Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:54 
 

Timmer schreef:


;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 19:40 
 

Kick Off gooit ook haar line-up naar buiten

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:29 
 
Hardtraxxer

Krijg hier steeds meer zin in !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:45 
 
Hardtraxxer

Ik ook :)
Uiteindelijk ga ik naar Berkel Beeft, MOCP, Stuiterbal en Freaky Tuesday :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:15 
 

Vrijdags op Kick Off, en daarna 3 dagen draaien op de wagen van Dreamland (J-Town) met andere kornuiten, alleen op maandag nemen Deepack, Distractor & Stereotuners het over. Berkel Beft, MOCP, Stuiterbal en Dollen Dinsdag it is, zin aan!

Eerst nog even 6 tentamens knallen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Aanwezig op Mindset en Dollen Dinsdag, de rest zie ik nog wel.
Dollen dinsdag is het dichtste bij en er zijn veel bekenden voor mij, sfeer is bagger helaas
Mindset is echt geniaal qua sfeer daar in tegen.

Denk dat dat dit jaar ook wel beter gaat zijn met die minimumleeftijd van 16. Ik ga iig ff een kijkje nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:09 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Heeft iemand nog leuke hardstyle carnaval mixjens?

Ik ga er nog wel een in elkaar knutselen denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 21:40 
 

Cruelty schreef:
Heeft iemand nog leuke hardstyle carnaval mixjens?


Deze al wel voorbij zien komen neem ik aan?

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 10:31 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Mainstage
15:00 - 15:30 Steekje Löss (Reactiv ft. Vandall)
15:30 - 16:30 Puinhoop Kollektiv
16:30 - 17:30 Boaz van de Beatz
17:30 - 18:30 Noisecult
18:30 - 19:30 Deepack, Luna & friends
19:30 - 20:30 Adaro
20:30 - 21:30 Paul Elstak
Mc Villain & Mc Apster

Feesttent ‘De Residentie’
15:00 - 18:00 Tommy Santo
18:00 - 18:30 Eddy Walsh live
18:30 - 19:00 Tommy Santo
19:00 - 19:30 Peter Loree live
19:30 - 20:00 Tommy Santo
20:00 - 20:30 Ferry de Lits live
20:30 - 21:30 Tommy Santo

Kluisjes
Er zijn dit jaar kluisjes aanwezig.

Parkeren
Wanneer je Haghorst binnenkomt word je richting st. Josephstraat 2 geleid vanwaar je door kunt richting de gratis parkeerplekken bij Wilhelminadijk 5.

Food
Uitgebreid aanbod met o.a. A3 Hamburger, Tosti, Kipsaté en Loempia.

Uitverkocht
We zijn uitverkocht. Er zijn geen kaarten beschikbaar aan de deur.

GÉÉN sigaretten
Helaas verkopen we dit jaar geen sigaretten op het terrein.

Weer
Omroep Brabant: "Hoge temperaturen en nagenoeg droog"

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 11:49 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig bij Stuiterbal & benieuwd naar de nieuwe locatie. Daar midden in het dorp was toch niet echt ideaal. Als je daar op een normale dag langs komt vraag je je toch af hoe er zoveel mensen op dat kleine pleintje passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Heeft iemand nog leuke hardstyle carnaval mixjens?

hardstyle/bionicle-hardstyle-carnaval-2015-t48541.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 22:17 
 
Hardtraxxer

Was mooi met VGJOT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 14:25 
 
Hardtraxx Veteran



^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 08:26 
 
Hardtraxx Newbie

Download en beluister livesets van Het Stuiterbal 2015.

Paul Elstak ft. MC Ruffian


Deepack, DJ Luna & Friends ft. Mc Villain & Mc Apster


Noisecult ft. Mc Villain & Mc Apster
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten