Was echt top deze maandag.
Zou eerst met mijn vriendin naar Mindset gaan. Alles geregeld etc organisatie gaf niet aan dat het afgelast zou worden tot anderhalf uur van te voren. Oke prima balen. Gaan we wel iets anders doen
Vervolgens komen de Kloontjes met een heel mooi feest in de Leerfabriek en lopen er flink reclame voor te maken. Wij helemaal vanuit Breda met de bus en trein naar Oisterwijk afgereisd. Aangekomen om 16:15, vol. Kloontjes hadden ook de flyers al offline gehaald, maar nergens een mededeling oid. Alleen carnavalsverenigingen mochten er nog in. Zie ik nu op foto's dat het fucking rustig was. Bedankt kloontjes voor deze onzin
Vervolgens 's avonds maar naar de Graanbeurs in Breda gegaan waar een (early) hardstyle feestje zou zijn. Nergens stond dat dit niet door zou gaan maar om 11 uur savonds daar aangekomen was hij niet open. Nagevraagd en ze zeiden dat ze vanwege het weer liever niet open wilden. Je hebt een fuking discotheek en je wil niet open vanwege het weer

?