J oey schreef:
22:00 - 23:30: Darkcontroller
23:30 - 01:00: Live: I:Gor
01:00 - 02:00: Chrono (al wil ik ook wel wat van Panic, Amada en Wasted Mind zien

)
02:00 - 03:30: Andy The Core / Bike / Tha Playah (wil ik allemaal zien)
03:30 - 04:30: Hyrule War / Hellsystem
04:30 - 05:00: Spitnoise
05:00 - 06:00: Partyraiser / The Vizitor
06:00 - 07:00: Dr. Peacock / The Vizitor
Moeilijk kiezen dit.

Zal ik dan maar voor je kiezen Joey?
I:Gor, goede keus!
Ik zou daarna eerder voor Wasted Mind gaan, tenzij Chrono alleen frenchcore draait.
Hierna zeker weten naar Bike, vele malen beter dan de andere opties.
Hyrule war. hellsystem is echt lame.
Spitnoise?? (ga aub ergens anders heen, bij het ontbreken van een andere optie naar huis) Edit: timetable gecheckt, ga naar Bloodcage om je waardigheid te redden.
Partyraiser (vizitor = kut)
Peacock (lees bovenstaande)