Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Vette tent maar stel het zou 25 graden worden met de hele dag zon dan wil je daar niet staan lijkt me :huh: Maar goed het wordt kutweer dus daar komen ze goed mee weg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 14:51 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! Gvd veel zin in! Vooral een beetje naar de mainstage en de Superbash, misschien nog naar Sefa en Nosferatu afhankelijk van het weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Aanwezig! Gvd veel zin in! Vooral een beetje naar de mainstage en de Superbash, misschien nog naar Sefa en Nosferatu afhankelijk van het weer :thumbsup:


Kiek, biertje doen dus zaterdag :thumbsup:

Denk dat we een vergelijkbare dag gaan hebben idd, Nosferatu wil ik niet missen, en m'n vrienden zijn nog wel van een beetje frenchcore. Ik denk dat ik me overal wel zou vermaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Perfecte timetable voor mij :drool: Ochtendje even werken en dan snel hierheen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga toch wel sterk twijfelen door het weer. Vernam dat dit jaar alles overdekt is, en kou kun je je wel op kleden natuurlijk. Gaat last minute call worden of ik er zin in heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 19:52 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Kiek, biertje doen dus zaterdag :thumbsup:


Zeker :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 08:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi een dagje op de Superbash stage staan :D
Ben wel blij met de wissel die ze gedaan hebben met de stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 08:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ga toch wel sterk twijfelen door het weer. Vernam dat dit jaar alles overdekt is, en kou kun je je wel op kleden natuurlijk. Gaat last minute call worden of ik er zin in heb.


Dit is de hardcore volgens mij ;) Zo te zien is die stage buiten of ze moeten dat last minute veranderd hebben..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klopt, zie het ook. Vriend van me zei dat i.v.m. het weer alles overdekt zou worden (hardcore dan misschien met zo'n grote 'parachute' o.i.d.?) maar kan er geen nieuwsbericht over terugvinden. Wellicht inside info? Maar lijkt me niet zo handig om dat te delen S/O RTM93 never forget.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 08:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
maar kan er geen nieuwsbericht over terugvinden. Wellicht inside info? Maar lijkt me niet zo handig om dat te delen S/O RTM93 never forget.


:lol: :lol: Maar idd ik zou het geen gekke aanpassing vinden gezien de weersvoorspellingen.. Maar ik heb Hardfest nog nooit zoveel reclame zien maken dus ik verwacht dat het qua drukte wel mee zal vallen, dus mocht de hardcore niet overdekt zijn en mensen gaan schuilen in de tenten dan verwacht ik geen problemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Gaat last minute call worden of ik er zin in heb.

Ruggengraat verloren, aanwezig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AYNTK:

https://www.hardfest.nl/laatste-informatie-maatregelen-weersvoorspelling/

Citaat:
Let op: geen sigaretten verkrijgbaar – verboden te roken in de tenten!
Er zijn ook dit jaar geen sigaretten verkrijgbaar op het festivalterrein! Tevens is het verboden om te roken in de tenten. Hier zal streng op worden gecontroleerd – bij een overtreding zijn wij genoodzaakt je van het terrein te verwijderen.

WEERSVOORSPELLING
Zoals jullie inmiddels allemaal hebben gezien, zijn de weersverwachtingen minder dan gehoopt. Hoeveel zonnetjes we ook hebben besteld… En daar balen we natuurlijk hard van. Gelukkig weten we ook dat we te maken hebben met fantastische fans. Diehards die zich niet zomaar uit het veld laten slaan door wat minder weer.➜ Maatregelen weersvoorspelling

Omdat we kans hebben op regen, hebben we een aantal maatregelen getroffen om toch nog met z’n allen snoeihard en droog te kunnen stampen:

- We hebben twee grote overdekte area’s, waarvan we de zijkanten zover mogelijk dichtmaken. Zo hoeft niemand nat of koud te worden, maar krijgen we ook gruwelijke locaties. Want vanaf het moment dat je hier binnenstapt, sta je in een donker beukwalhalla waar harde kicks en lasers de nacht doorboren.
- We delen gratis poncho’s uit, mocht het hard beginnen te regenen.
- Met uitzondering zijn kleine inklapbare paraplu’s toegestaan om mee te nemen. Grote paraplu’s of met punt zijn niet toegestaan.
- Op de plek van de hardcore area mag helaas geen tent geplaatst worden. Wél is de grond hier gedraineerd en ligt er een houten vloer, zodat je je stampers niet direct aan gort stampt.
- Het terrein bevat genoeg verharde ondergrond.
- Alle tenten zijn voorzien van een houten vloer.
- Er zijn voldoende kluisjes beschikbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
THArdstyler schreef:
Gaat last minute call worden of ik er zin in heb.

