Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 14:07 
 
Hardtraxx Addict

Yenssen schreef:
Ik citeer van hun website: HardClassics evenementen nemen je mee terug naar de begintijd van de Hardstyle (1998-2005).

http://www.hardclassics.nl

Al krijgen ze dat dus blijkbaar niet meer te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 14:28 
 
Hardtraxxer

Sappers schreef:
Ik vind deze discussies altijd wel mooi,
Alsof er iemand op 1 Januari 2006 zei, vanaf nu is dit hardstyle en mogen we geen track meer maken zoals we dat tot 31 December 2005 deden :D


Dat is ook niet op 1 januari 2006 bedacht, maar veel later. Net zoals de term 'early hardstyle'. Die sound verdween gewoon vanaf ongeveer 2006. Net zoals corneelwr zegt...

En ik neem aan dat dj's zich een beetje verdiepen en weet hebben van het feestconcept waar ze geboekt worden. Je verwacht toch ook geen schlager op een hip hop feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 15:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Die sound verdween gewoon vanaf ongeveer 2006.


Niet voor mij. Sterker nog het was/is juist nog altijd een grote inspiratiebron voor mij en ik maak nog regelmatig muziek in die stijl. Dat maakt het beperken in jaartallen voor mij persoonlijk ook echt ontzettend lastig. Geldt ook hetzelfde voor de Reminder periode en dat zal met de raw classics periode ook weer zo gaan. Als er tracks qua sound perfect inpassen, vind ik dat het persoonlijk geen probleem moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 15:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Yenssen schreef:
Die sound verdween gewoon vanaf ongeveer 2006.


Niet voor mij. Sterker nog het was/is juist nog altijd een grote inspiratiebron voor mij en ik maak nog regelmatig muziek in die stijl. Dat maakt het beperken in jaartallen voor mij persoonlijk ook echt ontzettend lastig. Geldt ook hetzelfde voor de Reminder periode en dat zal met de raw classics periode ook weer zo gaan. Als er tracks qua sound perfect inpassen, vind ik dat het persoonlijk geen probleem moet zijn.


Jouw platen passen er zeker tussen, maar ik denk wel altijd dat mensen naar dit soort feesten om dus de oude platen weer te horen, niet per sé om nieuwe platen in die stijl te horen. Dat was de insteek van classics feesten.

Je hoort over het algemeen platen die maar 2 jaar oud zijn tegenwoordig al nooit meer in setjes. Daarom gaan mensen naar dit soort feesten om oude platen wel weer te kunnen horen. Dan snap ik dat het teleurstellend is als dj's platen pakken die niet uit een bepaalde tijd komen. Gemiste kans om bepaalde platen te horen.

Persoonlijk maakt het mij niet uit, zolang het allemaal maar past in een classics feest. Ik zou zelfs graag classics feesten zien met 2013 - 2018 spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Jouw platen passen er zeker tussen, maar ik denk wel altijd dat mensen naar dit soort feesten om dus de oude platen weer te horen, niet per sé om nieuwe platen in die stijl te horen.

Daarom gaan mensen naar dit soort feesten om oude platen wel weer te kunnen horen. Dan snap ik dat het teleurstellend is als dj's platen pakken die niet uit een bepaalde tijd komen. Gemiste kans om bepaalde platen te horen.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 15:46 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
Yenssen schreef:
Die sound verdween gewoon vanaf ongeveer 2006.


Niet voor mij. Sterker nog het was/is juist nog altijd een grote inspiratiebron voor mij en ik maak nog regelmatig muziek in die stijl. Dat maakt het beperken in jaartallen voor mij persoonlijk ook echt ontzettend lastig. Geldt ook hetzelfde voor de Reminder periode en dat zal met de raw classics periode ook weer zo gaan. Als er tracks qua sound perfect inpassen, vind ik dat het persoonlijk geen probleem moet zijn.


Jij bent ook de uitzondering op de regel en ik geniet ook donders van jouw sets. Op dit feest zelfs 2 keer op 1 dag :love:

Broken Balance schreef:

Jouw platen passen er zeker tussen, maar ik denk wel altijd dat mensen naar dit soort feesten om dus de oude platen weer te horen, niet per sé om nieuwe platen in die stijl te horen. Dat was de insteek van classics feesten.

