Hier wil ik wel heel graag heen!
Hopen op Thera, Geck-O, Activator en Haze & Abyss 
Wat ik heb vernomen een stuk ouder publiek en weinig dagjesmensenwrote:Oke apart in de zin van?
Wat ik heb vernomen een stuk ouder publiek en weinig dagjesmensenwrote:Oke apart in de zin van?
Nee krijg je nietwrote:Hier wil ik wel heel graag heen!Hopen op Thera, Geck-O, Activator en Haze & Abyss
Hahahaha ik heb ook al zoveel verhalen gehoord over de mensen die er rond lopen. Niet persé negatief natuurlijk, maar wel echt echt de oude garde die nog eens uit hun plaat gaan. Levert blijkbaar mooie gesprekken op met 'de nieuwe generatie' als ik het mag geloven.wrote:Wat ik heb vernomen een stuk ouder publiek en weinig dagjesmensenwrote:Oke apart in de zin van?
De gemiddelde leeftijd van het publiek ligt inderdaad een heel stuk hoger. Daarnaast hangt er altijd een topsfeer. Heb me in die 4 a 5 keer dat ik nu ben geweest altijd goed vermaakt. De locatie is top en het geluid is ook niks op aan te merken.wrote:Wat ik heb vernomen een stuk ouder publiek en weinig dagjesmensenwrote:Oke apart in de zin van?
Wees welkom broeder, wees welkom!wrote:Wellicht alleen aanwezig hier, aangezien mijn vrienden onder de categorie sneller=harder=beter vallen of alleen raw interessant vinden.
Dankuwrote:Wees welkom broeder, wees welkom!wrote:Wellicht alleen aanwezig hier, aangezien mijn vrienden onder de categorie sneller=harder=beter vallen of alleen raw interessant vinden.
Ohja, die locatie in Almere vond ik nog een stuk vetter dan The Box. Jammer dat er daar niks meer gehouden wordt.wrote:Twee keer naar HC geweest en twee keer een heel vet feest gehad, zowel in Almere als in The Box. Serieuze optie, vet concept en inderdaad leuk publiek en een topsfeer!
Ik sfeer het je !wrote:Wat wootum hierboven zegt ^ . Echt een gezellige zweer altijd.
Top locatie ook met goed geluid. Ga wss wel early birds halen
En wat is er mis met mensen die een shirt van hun favo artist aan hebben?wrote:Beste sfeer altijd op dit soort feesten. Weinig geneuzel van mensen die maskers of shirts van hun favo artiest aan hebben, gewoon gemoedelijke en normale mensen. Wel oud volk idd, denk dat ik op m'n eerste hardclassics (zo'n 2 jaar geleden) 1 van de jongsten was toen ik 24 was.
Is niet mijn ding. Maar is idd niet zoveel mis mee.wrote:En wat is er mis met mensen die een shirt van hun favo artist aan hebben?wrote:Beste sfeer altijd op dit soort feesten. Weinig geneuzel van mensen die maskers of shirts van hun favo artiest aan hebben, gewoon gemoedelijke en normale mensen. Wel oud volk idd, denk dat ik op m'n eerste hardclassics (zo'n 2 jaar geleden) 1 van de jongsten was toen ik 24 was.