Mocht iemand me herkennen vanavond, spreek me gerust aan. Ongeveer 1.77m, BKJN vs. Partyraiser shirt, spijkerbroek, rood/witte classics en een hardcore pet.
Wat was dit een ongelooflijk vet feest zeg. Geluid was super, sfeer was super en sets waren super. Enige minpuntje: de chaos om naar buiten te komen toen t feest afgelopen was.