Je hoort over het algemeen platen die maar 2 jaar oud zijn tegenwoordig al nooit meer in setjes. Daarom gaan mensen naar dit soort feesten om oude platen wel weer te kunnen horen. Dan snap ik dat het teleurstellend is als dj's platen pakken die niet uit een bepaalde tijd komen. Gemiste kans om bepaalde platen te horen.


Hier ben ik het volledig mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:


Heb al teveel keus vriend :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 10:13 
 
Hardtraxxer

Om de keuzes wat makkelijker te maken, zie website hardclassicsfestival.com:

"Ben jij een echte Hardstyle Classics liefhebber? Dan kan je HardClassics Festival niet missen! Met vier verschillende Hardstyle classics stages is dit een uniek festival. HardClassics is hét dance concept dat zich richt op de begintijd van de Hardstyle. Over vier area’s verspreid kun je diverse Hardstyle classics sub genres verwachten: HardClassics area (1998 t/m 2005), Reminder area (classics van 2006-2011), nostalgische deuntjes & jump area, Raw Classics area."
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hopppaaaa nu nog even die artiesten brieven gabbers en dan kan de early hs brommer gekickstart worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Om de keuzes wat makkelijker te maken, zie website hardclassicsfestival.com


1998-2005 maakt het voor mij nog steeds niet makkelijker … wel leuker
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2023 18:21 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Aanwezig :thumbsup:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets gekocht en overnachting op Camping Alkmaar geboekt, aanradertje, goedkoop en zit op 15 minuten lopen van het festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Tickets gekocht en overnachting op Camping Alkmaar geboekt, aanradertje, goedkoop en zit op 15 minuten lopen van het festival.

Gezellig, doen we mooi even een biertje bij de early :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 11:11 
 
Hardtraxxer

Ein-de-lijk weer eens een deftig feest in de buurt, om de hoek nog wel!
Ik ga alweer een tijdje mee en maandelijks een feestje zit er sowieso niet meer in voor mij. Maar als ik dan eens zoek naar een dik feestje om mee te pakken is alles altijd in Noord-Brabant oid, dat helpt nou ook niet bepaald mee. (Einde rant :x )

Alleen nog hopen op een lekker zonnetje en een goede sfeer, de dagen worden al afgeteld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 11:30 
 
Hardtraxx Addict

Snor schreef:
Ein-de-lijk weer eens een deftig feest in de buurt, om de hoek nog wel!
Ik ga alweer een tijdje mee en maandelijks een feestje zit er sowieso niet meer in voor mij. Maar als ik dan eens zoek naar een dik feestje om mee te pakken is alles altijd in Noord-Brabant oid, dat helpt nou ook niet bepaald mee. (Einde rant :x )

Alleen nog hopen op een lekker zonnetje en een goede sfeer, de dagen worden al afgeteld!

De sfeer bij hardclassics is altijd prima in orde in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 11:35 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
De sfeer bij hardclassics is altijd prima in orde in ieder geval

Dat is mijn ervaring ook inderdaad, dus dat gaat wel goedkomen! Paar jaar terug een maat (die het tijdperk zelf niet heeft meegemaakt en ook zo'n terugkijk-feestje zelf niet) meegenomen naar Reminder en hij heeft het nog steeds wel eens over die bizar vette sfeer die daar was haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch ook maar kaarten gekocht.
En heb hier eigenlijk al best welzin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 12:43 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Tickets gekocht en overnachting op Camping Alkmaar geboekt, aanradertje, goedkoop en zit op 15 minuten lopen van het festival.


Thanks voor de tip! ik boek er ook een overnachting of 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 13:13 
 
Hardtraxxer

MaartenV schreef:
Delt-A schreef:
Tickets gekocht en overnachting op Camping Alkmaar geboekt, aanradertje, goedkoop en zit op 15 minuten lopen van het festival.


Thanks voor de tip! ik boek er ook een overnachting of 2.


Hebben wij ook gedaan, wordt nog gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 13:32 
 
Hardtraxxer

Leuk! Er zullen vast nog meer bezoekers zitten, dus dat kan zeker gezellig worden!
Ik moest wel min. 2 nachten doen (met caravan) met camper of tent kan 1 ook geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2023 17:27 
 
Hardtraxx Elite

Pohh de zin in deze begint al te komen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2023 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Poh ik ook. Het komt nu echt dichterbij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2023 20:22 
 
Hardtraxx Addict

Poh lekker op t fietsje
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2023 07:58 
 
Hardtraxxer

In potentie kan dit echt subliem worden. Ben benieuwd naar de locatie en de aankleding en vooral het geluid.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten