Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 jan 2016 18:54 
 
Hardtraxxer

Ik zal vanavond even alles aanpassen
Bericht Geplaatst op 05 jan 2016 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar alleen Mindset overdag geweest, dit jaar Mindset + Mindset afterparty :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 jan 2016 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berkel Beeft line up:
Line up:
Digital Punk presents: Superpunk
DJ Paul Elstak ft MC Ruffian
Bass Modulators
Rave van Fortuin
Steekje Löss

Boombox:
PRDX
Galactic_Music
Authentic
Jay Reeve
Bericht Geplaatst op 06 jan 2016 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al 2 keer mindset geweest, was echt supervet. Dit jaar weer + de after ( met Delete & Radical op de lineup ^^ ) dus wordt weer knallen deze carnaval :D
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 19:01 
 
Hardtraxxer

Alles is weer up-to-date, en we hebben er zin in ^^
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 19:42 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig bij Mindset. ^^
Bericht Geplaatst op 12 jan 2016 16:05 
 
Hardtraxxer

Uiteindelijk zal ik aanwezig zijn op Berkel Beeft, MOCP, Mindset en in Helvoirt op Dinsdag :)
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 04:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand wat de VIP op Mindset inhoud?
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 20:27 
 

Afbeelding

Lekker warmpjes met Stuiterbal.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De raw-tent van Intents 2014/2015 als ik me niet vergis
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 21:43 
 

yowan schreef:
De raw-tent van Intents 2014/2015 als ik me niet vergis


Nee want die had 12 pieken.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of ie nou 8 10 of 12 punten heeft, het is en blijft dezelfde tent
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
yowan schreef:
De raw-tent van Intents 2014/2015 als ik me niet vergis


Nee want die had 12 pieken.


Dit is een foto van de opbouw van Intents 2014, dus ja
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:35 
 

Basshunterzz schreef:
stefaneke schreef:
yowan schreef:
De raw-tent van Intents 2014/2015 als ik me niet vergis


Nee want die had 12 pieken.


Dit is een foto van de opbouw van Intents 2014, dus ja


Ik wist niet dat Intents in 2014 plaatsvond achter de velden van mijn voetbalclub.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Ik wist niet dat Intents in 2014 plaatsvond achter de velden van mijn voetbalclub.


? :/
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:45 
 

Basshunterzz schreef:
stefaneke schreef:

Ik wist niet dat Intents in 2014 plaatsvond achter de velden van mijn voetbalclub.


? :/


Op de bovenstaande foto zijn de bomen naast mijn voetbalclub te zien en is dus niet genomen tijdens de opbouw van Intents 2014.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

neemt niet weg dat het alsnog dezelfde tent is
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:56 
 

yowan schreef:
neemt niet weg dat het alsnog dezelfde tent is
Afbeelding


Zelfde model, ja. Zelfde unit weet ik niet.

Afbeelding

Lijkt me er bizar uitzien zodra die wagens binnen staan!

Die paar huizen op de achtergrond is trouwens het gehele dorp Haghorst.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2016 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Units? Je hebt toch gewoon een basismodel en daar kan je zoveel stukken aan vastmaken toch..
Bericht Geplaatst op 29 jan 2016 00:08 
 

yowan schreef:
Units? Je hebt toch gewoon een basismodel en daar kan je zoveel stukken aan vastmaken toch..


Dat denk ik wel ja.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2016 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Afbeelding

Lekker warmpjes met Stuiterbal.


Sorry ik bedoelde sowieso 2013. Het leek er nogal veel op xd

Maar die tent, staat die er nu al dan?
Bericht Geplaatst op 29 jan 2016 11:45 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
stefaneke schreef:
Afbeelding

Lekker warmpjes met Stuiterbal.


Sorry ik bedoelde sowieso 2013. Het leek er nogal veel op xd

Maar die tent, staat die er nu al dan?


Nee dit is een schets
Bericht Geplaatst op 29 jan 2016 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Casey schreef:
Basshunterzz schreef:
stefaneke schreef:
Afbeelding

Lekker warmpjes met Stuiterbal.


Sorry ik bedoelde sowieso 2013. Het leek er nogal veel op xd

Maar die tent, staat die er nu al dan?


Nee dit is een schets


Oohja tuurlijk
Bericht Geplaatst op 01 feb 2016 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze staat er niet tussen, en ook geen apart topic?

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 01 feb 2016 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Deze staat er niet tussen, en ook geen apart topic?

Afbeelding

Digital Punk presents Super Punk LIVE. Dat moet vreselijk zijn.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten