Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 15:47 
 

Op aanvraag een speciaal topique voor de lokale hossers:

Hardstyle Carnaval 2015

13-02-2015
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Kick Off - Baarschot

line-up:
- Authentic
- Steekje Löss
- Royale & El Pajaro
- Aap uit de mouw
- The Z.
- Fernandez
- Galactic_Music
- Stainless Steel

14-02-2015
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

Berkel Beft - Berkel-Enschot

Line Up:
- The Prophet
- Ruthless
- Davide Sonar
- Orphan
- We Are Next
- The z.
- Authentic
- Tommy Santo
- MC: DL

15-02-2015
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

Mega Outdoor Carnavals Plein (MOCP) - Udenhout
http://www.facebook.com/MegaOutdoorCarnavalsParty
http://www.mocpudenhout.nl/

Line Up:
Staan elk jaar wat artiesten die zonder aankondiging komen draaien, meestal DBSTF. Vorig jaar ook wat van de (ex) Fusion stal vgm.

16-02-2015
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

Het Stuiterbal - Haghorst
https://www.facebook.com/HetStuiterbal
http://www.hetstuiterbal.nl/

Line-up:
- Adaro
- Paul Elstak
- Boaz van de Beatz
- Deepack, Luna & Friends (Distractor & Stereotuners neem ik aan)
- Noisecult
- Puinhoop Kollektiv
- MC Villain
- MC Apster

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

Mindset Outdoor - Moergestel
https://www.facebook.com/MindsetFestival
http://www.mindsetfestival.nl/

Line Up:
- nogniebekend

17-02-2015
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding
Dollen Dinsdag - Hilvarenbeek

Line-up
- PRDX
- E-Force
- Atmozfears
- Mashup Jack
- LNY TNZ
- Kraantje Pappie
- V-Delicious
- Bass Modulators

Afbeelding

FreakyTuesday - Helvoirt

Line Up:
- Paul Elstak & MC Ruffian
- Noisecult
- DJ Stan Verhoeven
- DJ Prince Pierre
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 17:35 
 

Word dit nu niet een grote bende waar iedereen door elkaar heen reageert op een ander feest... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Word dit nu niet een grote bende waar iedereen door elkaar heen reageert op een ander feest... :/


zo werkt carnaval toch ook?
1 grote bende alles door elkaar xd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:34 
 

AniThing schreef:
sandervanbruggen schreef:
Word dit nu niet een grote bende waar iedereen door elkaar heen reageert op een ander feest... :/


zo werkt carnaval toch ook?
1 grote bende alles door elkaar xd :D

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 19:04 
 
Hardtraxx Elite

Sowieso weer naar Mindset, was dit jaar heel gezellig! Misschien ook naar MOCP, als er hier in het dorp niks leukers te doen is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beers pleinfeest gaat niet meer door.

Line-up Dollen dinsdag t/m nu:

- Atmozfears
- PRDX
- LNY TNX
- Kraantje Pappie
- V-Delicious
- Dj contest winnaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 21:15 
 
Hardtraxx Newbie

Berkel Beeft 2015 is op zaterdag 14 februari, line up is ook bekend:

Afbeelding

Berkel Beeft 2015
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 21:53 
 

Aangepast

Davide Sonar op Berkel Beft is natuurlijk héél erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 00:32 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is best netjes inderdaad.

Dit jaar ga ik voor het Stuiterbal. Ervaringen van de mensen die vorig jaar zijn geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 00:42 
 

Basshunterzz schreef:
Dat is best netjes inderdaad.

Dit jaar ga ik voor het Stuiterbal. Ervaringen van de mensen die vorig jaar zijn geweest?


Voorgaande jaren wat kleinschaliger door de beperkte ruimte in de dorpskern in Haghorst. Dit jaar op een nieuwe locatie net buiten het dorp met veel meer ruimte. Organisatie pakt ook heel hard uit omdat het (al weer) de 5e editie is.

Verder is het elk jaar een groot gekkenhuis natuurlijk. Eckte rawstylerz en hardcore-ers zullen meer hun ei vinden op Mindset Outdoor omdat de line-up daar (traditiegetrouw) harder/rawer is, al valt het dit jaar eigenlijk wel mee. Haghorst gaat naar mijn gevoel (mede door die NL-talig) tent meer voor een breder publiek. Je zult op beide evenementen ook een ander slag volk treffen verwacht ik, al nivelleert dat afgelopen jaren wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 00:46 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Basshunterzz schreef:
Dat is best netjes inderdaad.

Dit jaar ga ik voor het Stuiterbal. Ervaringen van de mensen die vorig jaar zijn geweest?


Voorgaande jaren wat kleinschaliger door de beperkte ruimte in de dorpskern in Haghorst. Dit jaar op een nieuwe locatie net buiten het dorp met veel meer ruimte. Organisatie pakt ook heel hard uit omdat het (al weer) de 5e editie is.

Verder is het elk jaar een groot gekkenhuis natuurlijk. Eckte rawstylerz en hardcore-ers zullen meer hun ei vinden op Mindset Outdoor omdat de line-up daar (traditiegetrouw) harder/rawer is. Haghorst gaat naar mijn gevoel (mede door die NL-talig) tent meer voor een breder publiek. Je zult op beide evenementen ook een ander slag volk treffen verwacht ik, al nivelleert dat afgelopen jaren wel wat.


Nou met Deepack, Adaro en Luna & Friends ben je als liefhebber van het hardere ook wel tevreden denk ik. Perfecte line-up voor een carnavals hardstyle feest trouwens. Ben benieuwd. Vriend van mij zei dat hij vorig jaar het geluid niet best vond, dus dan hoop ik dat dat dit jaar opgelost is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 01:00 
 

Basshunterzz schreef:
Nou met Deepack, Adaro en Luna & Friends ben je als liefhebber van het hardere ook wel tevreden denk ik. Perfecte line-up voor een carnavals hardstyle feest trouwens. Ben benieuwd. Vriend van mij zei dat hij vorig jaar het geluid niet best vond, dus dan hoop ik dat dat dit jaar opgelost is.


Is toch net weer anders dan een Radical ofzo op Mindset vorig jaar.

Persoonlijk een groot fan de line-up van Berkel Beeft. Naar mijn mening hadden ze op het Stuiterbal ook een area met "classic" hardstyle mogen maken en een Freestyle artiest op de main. Maar ach, maken we op de wagen zelf wel goed :cool:

Geluid hangt overigens erg af van waar je staat. De wagens zorgen zelf voor het geluid dus het is natuurlijk niet perfect op elkaar afgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 01:03 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Basshunterzz schreef:
Nou met Deepack, Adaro en Luna & Friends ben je als liefhebber van het hardere ook wel tevreden denk ik. Perfecte line-up voor een carnavals hardstyle feest trouwens. Ben benieuwd. Vriend van mij zei dat hij vorig jaar het geluid niet best vond, dus dan hoop ik dat dat dit jaar opgelost is.


Is toch net weer anders dan een Radical ofzo op Mindset vorig jaar.

Persoonlijk een groot fan de line-up van Berkel Beeft. Naar mijn mening hadden ze op het Stuiterbal ook een area met "classic" hardstyle mogen maken en een Freestyle artiest op de main. Maar ach, maken we op de wagen zelf wel goed :cool:

Geluid hangt overigens erg af van waar je staat. De wagens zorgen zelf voor het geluid dus het is natuurlijk niet perfect op elkaar afgesteld.


Dus het geluid komt van al die wagens af? Je kunt er dan toch wel voor zorgen dat je dat gewoon goed op elkaar afstelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 01:26 
 

Basshunterzz schreef:
Dus het geluid komt van al die wagens af? Je kunt er dan toch wel voor zorgen dat je dat gewoon goed op elkaar afstelt.


Van origine wel ja, tegenwoordig staat er eigenlijk gewoon geluid op het evenement zelf en wordt het geluid van de wagens als extra gebruikt. Ik meen overigens iets te herinneren van een lastige gemeente vorig jaar mbt het geluid, maar herinneringen rond de carnavalsperiode worden helaas niet echt goed opgeslagen.

Oorspronkelijk werd het geluid van de wagens zelf gebruikt, dit komt omdat de wagens vroeger gewoon rond reden en andere dorpen lastig vielen met het harde geluid om te pronken. Vervolgens kwam er de fase waarbij wagens op bepaalde plekken bij elkaar kwamen, hun geluid doorkoppelde om daarna in het midden wat pilsjes te consumeren en te jumpen op die hits. Fase die ik zelf nog net heb mee kunnen pakken.

Dit is nu ongeveer verleden tijd, mede vanwege populariteit en druk van de lokale overheden (horeca vond het ook niet zo leuk). De feesten zijn nu veel meer echt georganiseerde evenementen met stages en geluid bij aankomst. De wagen lijken er tegenwoordig meer voor de sier te staan (en om bier neer te zetten natuurlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 14:16 
 
Hardtraxx Newbie

@Basshunterzz

Het kan kloppen dat je vriend vorig jaar het geluid niet op iedere plek best vond. Dit kwam vanwege het geluidslimiet wat vanuit de gemeente wordt opgelegd, daardoor was het geluid centraal voor het podium goed en zwakte daarbuiten wat af.

De oorzaak van dit probleem zat hem in het feit dat het feest in de dorpskern plaats vond en er veel gevels rondom dit terrein staan. Vanwege de strengere restricties was het een uitdaging om het geluid wat vanuit verschillende bronnen (de wagens) komt op volume te krijgen én om binnen het geluidslimiet te blijven. (uiteindelijk is het volumeniveau goed gekomen en dat zal je vriend wel kunnen be amen)

Omdat het geluid op niveau krijgen bijna niet te doen is wanneer we ons aan de regels houden in het centrum hebben we besloten om het 5-jarig jubileum op een locatie te houden (250 meter verderop) waar we het geluid wel op niveau kunnen krijgen binnen de opgelegde regels. Het geluidsniveau zal dus sterk worden verbeterd komend jaar. De wagens staan er op Het Stuiterbal niet alleen voor de sier en we proberen het geluid op deze wagens (wat bij iedere wagen in de kring van a-klasse is) optimaal te benutten.

Hopelijk is je vraag beantwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Naar mijn mening hadden ze op het Stuiterbal ook een area met "classic" hardstyle mogen maken en een Freestyle artiest op de main



Dit is natuurlijk makkelijk buurten stefan... Heb je enig idee hoeveel werk en financiële middelen er nodig zijn voor een extra area? Overigens denk ik dat het feest opdelen in hokjes geen bijdrage is voor de sfeer op het evenement en dat is juist het punt waar de organisatie naar streeft.

En ik denk dat jij nog niet weet hoe een setje van Boaz v/d Beats is, maar dat mag best gerekend worden tot freestyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 15:29 
 

Timmer schreef:
Dit is natuurlijk makkelijk buurten stefan... Heb je enig idee hoeveel werk en financiële middelen er nodig zijn voor een extra area?


Ik roep maar wat, kan me voorstellen dat het heel wat is tegenwoordig nu het allemaal zo groot geworden is.

Timmer schreef:
Overigens denk ik dat het feest opdelen in hokjes geen bijdrage is voor de sfeer op het evenement en dat is juist het punt waar de organisatie naar streeft.


Over hokjes ga ik niet op in, nutteloze discussie. Sfeer zal er wel zijn. Ik ga me er niet druk over maken, ik vind het verder wel prima zo. Ik heb er vertrouwen in dat er juiste afwegingen zijn gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke aan de feesten is denk ik juist dat het voor een breed publiek is.

update dollen dinsdag: Mashup Jack, E-Force, Mental Theo :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 19:25 
 
Hardtraxxer

Berkel Beeft, MOCP, Mindset of Stuiterbal en waarschijnlijk Helvoirt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 19:53 
 
Hardtraxxer

Aanwezig op Mindset en Dollen Dinsdag, de rest zie ik nog wel.
Dollen dinsdag is het dichtste bij en er zijn veel bekenden voor mij, sfeer is bagger helaas
Mindset is echt geniaal qua sfeer daar in tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Aanwezig op Mindset en Dollen Dinsdag, de rest zie ik nog wel.
Dollen dinsdag is het dichtste bij en er zijn veel bekenden voor mij, sfeer is bagger helaas
Mindset is echt geniaal qua sfeer daar in tegen.


Sfeer op Dollen Dinsdag hangt er maar net vanaf waar je ergens gaat staan. Als je een beetje vlakbij 1 van de 2 wagens gaat staan is het sowieso een gezellige bedoeling waar het over het algemeen vrij goed los gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 21:30 
 
Hardtraxxer

ja oke dat zal inderdaad wel schelen. Ik sta altijd midden in het publiek dus vandaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Stuiteraar schreef:
@Basshunterzz

Het kan kloppen dat je vriend vorig jaar het geluid niet op iedere plek best vond. Dit kwam vanwege het geluidslimiet wat vanuit de gemeente wordt opgelegd, daardoor was het geluid centraal voor het podium goed en zwakte daarbuiten wat af.

De oorzaak van dit probleem zat hem in het feit dat het feest in de dorpskern plaats vond en er veel gevels rondom dit terrein staan. Vanwege de strengere restricties was het een uitdaging om het geluid wat vanuit verschillende bronnen (de wagens) komt op volume te krijgen én om binnen het geluidslimiet te blijven. (uiteindelijk is het volumeniveau goed gekomen en dat zal je vriend wel kunnen be amen)

Omdat het geluid op niveau krijgen bijna niet te doen is wanneer we ons aan de regels houden in het centrum hebben we besloten om het 5-jarig jubileum op een locatie te houden (250 meter verderop) waar we het geluid wel op niveau kunnen krijgen binnen de opgelegde regels. Het geluidsniveau zal dus sterk worden verbeterd komend jaar. De wagens staan er op Het Stuiterbal niet alleen voor de sier en we proberen het geluid op deze wagens (wat bij iedere wagen in de kring van a-klasse is) optimaal te benutten.

Hopelijk is je vraag beantwoord.


Thanks voor de reactie :) Goed om te horen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line-up Dollen Dinsdag Compleet

- E-Force
- Bassmodulators
- Atmozfears
- Mashup Jack
- Mental Theo
- LNY TNZ
- Kraantje Pappie
- PRDX
- V-Delicious
- Steekje Loss

Mc's: Apster, Tha Watcher, Rems & RG
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

[youtube]http://youtu.be/CNk3WRYmETU[/youtube]
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten