Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht iemand me herkennen vanavond, spreek me gerust aan. Ongeveer 1.77m, BKJN vs. Partyraiser shirt, spijkerbroek, rood/witte classics en een hardcore pet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal eens even opletten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit een ongelooflijk vet feest zeg. Geluid was super, sfeer was super en sets waren super. Enige minpuntje: de chaos om naar buiten te komen toen t feest afgelopen was.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten