Vette tent maar stel het zou 25 graden worden met de hele dag zon dan wil je daar niet staan lijkt me

Kiek, biertje doen dus zaterdagwrote:Aanwezig! Gvd veel zin in! Vooral een beetje naar de mainstage en de Superbash, misschien nog naar Sefa en Nosferatu afhankelijk van het weer
Zekerwrote:Kiek, biertje doen dus zaterdag![]()
Dit is de hardcore volgens mijwrote:Ga toch wel sterk twijfelen door het weer. Vernam dat dit jaar alles overdekt is, en kou kun je je wel op kleden natuurlijk. Gaat last minute call worden of ik er zin in heb.

wrote:maar kan er geen nieuwsbericht over terugvinden. Wellicht inside info? Maar lijkt me niet zo handig om dat te delen S/O RTM93 never forget.
Ruggengraat verloren, aanwezig dus.wrote:Gaat last minute call worden of ik er zin in heb.
Let op: geen sigaretten verkrijgbaar – verboden te roken in de tenten!
Er zijn ook dit jaar geen sigaretten verkrijgbaar op het festivalterrein! Tevens is het verboden om te roken in de tenten. Hier zal streng op worden gecontroleerd – bij een overtreding zijn wij genoodzaakt je van het terrein te verwijderen.
WEERSVOORSPELLING
Zoals jullie inmiddels allemaal hebben gezien, zijn de weersverwachtingen minder dan gehoopt. Hoeveel zonnetjes we ook hebben besteld… En daar balen we natuurlijk hard van. Gelukkig weten we ook dat we te maken hebben met fantastische fans. Diehards die zich niet zomaar uit het veld laten slaan door wat minder weer.➜ Maatregelen weersvoorspelling
Omdat we kans hebben op regen, hebben we een aantal maatregelen getroffen om toch nog met z’n allen snoeihard en droog te kunnen stampen:
- We hebben twee grote overdekte area’s, waarvan we de zijkanten zover mogelijk dichtmaken. Zo hoeft niemand nat of koud te worden, maar krijgen we ook gruwelijke locaties. Want vanaf het moment dat je hier binnenstapt, sta je in een donker beukwalhalla waar harde kicks en lasers de nacht doorboren.
- We delen gratis poncho’s uit, mocht het hard beginnen te regenen.
- Met uitzondering zijn kleine inklapbare paraplu’s toegestaan om mee te nemen. Grote paraplu’s of met punt zijn niet toegestaan.
- Op de plek van de hardcore area mag helaas geen tent geplaatst worden. Wél is de grond hier gedraineerd en ligt er een houten vloer, zodat je je stampers niet direct aan gort stampt.
- Het terrein bevat genoeg verharde ondergrond.
- Alle tenten zijn voorzien van een houten vloer.
- Er zijn voldoende kluisjes beschikbaar.
Top! Tot daarwrote:Ruggengraat verloren, aanwezig dus.wrote:Gaat last minute call worden of ik er zin in heb.
wrote:Eerste indruk, gehalte duitsers erg hoog.
Stel dat Defqon alleen maar schlagermuziek programmeert is het vandaag nog steeds zondag.wrote:
Vette tent maar stel het zou 25 graden worden met de hele dag zon dan wil je daar niet staan lijkt meMaar goed het wordt kutweer dus daar komen ze goed mee weg
HAHAHhahaHAHAhAH!!11!ELFwrote:Stel dat Defqon alleen maar schlagermuziek programmeert is het vandaag nog steeds zondag.