Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: HARDFEST 2022 - The Release
Past

HARDFEST 2022 - The Release

Time
(Sun)
Price
€42,50
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Pannenkoek wrote:Super blij met deze timetable! Wordt tzt alleen even kijken of ik wat van Mag Dog wil zien, of het gewoon hou bij Voidax vs Udex en daarna door naar de classics set van Deepack. Verder staat er de hele dag overal wel ergens iets wat ik wil zien, zonder vervelende clashes! Alleen Noisecontrollers was ik nog semi-benieuwd naar, maar Radical heeft met al die nieuwe muziek van hem toch de voorkeur dit keer. Vooral Devin Wild gevolgd door TNT classics moet twee uur lang genieten worden :drool:
Perfect om die heren er van 17:00 tot 18:00 neer te zetten, ideaal eetmomentje. Knap hoe die mannen eerdere keren slechte classic sets afwisselden met hele slechte classic sets, dus zou er niet teveel van verwachten.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Svennn wrote:
Pannenkoek wrote:Super blij met deze timetable! Wordt tzt alleen even kijken of ik wat van Mag Dog wil zien, of het gewoon hou bij Voidax vs Udex en daarna door naar de classics set van Deepack. Verder staat er de hele dag overal wel ergens iets wat ik wil zien, zonder vervelende clashes! Alleen Noisecontrollers was ik nog semi-benieuwd naar, maar Radical heeft met al die nieuwe muziek van hem toch de voorkeur dit keer. Vooral Devin Wild gevolgd door TNT classics moet twee uur lang genieten worden :drool:
Perfect om die heren er van 17:00 tot 18:00 neer te zetten, ideaal eetmomentje. Knap hoe die mannen eerdere keren slechte classic sets afwisselden met hele slechte classic sets, dus zou er niet teveel van verwachten.
Ai, goed om te weten. Heb de heren nog niet live gezien, maar als ik dit zo hoor ga ik dat waarschijnlijk nog even zo houden. Gelukkig is er Mad Dog nog :D
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Geruchten gaan dat ze eerder willen beginnen morgen en dan eindtijd 19:00 uur.
Of dit klopt, geen idee?! Laten we het hopen :clap:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
GerstaHS wrote:Geruchten gaan dat ze eerder willen beginnen morgen en dan eindtijd 19:00 uur.
Ook best kansloos eigenlijk. Het is een afgesloten feest. Snap wel dat er ergens een lijn getrokken moet worden maar laat dan gewoon na 1900 uur geen nieuwe feesten meer beginnen maar de feesten die al van start zijn gegaan door laten gaan tot de geplande eind tijd.
Het zal in de besmettingen niks uitmaken, die mensen zijn toch al binnen
Last edited by Martin Waus on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
GerstaHS wrote:Geruchten gaan dat ze eerder willen beginnen morgen en dan eindtijd 19:00 uur.
Lijkt me sterk, dan moet alles omgegooid worden en de artiesten ook tijd hebben.

Nee, ik denk dat het wordt afgelast.
F
2 posts member since 2021
last seen Jul 2023
Ronzz wrote:
Lijkt me sterk, dan moet alles omgegooid worden en de artiesten ook tijd hebben.

Nee, ik denk dat het wordt afgelast.
Denk niet dat het 'tijd hebben' bij deze artiesten het probleem is: de hele branche gaat weer op slot, dus een paar uur eerder komen, schema's omgooien of improviseren om er samen iets van maken, zijn ze vast wel toe bereid

Het zit hem meer in vergunningen, personeel en andere randzaken waardoor het praktisch onmogelijk is om dit op een vroeger tijdstip door te laten gaan, helaas
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Verplaats naar 23 april + op de fb pagina staat dat er een album showcase komt. Gokje b-frontliner!

https://www.facebook.com/63738469300188 ... 654906456/
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Protoss wrote:Verplaats naar 23 april + op de fb pagina staat dat er een album showcase komt. Gokje b-frontliner!
Pff ik baalde sowieso al dat ik Hardfest moet missen voor X-Qlusive Phuture Noize, maar dit maakt het nog wel even een stuk pijnlijker :cry: Dan maar hopen dat B-Front op X-Qlusive in ieder geval Other Planets er opgooit.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Pannenkoek wrote:
Svennn wrote:
Ai, goed om te weten. Heb de heren nog niet live gezien, maar als ik dit zo hoor ga ik dat waarschijnlijk nog even zo houden. Gelukkig is er Mad Dog nog :D
Lekker naar Mad Dog gaan. 757484% meer kans op een leukere set.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Alm1ghty wrote:Lekker naar Mad Dog gaan. 757484% meer kans op een leukere set.
Dat is nog zacht uitgedrukt.
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 5 days ago
Volledige line up bekend :)

MAINSTAGE
Act of Rage Live // Aversion // B-Frontliner // Broken Element // Conflate // D-Block & S-te-fan // Jesse Jax // Killshot & Bloodlust // Radical Redemption // Rejecta & Vertile // Voidax vs Udex // Warface // MC DV8

SUPERBASH
A-rize // Adaro // AVIO // Crypsis Classics // Devin Wild // Keltek // Raptvre // Sicknite // The Pitcher // TNT Classics // Zatox Classics // MC Da Syndrome

UNITY
Angerfist Live // Bodyshock // Core Criminal & Re-Invent // Cryogenic // D-Ceptor // Dr. Peacock // Drokz // Gridkiller & Unfused // Mad Dog // Odium // Partyraiser // MC Syco
Y
Hardtraxxer
462 posts member since 2018
last seen 3 days ago
Beter dan de vorige line-up. En die was al goed! :worship:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Aanwezig :yay:
Y
Hardtraxxer
last seen 3 days ago
Wanneer kunnen we een timetable verwachten? Hopelijk een beetje gunstig om tussen main en Superbash te pendelen… :P
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Benieuwd naar de TT.
Doordat ik Rebirth moest missen vanwege griep toch wel hyped voor dit feest, met leuke en niet al te standaard namen zoals udex vs voidax, Bfrontliner, Avio, paar classic namen en The Pitcher als niet classic
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
En daar is de timetable. Eigenlijk een kaartje gekocht omdat we met een groepje weer een keer een gezellig feestje willen pakken, maar hoe vaker ik kijk des te beter wordt de line-up.

HARDFEST 2022 - The Release (23-04-2022, Universiteit Twente, Enschede)
K
Hardtraxxer
last seen 19 days ago
Ah wat een timing hahaha.
Net de namen die ik noem hebben allemaal half uur overlap met elkaar....

Voornamelijk op de main te vinden denk ik, vanaf 20 of 21 uur bij Superbash
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Ik zie wel waar ik allemaal terecht kom, B-Frontliner is een zekerheidje en voor de rest gewoon een gezellige dag avn maken.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
THArdstyler wrote:Ik zie wel waar ik allemaal terecht kom, B-Frontliner is een zekerheidje en voor de rest gewoon een gezellige dag avn maken.
16:00 - 17:00 Krowdexx vs Physika
17:00 - 18:00 Dimitri K
18:00 - 19:00 Major Conspiracy
19:00 - 20:00 Barber
20:00 - 21:00 The Dark Horror
21:00 - 22:00 F.Noize
22:00 - 23:00 Partyraiser
23:00 - 00:00 Spitnoise
K
Hardtraxxer
last seen 19 days ago
Steeds dezelfde oneliners en sarcastische opmerkingen van een select groepje leden...
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
MelvinFR wrote:
THArdstyler wrote:Ik zie wel waar ik allemaal terecht kom, B-Frontliner is een zekerheidje en voor de rest gewoon een gezellige dag avn maken.
Verkeerde event?
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Rickzel wrote:
MelvinFR wrote:
Verkeerde event?
Is de secret 3e area waar Noisekick ook af en toe bijspringt Rick :loving:
Y
Hardtraxxer
last seen 3 days ago
Keurige timetable wel! B-frontliner & dbstf op de main, de rest Superbash. Het enige vervelende is de overlap mad dog - devin wild…
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Haha zo lekker typisch 2 jaar lang de tijd hebben om te beslissen. Nu ineenkeer spontane ingeving om toch even kijkje te nemen. Uitverkocht en bus vanuit Winterswijk ram vol.

Wordt een last minute beslissing en ticketswapje vermoed ik zo :lol:

Even wat B-Frontliner TBA's van 5 jaar geleden bekeken en besloten dat ik dit eigenlijk niet wil missen. :x
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 5 days ago
HARDFEST 2022 - The Release (23-04-2022, Universiteit Twente, Enschede)