Ruggengraat verloren, aanwezig dus.


Top! Tot daar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2019 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste indruk, gehalte duitsers erg hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2019 13:55 
 
Hardtraxxer

STBM schreef:
Eerste indruk, gehalte duitsers erg hoog.


:lol:

Bij de main gaat het al lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Schade
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feest, beetje koud, binnengekomen bij D&R live, was een prima set om de dag mee te beginnen :), daarna SZP, op de een of andere manier echt heel erg van die set genoten, paar onverwachte trackjes, de album platen deden het super goed. Dikke prima! Heb nog niet vaak een tegenvallende set van die gasten gehoord..Had erg veel zin in Delete vs E-Force (wtf hij draaide nog een hele zieke plaat die me deed denken aan Virtue?) maar werd zo fucking druk in die tent dat we hebben afgesloten in de Superbash tent bij Cryppie en Alpha2. Vooral Crypsis classics was erg vet, Alpha2 ook echt een leuk setje maar niet echt een afsluitset, Angel of the Sun voor het eerst live gehoord was wel leuk momentje! :D En hadden de hele dag al herrie gehoord dus dikke prima!

Inderdaad super veel Duitsers, maar eigenlijk alleen maar aardige gezellige mensen gezien. Prima dagje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad, af en toe wat te druk in de main tent helaas. Weer viel gelukkig mee, wel 1 keer in de hagel gestaan (??), maar het heeft me niet per se gestoord. Leukste setjes waren voor mij Adaro die een super afwisselende set draaide, Wildstylez en Delete vs E-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 17:08 
 
Hardtraxx Elite

DonnyD schreef:
Afbeelding

Vette tent maar stel het zou 25 graden worden met de hele dag zon dan wil je daar niet staan lijkt me :huh: Maar goed het wordt kutweer dus daar komen ze goed mee weg :D

Stel dat Defqon alleen maar schlagermuziek programmeert is het vandaag nog steeds zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 20:28 
 
Hardtraxxer

Was echt geweldig! Eigenlijk op een klein stukje van Josh & Wesz en de set van KELTEK na de hele dag in de main gestaan. Hele goeie sets werden er gedraaid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super leuke gezellige dag gehad! Weer was prima te doen als we langs die ene bui heen kijken. Alleen maar goede sets gehoord al vond ik het aantal hitjes bij szp wel hoog. En jammer van de stresstest edit bij eforce.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrij last minute nog besloten om te gaan en weer een prima dagje gehad!

Begonnen met een klein stukje van KELTEK en Frequencerz om vervolgens bij de main te blijven hangen voor Hard Driver en D-Sturb vs Act of Rage. Vooral laatstgenoemde was een fijn setje, stijlen passen erg goed bij elkaar!

Daarna bij The Pitcher presents Smack geweest, blijft een vet album! :thumbsup:

Adaro begon echt heel fijn met The Nasty Boyz - Angel en draaide daarna nog een aantal leuke platen. De laatste uurtjes vervolgens weer naar de Superbash tent gegaan en daar de vetste setjes aangehoord.
Alpha Twins en vooral Crypsis (met weer heldig mixwerk) waren echt heerlijk!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 22:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Het moment dat de MC bij de hardcore stage "koningin" zei en Sefa hem keihard uitlachte was geniaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 08:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Stel dat Defqon alleen maar schlagermuziek programmeert is het vandaag nog steeds zondag.


HAHAHhahaHAHAhAH!!11!ELF

Je merkte dat wanneer het zonnetje er ff doorkwam het binnen 10 minuten al bijna niet meer te doen was in die tent..

Leuk feest gehad :thumbup: KELTEK met de set van de dag, wat een fijne tracks maakt die man toch! Aankleding weer erg karig maar dat is de laatste jaren altijd zo bij AF feesten :/ Geluid in de Superbash schommelde enorm op het begin van de dag, er liep ook steeds een mannetje rond om te luisteren en weer af te stellen.. Geluid op de juiste plek op de main was wel oké en hardcore in het zonnetje was ook ff leuk :)

++ KELTEK, aanbod van eten
+ SZP, Villain classics, Adaro
+- E-Force vs. Delete (heb niks met Delete en ik vind die stijlen ook echt niet bij elkaar passen)
- Aankleding
-- Muntprijs (21 voor 60 euro dus ook bijna 3 euro per munt) >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 08:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mazza schreef:
Het moment dat de MC bij de hardcore stage "koningin" zei en Sefa hem keihard uitlachte was geniaal :thumbsup:


Haha ja ik zag het ook, wat een pannenkoek :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten