Deze wil ik eigenlijk niet missen en relatief dichtbij vanuit Friesland!wrote:2 uur lang Scot
Gaan er ook mensen uit het Noorden (Drenthe) hier naar toe?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
A
Alsnog uur OV vanuit amsterdam :')
Wel aanwezig, was mooi vorig jaar
Haha top, doen we weer ff biertjewrote:Alsnog uur OV vanuit amsterdam :')
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 7 hours ago
Voor dance Valley rijden we altijd pendel bussen vanaf Sloterdijkwrote:Alsnog uur OV vanuit amsterdam :')
Geen idee wat nu het plan is.
Ov is wel drama omdat het net onder het kanaal door is
Hele dikke line-up nondejuuu! Uiteraard Activator mijn held, maar dat is zeker niet de enige topper op de lijst. 
-
A
Sowiesowrote:Haha top, doen we weer ff biertjewrote:Alsnog uur OV vanuit amsterdam :')
Beetje minder regen zou ook fijn zijn
lijkt me wel! weer ff wat hardtraxxertjes ontmoeten, altijd goed. Eerste punt is van mijwrote:Gaan we bierie doen dan?
Ook tickets gekocht. 2 uur Activator classics, Early Hardstyle, en The Geminizers zijn te bijzonder om deze aan me voorbij te laten gaan.
Precies dat!wrote:Ook tickets gekocht. 2 uur Activator classics, Early Hardstyle, en The Geminizers zijn te bijzonder om deze aan me voorbij te laten gaan.
Ff een meeting inplannen gasten!!
Gaan we ook nog doen. VWAB tickets verkocht en besloten met dat geld hier heen te gaan.wrote:Ook tickets gekocht. 2 uur Activator classics, Early Hardstyle, en The Geminizers zijn te bijzonder om deze aan me voorbij te laten gaan.
Heel goed dikke hond. Gaan we ff tongenwrote:Gaan we ook nog doen. VWAB tickets verkocht en besloten met dat geld hier heen te gaan.wrote:Ook tickets gekocht. 2 uur Activator classics, Early Hardstyle, en The Geminizers zijn te bijzonder om deze aan me voorbij te laten gaan.
Deal!wrote:Heel goed dikke hond. Gaan we ff tongenwrote:Gaan we ook nog doen. VWAB tickets verkocht en besloten met dat geld hier heen te gaan.wrote:Ook tickets gekocht. 2 uur Activator classics, Early Hardstyle, en The Geminizers zijn te bijzonder om deze aan me voorbij te laten gaan.
Hier ook een kaart gekocht en hotel geboekt. Gaan er dus een mooi weekendje van maken 
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 7 hours ago
Hier een fiets gekocht. Uurtje fietsen is nog wel te doen en dan geen ov gezeik
Jooo ben er ook bij neefjes.wrote:lijkt me wel! weer ff wat hardtraxxertjes ontmoeten, altijd goed.wrote:Gaan we bierie doen dan?
Gezellieeeee. Erg veel zin in vanuit hier zeg, lang niet gehad.wrote:Jooo ben er ook bij neefjes.wrote:lijkt me wel! weer ff wat hardtraxxertjes ontmoeten, altijd goed.wrote:Gaan we bierie doen dan?
Teup we gaan de pony is lekker laten grazen daar!!
-
MHardtraxxer
- 160 posts member since 2021
- last seen 11 days ago
Teupie! Biertje dan he! Bij Acti!wrote:Teupie is erbij
Rikkert wanneer zie ik jou ooit weer eens ouwe relnichtwrote:Teup we gaan de pony is lekker laten grazen daar!!
Hier en defqon vrijdag.wrote:Rikkert wanneer zie ik jou ooit weer eens ouwe relnichtwrote:Teup we gaan de pony is lekker laten grazen daar!!