Vrijdags op Kick Off, en daarna 3 dagen draaien op de wagen van Dreamland (J-Town) met andere kornuiten, alleen op maandag nemen Deepack, Distractor & Stereotuners het over. Berkel Beft, MOCP, Stuiterbal en Dollen Dinsdag it is, zin aan!
Aanwezig op Mindset en Dollen Dinsdag, de rest zie ik nog wel. Dollen dinsdag is het dichtste bij en er zijn veel bekenden voor mij, sfeer is bagger helaas Mindset is echt geniaal qua sfeer daar in tegen.
Denk dat dat dit jaar ook wel beter gaat zijn met die minimumleeftijd van 16. Ik ga iig ff een kijkje nemen.
Mainstage 15:00 - 15:30 Steekje Löss (Reactiv ft. Vandall) 15:30 - 16:30 Puinhoop Kollektiv 16:30 - 17:30 Boaz van de Beatz 17:30 - 18:30 Noisecult 18:30 - 19:30 Deepack, Luna & friends 19:30 - 20:30 Adaro 20:30 - 21:30 Paul Elstak Mc Villain & Mc Apster
Feesttent ‘De Residentie’ 15:00 - 18:00 Tommy Santo 18:00 - 18:30 Eddy Walsh live 18:30 - 19:00 Tommy Santo 19:00 - 19:30 Peter Loree live 19:30 - 20:00 Tommy Santo 20:00 - 20:30 Ferry de Lits live 20:30 - 21:30 Tommy Santo
Kluisjes Er zijn dit jaar kluisjes aanwezig.
Parkeren Wanneer je Haghorst binnenkomt word je richting st. Josephstraat 2 geleid vanwaar je door kunt richting de gratis parkeerplekken bij Wilhelminadijk 5.
Food Uitgebreid aanbod met o.a. A3 Hamburger, Tosti, Kipsaté en Loempia.
Uitverkocht We zijn uitverkocht. Er zijn geen kaarten beschikbaar aan de deur.
GÉÉN sigaretten Helaas verkopen we dit jaar geen sigaretten op het terrein.
Weer Omroep Brabant: "Hoge temperaturen en nagenoeg droog"
Aanwezig bij Stuiterbal & benieuwd naar de nieuwe locatie. Daar midden in het dorp was toch niet echt ideaal. Als je daar op een normale dag langs komt vraag je je toch af hoe er zoveel mensen op dat kleine pleintje passen.