Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor al dit geouwehoer een zekerheid, nu zeker niet.
Bij iedereen uit mijn omgeving was het voorheen óf Kingsland Twente óf Hardfest, nu rent de concurrentie weg en denkt Absolutely fresh dat het verstandig is om het op 18-04 te houden i.p.v. Koningsdag. Snap er geen hol van.
Line-up had me nog over kunnen halen (vrienden sws niet meer) maar dit is denk ik met afstand de slechtste line-up tot nu toe. Ik ga deze voor het eerst sinds 2013 missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up valt bij mij juist wel in de smaak, maar zou voor Koningsdag wel veel te duur zijn geweest ivm alle concurrentie. @RTM als het op koningsdag gehouden wordt MOETEN ze wel onverwachte namen kiezen omdat iedere grote naam z'n agenda al vol heeft staan en de hoofdprijs vraagt natuurlijk :P

Blijf het enorm jammer vinden dat ze het op een andere dag hebben, en denk dat ze hierdoor zichzelf echt zwaar in de voet geschoten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Over Tartaros gesproken, wat is daar eigenlijk mee gebeurd?


die is gespot op de canarische eilanden met een coctailtje plus parapluutje te genieten van alle royalties ontvangen van elke keer dat Frequencerz Wolfpack draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 17:57 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Line-up valt bij mij juist wel in de smaak, maar zou voor Koningsdag wel veel te duur zijn geweest ivm alle concurrentie. @RTM als het op koningsdag gehouden wordt MOETEN ze wel onverwachte namen kiezen omdat iedere grote naam z'n agenda al vol heeft staan en de hoofdprijs vraagt natuurlijk :P

Blijf het enorm jammer vinden dat ze het op een andere dag hebben, en denk dat ze hierdoor zichzelf echt zwaar in de voet geschoten hebben.

Snap ook niet waarom ze ineens van dag zouden switchen. Kingsland is weg dit jaar, Beat the Bridge/XXlerator Kingsdag wordt ook niet meer georganiseerd, je zou zeggen dat ze de complete markt in oost-Nederland voor zichzelf hebben.

Enige wat ik me kan bedenken is dat ze iets anders gaan organiseren op Koningsdag op hetzelfde terrein, aangezien Koningsnacht en Bevrijdingsdag op hetzelfde terrein altijd al een aardig succes zijn geweest. Op deze manier kunnen ze er een vierde dag aan feest op organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 19:14 
 
Hardtraxxer

Svennn schreef:
Enige wat ik me kan bedenken is dat ze iets anders gaan organiseren op Koningsdag op hetzelfde terrein, aangezien Koningsnacht en Bevrijdingsdag op hetzelfde terrein altijd al een aardig succes zijn geweest.


Waarschijnlijk dit en ze richten zich op de Duitsers in de omgeving. Die zijn met koningsdag natuurlijk niet vrij en het was vorig jaar (zaterdag) ook stukken drukker met Duitsers dan eerdere jaren.

Voor mij altijd een zekerheidje. Eerste festival van het jaar en een kwartiertje fietsen. Kan me ook op deze line-up prima vermaken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 09:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Over Tartaros gesproken, wat is daar eigenlijk mee gebeurd?


Die is geëmigreerd naar Curaçao samen met z'n vriendin volgens mij :D En qua muziek doet hij niks meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
MelvinFR schreef:
Over Tartaros gesproken, wat is daar eigenlijk mee gebeurd?


Die is geëmigreerd naar Curaçao samen met z'n vriendin volgens mij :D En qua muziek doet hij niks meer!


Met dank aan de Wolfpack, zoals Jordi zei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al een paar jaar niet meer op hardfest geweest. Spijtige line-up, interesseert me verder ook niet echt meer helaasch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar geskipt, dit jaar ook weer ivm line-up en datum. Hardfest pakt me helaas niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

O.a. Hardfest ''volledig roovrij'' vanaf dit jaar.

https://indebuurt.nl/enschede/nieuws/ut ... riwoc3PL90
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Beter, altijd al een hekel gehad aan roo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben zelf geen roker, maar vind dit echt belachelijk zeg.
Laat mensen in de buitenlucht toch gewoon roken als ze dat willen, desnoods op een bepaald stukje van het terrein.

Maargoed, de organisatie heeft hier niets over te vertellen dus die kunnen er vrij weinig aan doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Ben zelf geen roker meer, maar vind dit echt belachelijk zeg.
Laat mensen in de buitenlucht toch gewoon roken als ze dat willen, desnoods op een bepaald stukje van het terrein.

Maargoed, de organisatie heeft hier niets over te vertellen dus die kunnen er vrij weinig aan doen...

Helemaal mee eens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 16:43 
 
Hardtraxxer

Heeft vooral met de boetes te maken. Er mag niet meer in tenten gerookt worden maar nog wel op het terrein aangezien dat gewoon buiten is. Maar als er toch iemand binnen rookt kan er zeer hoge boetes worden uitgedeeld. Van wat ik weet heeft freshtival en de zwarte cross al meerdere keren duizenden euro's aan boetes gekregen omdat mensen toch in de tenten aan het roken waren. Lijkt me nu logisch om alles maar tegen de houden.
Ben zelf een niet roker maar vind dat met dit soort feesten het wel zou mogen. Of ze het gaan handhaven is ten 2e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jackSparrow schreef:
Heeft vooral met de boetes te maken. Er mag niet meer in tenten gerookt worden maar nog wel op het terrein aangezien dat gewoon buiten is. Maar als er toch iemand binnen rookt kan er zeer hoge boetes worden uitgedeeld. Van wat ik weet heeft freshtival en de zwarte cross al meerdere keren duizenden euro's aan boetes gekregen omdat mensen toch in de tenten aan het roken waren. Lijkt me nu logisch om alles maar tegen de houden.
Ben zelf een niet roker maar vind dat met dit soort feesten het wel zou mogen. Of ze het gaan handhaven is ten 2e.


Ben benieuwd hoe ze dit willen handhaven indd.. Bezoekers bij de ingang Fouilleren op wapens/gevaarlijke voorwerpen, drugs én sigaretten? is toch te gek voor woorden? xd
Sigaretten smokkelen.. En als ze ze vinden, weggooien anders kom je het terrein niet op ofwat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jackSparrow schreef:
Heeft vooral met de boetes te maken. Er mag niet meer in tenten gerookt worden maar nog wel op het terrein aangezien dat gewoon buiten is. Maar als er toch iemand binnen rookt kan er zeer hoge boetes worden uitgedeeld. Van wat ik weet heeft freshtival en de zwarte cross al meerdere keren duizenden euro's aan boetes gekregen omdat mensen toch in de tenten aan het roken waren. Lijkt me nu logisch om alles maar tegen de houden.

Buiten dat wat je zegt waar is (m.u.v. de laatste zin), is dit niet de reden om het hier te verbieden. Dit feest wordt op de campus van de UT gehouden en de UT heeft beslist dat op dit terrein niet meer gerookt mag worden. Organisatie van Hardfest heeft hier dus ook naar te luisteren. Staat toch duidelijk in het artikel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 13:11 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
jackSparrow schreef:
Heeft vooral met de boetes te maken. Er mag niet meer in tenten gerookt worden maar nog wel op het terrein aangezien dat gewoon buiten is. Maar als er toch iemand binnen rookt kan er zeer hoge boetes worden uitgedeeld. Van wat ik weet heeft freshtival en de zwarte cross al meerdere keren duizenden euro's aan boetes gekregen omdat mensen toch in de tenten aan het roken waren. Lijkt me nu logisch om alles maar tegen de houden.

Buiten dat wat je zegt waar is (m.u.v. de laatste zin), is dit niet de reden om het hier te verbieden. Dit feest wordt op de campus van de UT gehouden en de UT heeft beslist dat op dit terrein niet meer gerookt mag worden. Organisatie van Hardfest heeft hier dus ook naar te luisteren. Staat toch duidelijk in het artikel.


Klopt, sinds dit jaar is er een nieuwe wet dat er niet meer gerookt mag worden op de terreinen van onderwijsinstellingen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten