxx Elite

Gaat er vandaag nog iemand naar Mindset?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 14:20 

Hardtraxxer

Wie was ik nou gisteren tegen gekomen op Mindset? Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 18:28 

Hardtraxx Elite

Casey schreef:
Wie was ik nou gisteren tegen gekomen op Mindset? Haha

Mij :P :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 19:47 

Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
Casey schreef: