Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Datum: 28-02-2015
Tijd: 22:00 – 07:00
Locatie: Maassilo, Rotterdam
Legitimatie: leeftijd 18+ (ID verplicht)
Hashtag: #H4L

Line up:
Hardcore
Partyraiser
Tha Playah
Wasted Mind
Nosferatu
Bodyshock
Hellsystem
Synthax
Bloodcage
Dr Peacock
Hosted by Diesel

Hardcore Classics
Forze DJ Team
Bike
Paul Elstak
Dione
Panic
Reiner
Painbringer
Hosted by Alee

Hardcore4ladies
Korsakoff
Angel
Miss K8
Amada
Rheeza
Icha
Mithridate
Hosted by Linez

Darkcore & harder
Andy The Core
Spitnoise
I:Gor
Chrono
The Vizitor
Hyrule War
Darkcontroller

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, waarschijnlijk grotendeels te vinden in de Darkcore & Harder zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Aanwezig, waarschijnlijk grotendeels te vinden in de Darkcore & Harder zaal.


ik ook, mits aanwezig. Staan verreweg de interessantste namen met uitzondering van Peacock en Partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 16:52 
 
Hardtraxxer

Darkcore & Harder zaaltje was zo bloedje heet vorig jaar! En Mainstage ontzettend druk..
Veel bij die hardcore4ladies gestaan vorig jaar, werd echt heerlijk gedraaid, aangename temperatuur en ruimte.

Dit jaar ga k weer naar reverze ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 21:57 
 
Hardtraxxer

darkcore en harder wat een onzin zeg. Daar wordt geen eens darkcore gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 21:58 
 
Hardtraxxer

B2s is echt een pauperorganisatie. Lekker uptempo artiesten ipv industrial artiesten neerzetten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar hebben ze D4L voor he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Daar hebben ze D4L voor he.

Waar ook de helft geen industrial is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar staat er bij D4L dat het industrial hardcore hoort te zijn dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 22:15 
 
Hardtraxxer

Unknown schreef:
Waar staat er bij D4L dat het industrial hardcore hoort te zijn dan?


nee, maar wel darkcore, en de enige bij wie je misschien eventueel in het raarste geval darkcore zou kunnen verwachten is I:gor. Naja leuk voor B2s dat zij een nieuwe definitie aan darkcore geven. Lekker bezig B2s, dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Unknown schreef:
Waar staat er bij D4L dat het industrial hardcore hoort te zijn dan?


nee, maar wel darkcore, en de enige bij wie je misschien eventueel in het raarste geval darkcore zou kunnen verwachten is I:gor. Naja leuk voor B2s dat zij een nieuwe definitie aan darkcore geven. Lekker bezig B2s, dank.


and harder..

edit: en trouwens Andy The Core, Darkcontroller, Chrono kunnen ook eventueel een darkcore set neerzetten. Dit is natuurlijk niet waar ze bekend om staan, dus ben met je eens dat het een rare keuze was om in de naam van de stage darkcore zo'n prominente rol te geven. Maar in theorie zijn er wel degelijk meerdere die darkcore als stijl kunnen aannemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Unknown schreef:
Waar staat er bij D4L dat het industrial hardcore hoort te zijn dan?


nee, maar wel darkcore, en de enige bij wie je misschien eventueel in het raarste geval darkcore zou kunnen verwachten is I:gor. Naja leuk voor B2s dat zij een nieuwe definitie aan darkcore geven. Lekker bezig B2s, dank.


and harder..

Harder is er niet en darkcore (nee, ook i:Gor niet) ontbreekt, dus whuzzap met die naam? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Frenchkicks schreef:
KWAAIE-MAX schreef:

and harder..

Harder is er niet en darkcore (nee, ook i:Gor niet) ontbreekt, dus whuzzap met die naam? xd


waarom voor dié naam is gekozen snap ik ook niet. En harder=sneller in dit geval blijkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 23:20 
 
Hardtraxxer

Er zijn inderdaad wel mensen die het als harder = sneller zien (volgens mij de overgrote meerderheid), maar daar ben ik het niet zo mee eens. Ik wil verder ook niet te erg afkraken ofzo, maar geef de stage dan een naam als Uptempo/Frenchcore ofzo (aangezien dat is wat er vooral staat, op I:gor na).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 23:22 
 
Hardtraxxer

Wat mij meer teleurstelt aan de line-up is dat er een stage is als Hardcore4Ladies (niks tegen vrouwen bedoeld ^^ ). Maar zet daar dan een industrial stage of iets dergelijks neer. Er is nu al een hardcore stage (main), waarom moet er dan nog 1 naast? Ik zie liever wat meer variatie dan. Met een industrial stage was ik misschien wel aanwezig geweest, want Maassilo is redelijk goed bereikbaar qua locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Wat mij meer teleurstelt aan de line-up is dat er een stage is als Hardcore4Ladies (niks tegen vrouwen bedoeld ^^ ). Maar zet daar dan een industrial stage of iets dergelijks neer. Er is nu al een hardcore stage (main), waarom moet er dan nog 1 naast? Ik zie liever wat meer variatie dan. Met een industrial stage was ik misschien wel aanwezig geweest, want Maassilo is redelijk goed bereikbaar qua locatie.

Ben het hier toch wel mee eens, die Hardcore4Ladies stage heeft geen toegevoegde waarde.
Desondanks toch een mooi feestje van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig ! . Ik ben veel bij de Darkcore & harder stage te vinden denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Time table

Hardcore
22.00 – 23.00 Synthax
23.00 – 00.00 Bodyshock
00.00 – 01.00 Nosferatu
01.00 – 02.00 Wasted Mind
02.00 – 03.00 Tha Playah
03.00 – 04.00 Hellsystem
04.00 – 05.00 Bloodcage
05.00 – 06.00 Partyraiser
06.00 – 07.00 Dr. Peacock

Hosted by Diesel

Hardcore Classics
22.00 – 23.30 Reiner
23.30 – 01.00 Dione
01.00 – 02.00 Panic
02.00 – 03.00 Bike
03.00 – 04.00 Forze DJ Team
04.00 – 05.00 Paul Elstak
05.00 – 06.30 Painbringer

Hosted by Alee

Hardcore4ladies
22.00 – 23.30 Rheeza
23.30 – 01.00 Korsakoff
01.00 – 02.00 Amada
02.00 – 03.00 Miss K8
03.00 – 04.00 Angel
04.00 – 05.00 Icha
05.00 – 06.00 Mithridate

Hosted by Linez

Darkcore & harder
22.00 – 23.30 Darkcontroller
23.30 – 01.00 I:Gor
01.00 – 02.00 Chrono
02.00 – 03.30 Andy the Core
03.30 – 04.30 Hyrule War
04.30 – 05.30 Spitnoise
05.30 – 06.30 The Vizitor


Staan allerlei dingen tegelijk die ik wil zien, bah. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Citaat:
Time table

Hardcore
22.00 – 23.00 Synthax
23.00 – 00.00 Bodyshock
00.00 – 01.00 Nosferatu
01.00 – 02.00 Wasted Mind
02.00 – 03.00 Tha Playah
03.00 – 04.00 Hellsystem
04.00 – 05.00 Bloodcage
05.00 – 06.00 Partyraiser
06.00 – 07.00 Dr. Peacock

Hosted by Diesel

Hardcore Classics
22.00 – 23.30 Reiner
23.30 – 01.00 Dione
01.00 – 02.00 Panic
02.00 – 03.00 Bike
03.00 – 04.00 Forze DJ Team
04.00 – 05.00 Paul Elstak
05.00 – 06.30 Painbringer

Hosted by Alee

Hardcore4ladies
22.00 – 23.30 Rheeza
23.30 – 01.00 Korsakoff
01.00 – 02.00 Amada
02.00 – 03.00 Miss K8
03.00 – 04.00 Angel
04.00 – 05.00 Icha
05.00 – 06.00 Mithridate

Hosted by Linez

Darkcore & harder
22.00 – 23.30 Darkcontroller
23.30 – 01.00 I:Gor
01.00 – 02.00 Chrono
02.00 – 03.30 Andy the Core
03.30 – 04.30 Hyrule War

04.30 – 05.30 Spitnoise
05.30 – 06.30 The Vizitor


Staan allerlei dingen tegelijk die ik wil zien, bah. :(


voor mij de perfecte timetable :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 - 23:30: Darkcontroller
23:30 - 01:00: Live: I:Gor
01:00 - 02:00: Chrono (al wil ik ook wel wat van Panic, Amada en Wasted Mind zien :lol: )
02:00 - 03:30: Andy The Core / Bike / Tha Playah (wil ik allemaal zien)
03:30 - 04:30: Hyrule War / Hellsystem
04:30 - 05:00: Spitnoise
05:00 - 06:00: Partyraiser / The Vizitor
06:00 - 07:00: Dr. Peacock / The Vizitor
Moeilijk kiezen dit. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 20:29 
 
Hardtraxxer

J oey schreef:
22:00 - 23:30: Darkcontroller
23:30 - 01:00: Live: I:Gor
01:00 - 02:00: Chrono (al wil ik ook wel wat van Panic, Amada en Wasted Mind zien :lol: )
02:00 - 03:30: Andy The Core / Bike / Tha Playah (wil ik allemaal zien)
03:30 - 04:30: Hyrule War / Hellsystem
04:30 - 05:00: Spitnoise
05:00 - 06:00: Partyraiser / The Vizitor
06:00 - 07:00: Dr. Peacock / The Vizitor
Moeilijk kiezen dit. :(


Zal ik dan maar voor je kiezen Joey?

I:Gor, goede keus!
Ik zou daarna eerder voor Wasted Mind gaan, tenzij Chrono alleen frenchcore draait.
Hierna zeker weten naar Bike, vele malen beter dan de andere opties.
Hyrule war. hellsystem is echt lame.
Spitnoise?? (ga aub ergens anders heen, bij het ontbreken van een andere optie naar huis) Edit: timetable gecheckt, ga naar Bloodcage om je waardigheid te redden.
Partyraiser (vizitor = kut)
Peacock (lees bovenstaande)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na vele Hardstyle-Feesten wordt dit mijn eerste Hardcore-Feest. Ik luister wel al zo'n jaar of 10, 11 af en toe naar hardcore, maar heb het nooit echt fanatiek gevolgd of iets dergelijks. Ik ken dan ook lang niet alle artiesten in deze line-up, laat staan alle tracks die zij hebben geproduceerd. Wat kan ik van dit feest van verwachten, qua sfeer ten opzichte van een hardstyle-feest? Zijn er nog andere dingen die ik kan verwachten, artiesten waar ik sowieso heen moet gaan enz.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk vind ik de sfeer op hardcore feesten veel beter dan op hardstyle feesten. Bezoekers zijn meer 'verbroederd', je staat makkelijker met iemand te praten, minder tot geen dagjesmensen (wat je bij hardstyle wel hebt en geen leuke sfeer met zich meebrengt). Qua artiesten, tja. Als je niet zoveel hardcore luistert zou ik gewoon lekker de hele nacht bij de main staan. :P Als je Industrial vet vindt raad ik je wel aan om naar I:Gor te gaan. Heb hem 2 keer mogen aanschouwen en man wat knalt hij lekker door. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sfeer is idd veel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aha, ik ben benieuwd en laat me verrassen :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten